Peruin treffit viime tipassa. Mies suuttui hirveästi.
En ymmärrä. Olimme vaihtaneet muutamia viestejä ja sopineet treffit lauantaille. Peruin treffit edellisenä iltana, kun tuli sellainen olo, että mies ei olekaan minua varten. Olimme puhuneet aiemmin samalla viikolla hetken puhelimessa ja sen jälkeen tuli tällainen olo. Ilmaisin asiani kohteliaasti. Hän suuttui hirveästi ja sanoi, että ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy, vaan 20 naista ennen minua on perunut treffit tällä tavoin ja että tällaisia te suomalaiset naiset olette. Laittoi sen jälkeen vielä monia vihaisia viestejä, joissa sanoi minun olevan ylimielinen ja kohtelevan ihmisiä huonosti.
Ei olisi toki pitänyt perua treffejä ihan näin viime tipalla, mutta ajattelin olla rehellinen ja olla hukkaamatta molempien aikaa menemällä treffeille, joiden tiedän olevan johtamatta mihinkään. Mikä miehiä vaivaa, onko jollekulle muulle käynyt vastaavalla tavalla? Olenko aivan kamala ihminen? En enää ikinä vastaa tinder-viesteihin tai sovi treffejä.
Kommentit (89)
No onhan se törkeää sopia tapaaminen ja sitten perua viime hetkellä. Sillä miehellä olisi varmasti ollut siihen paljon muutakin kivaa sovittavaa, mutta meni sivusuun kun piti varalla sinua varten turhaan. Miksi sopia treffit, jos ei ole varma niistä sopiessaan?
Ja olen itse nainen. Sovin asioita vain niin, että tiedän niitä haluavani ja pidän sovitusta kiinni, se on reilua muille.
Voihan siihen olla ilmaantunut vaikka mitä muuta sen jälkeen kun treffit on sovittu, mutta on halunnut olla reilu js pitää kiinni sovitusta.
Ei "rennosti ottaminen" tarkoita sitä, että toisen aikatauluilla ei olisi mitään väliä, tapaamisia voisi perua miten vaan ym. Vaikka itselläsi ei olisi ollut siihen muuta sovittavaa, niin toisella hyvin todennäköisesti olisi. Hyvä jos ap tajuaa olla treffailematta jos käsitys ihmisten kohtelusta on tuo.
Olen itse nainen, mutta en todellakaan ymmärrä tätä monien naisten ihmeellistä mielen muuttelua. Miten se mieli yhtäkkiä muuttuu edellisenä iltana? :D Itsetuntemus todella hakusessa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jo vähän vanha ketju, niin laitan ny kuitenkin mielipiteen miehenä, jolle on muutaman kerran osunut näitä "tulipa ny fiilis, niin perun päiviä aiemmin sovitut treffit alle vuorokautta ennen".
Ainakin tämmöiselle introvertille treffit vaativat ennakkoon asennoitumista ja eivät ole vain yksi tapaaminen muiden joukossa. Silloin on tosi paska fiilis, kun toinen on tuominnut, ilman edes koskaan tapaa, vain jonkun satunnaisen tuntemuksen pohjalta ja niin päivän suunnitelmiin on revitty ammottava aukko.
Toivottavasti ap:llä oli edes pokkaa kertoa, että en ny haluakaan tavata, ku tuli fiilis, eikä mitään onnettoman läpinäkyvää tekosyytä, tyyliin " muistin just, että pitäis koiraa kouluttaa, enkä muuten kerkeä. Voitaisko kattoa joku toinen kerta?" ja sit vaan ghostaa. - omakohtainen kokemus tuokin (neljä tuntia ennen sovittuja treffejä, joista kysyin varmistuksen edellisenä iltana).
Jos on niin hyvin juttu luistanut, että treffeille läh
Hyvä analyysi.
No minulle kerran kävi niin, että oli sovittu tokat treffit maanantaille klo 17. Vielä edellisenä iltana lyötiin lukkoon, että mies tulee hakemaan minua autollaan kotoa. Sitten kahta tuntia aiemmin eli klo 15 mies lähettää viestin, jossa kertoo, että hän peruu treffit,koska hänen mielestään meillä ei kemiat kohtaa.
Mites hän voi tuollaisen asian tajuta vasta noin myöhään?
Eihän tuo edes ole viime tingassa,jos edellisenä iltana peruuttaa treffit. Viimeistään sanotaan treffipäivän aamua pitää ilmoittaa, jos ei haluakaan tavata .
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ollut munaa tehdä tätä kasvotusten?! Raukkamaista
Nytkin oli joku raivarihullu. Jos ei tunne vielä, niin fiksumpaa hoitaa nämä tekstitellen välimatkan päästä. Tiedä millaisen raivarin kohteeksi joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen, mutta en todellakaan ymmärrä tätä monien naisten ihmeellistä mielen muuttelua. Miten se mieli yhtäkkiä muuttuu edellisenä iltana? :D Itsetuntemus todella hakusessa kyllä.
Aloittaja kertoi, että puhelun aikana miehestä tuli epämiellyttävä kuva. Tämä on erittäin hyvä syy perua. Mies vielä vahvisti kuvan raivoamalla tuntemattomalle. Tottakai pitää perua, jos yhtään on vaaran merkkejä.
Ei kai kukaan sovi treffejä jos olisi hautajaiset tai työpäivä?