Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea suhde/tunteet

Vierailijaaa
25.02.2018 |

Eli tilanne on sellainen, että netissä tutustuin vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Kertoi että on masentunut mutta itselläkin on lievää joten en sillain ajatellut että se haittaisi suhdetta. Tapailtiin ja oli hauskaa yhdessä mutta toisaalta toisen heikko itsetunto näkyi ja enkä toisaalta edes tajunnut mistä välillä johtui se hiljaisuus (ajattelin et muhun on kyllästynyt, oon vähä hiljaisempaa sorttia varsinkin alussa) mutta masennus syynä. Lopulta sitten alkoi tilanne menemään huonommaksi kun ei enää jaksanut oikein ottaa yhteyttä ja sitten yhden kerran näimme muutaman viikon jälkeen tunnin eikä hän Oikein jaksanut kuin itsestään puhua... Tilanteessa itsellä alkoi menettämisen pelko heti alussa ja olin melko maassa ja ristiriitaiset tunnelmat monesti. Toki siinä sitten alkoi yrittää enemmän että tää alkava suhde ei kariutuis ja lopulta pistin periaatteessa itse poikki kun vertasin häntä yhteen toiseen henkilöön. Nyt muutama kuukausi mennyt ja vähän aina juteltu kavereina enkä osaa unohtaa nuita, ja jotenki aistin että hänkin varovaisesti kaipaa minua mutta suhde olisi todella vaikea ja yksipuolinen. En osaisi unohtaa tunteita muutenkuin että lakkaisi juttelemasta, en halua enkä pysty kun hän on masentunut ja luultavasti syyttäisi vain lisää itseään siitä. Miten unohtaa tunteet tätä henkilöä kohtaan? Ihana ja huomaavainen ihminen on kuitenki mutta suhde ei voi olla tasapainoinen. Olen ajatellut että kavereina tutustuisimme paremmin mutta vähän on vaikea jutella välillä kun suhde jäi ikään kuin kesken silloin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patenttiratkaisu tässä, ole hyvä: kannattaa mennä terapiaan ja hoitaa itsensä parempaan kuntoon sekä tavata kokonaan uusia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla