Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esikoinen viittä vaille itsenäinen aikuinen ja minä haaveilen miehen kanssa vauvasta.

Vierailija
25.02.2018 |

Esikoinen on valmistumassa koulusta keväällä ja muuttamassa läheiseen kaupunkiin asumaan. Ja meillä on miehen kanssa hirmuinen vauvakuume :D
Ikää on sen verran että vauvahaaveet on mahdollisia vielä muutamana tulevanakin vuotena, mutta silti jostain syystä tuntuu että enhän minä millään enää tässä elämäntilanteessa voi raskaaksi tulla.

Kellään samoja fiiliksiä ollut? Mihin päädyitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette?

Vierailija
2/6 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  lapsia enää tähän ihmisiin hukkuvaan maailmaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette?

Mies 38, minä 36. AP

Vierailija
4/6 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen jossa miniä ja anoppi olivat yhtä aikaa raskaana. Kaikki meni hyvin, toki anopilla oli yhteensä 6 lasta ja tämä tapahtui 60-luvulla. Siitä vaan!

Vierailija
5/6 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette?

Mies 38, minä 36. AP

Antakaa palaa. Moni saa esikoisensakin vanhempana kuin te.

Vierailija
6/6 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia kuopuksen syntymän jälkeen haaveita siitä, että saisin vielä vauvan, vaikka tiesin, että emme enää hankkisi lisää lapsia. Lisääntyminen on monimutkainen juttu, johon ihmisillä on usein varmaan sekä biologinen että henkinen tarve tai toive. 

Jossain vaiheessa on vain kohdattava se todellisuus, että lapsia ei enää tule ja se on toisinaan kivuliasta. Vanheneminen ja toiseen elämänvaiheeseen siirtyminen ei ole aina mikään helppo tie. Nykyisin olen jo hyväksynyt oman keski-ikäisyyteni, enkä enää näe unia siitä, että odottaisin lasta. Kuukautisia inhoan tosin vieläkin, ovat turha kiusa kun ei niille ole syytä eikä tarvetta.