Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku poseeraisi puolisonsa kanssa FB-profiilikuvassa?

Vierailija
25.02.2018 |

Halutaanko siinä näyttää, että "mulla onkin puoliso/vaimo/aviomies!" vai mikä lienee syynä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lällällää, mä oonkin varattu! Sinkut kyykkyyn! Me ollaan niiiin onnellisia yhdessä!" -vaikutelma siitä tulee kieltämättä.

T. Katkera ja myönnän sen

Vierailija
2/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle, please! Miksi joku tekisi niin? Itse en ole koskaan ollut sellaisessa suhteessa (edes naimisissa ollessani), että olisin halunnut poseerata samassa profiilikuvassa kumppanini kanssa. Mielestäni olen kuitenkin aina oma irrallinen yksilöni, enkä haluaisi sotkea mahdollista puolisoani itseeni liikaa.

Olen aina myös hävennyt sitä, jos joku näkisi minusta jonkun liian yksityisen puolen myös. Yleensä en edes kerro seurustelukuvioistani kenellekään mitään. Ihmetyttää nuo kovin symbioottiset parisuhteet. Mutta good for them. Pelkään, että joillain se on statement. Mutta miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönkittää itsetuntoaan.

Vierailija
4/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellut että onpa tämä kiva kuva, täähän vois olla mun uus profiilikuva? :´´D Viattomana, tietämättään aiheuttamastaan vihamyrskystä.

"Kel onni on, se onnen kätkekööt."

Vierailija
5/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en enää ymmärrä näitä yhteiskuvien julkistamisia. Juu, olen kateellinen ja katkera minäkin. Mua joskus nuoruudessa "kiusattiin" siitä että en ollut kenenkään kanssa ja nykyään pidän nää seurustelusuhdekuviot ihan omana tietonani ja olen tyytyväinen siitä että suhteeseen ei näin pääse vaikuttamaan mitkään muiden mielipiteet yhtään mitenkään.

Vierailija
6/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on. Syytä en kyllä tiedä.

Vierailija
7/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellut pari vuotta ja mies ei edes ole facessa kaverini. Enkä aio pyytää. Ihan huvin menee. Toisten kuvia välillä ihailen mutta en missään nimessä katkerana☺️

Vierailija
8/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellut että onpa tämä kiva kuva, täähän vois olla mun uus profiilikuva? :´´D Viattomana, tietämättään aiheuttamastaan vihamyrskystä.

Voi, kunpa en olisi niin ihastunut siihen toiseen osapuoleen. :'( Hän tietää todennäköisesti, että oon rakastunut häneen. Eli viestittää, että "evvk" sillä kuvallaan. Esiskelen vahvaa köyttä ja tukevaa oksaa kohta tässä. Kaikki unelmani ovat nyt tuhottuja.

Vierailija
9/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmisillä sais olla niitä enemmänkin :D Tulee hyvälle tuulelle söpöilykuvista. Eroilmoituksiako mielummin katselisitte??? :D

Vierailija
10/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunpa en olisi niin ihastunut siihen toiseen osapuoleen. :'( Hän tietää todennäköisesti, että oon rakastunut häneen. Eli viestittää, että "evvk" sillä kuvallaan. Esiskelen vahvaa köyttä ja tukevaa oksaa kohta tässä. Kaikki unelmani ovat nyt tuhottuja.

Siinä tapauksessa ymmärrän tuskan. :/ Ja suosittelen piilottamaan hänet feedistäsi, tai jopa poistamaan kavereista. Elämä jatkuu, vaikka ei nyt tunnu siltä lainkaan.

Vierailija
11/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä muuten ois väliä, mut haluan sen naisen omaksi rakkaakseni. PRKL.

Vierailija
12/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttämisen ja todistelun haluahan se on. Itselleni tulisi mieleen ettei toinen kovin aidosti haluaisi olla kanssani vaan että olisin lähinnä joku näyttelyesine entisilleen tai muuta vastaavaa.

Eli ei jatkoon, jos joku tuleva kumppani tällaista ehdottaisi. Tosin ehkä tuon ihmistyypin pystyy näkemään päällepäin muistakin piirteistään jolloin tuskin edea ajautuisin parisuhteeseen kyseisenlaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
13/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kyllästynyt ulkomaisten huijarimiesten kaveripyyntöihin. Siviilisäädyn näkyminen ei näytä riittävän, että minuun ei kannata uhrata aikaa eikä vaivaa. Ystäviltä olen kuullut, että puolison kanssa yhteinen naamakuva auttaa. Laitan siis ehkä itsekin.

Vierailija
14/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kaveripiiristä olen huomannut että ne joilla on yhteiskuva profiilikuvanaan ovat myös niitä jotka pettävät puolisoaan. Ehkä halutaan antaa kuvavalinnalla puolisolle fiilis että ”Ah meillä menee niin ihanasti” ja sitten voidaankin tehdä mitä lystätään kun toinen ei epäile.

Yleensäkin tuntuu että mitä enemmän pariskunnalla on pusipusikuvia facessa sen huonommin heillä menee. Kun asiat ovat hyvin sitä parisuhdetta ei tarvitse hehkuttaa somessa niin usein.

Vierailija
15/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassulta näyttää nuo vihkikuvat profiilikuvissa. Haluttaisko vaan viestittää, että olen varattu, ja mustasukkainen aviopuolisoni haluaa, että laitan tämmöisen yhteiskuvan.

Eräs tuttuni piti varmaan kymmenen vuotta lapsenasa kuvaa profiilikuvanaan. Vaihtoi aina välillä, kun lapsi kasvoi.  Nyt kuva on häviinyt, kun lapsi on jo yli 10 vuotta. Oisko lapsi  jo itse vaatinut kuvaansa poistettavaksi.

Vierailija
16/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä. Ihan hyvin saisi samaan kuvaan sopivasti sommittelemalla mukaan kalliin urheiluauton, merenrantatalon ja laiturissa olevan huvijahdin.

Jos on epävarma sommittelusta, niin sisustus-, pihasuunnittelija tai hovivalokuvaaja varmaan osaa auttaa.

Vierailija
17/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jotain pahaa, jos haluaa kertoa olevansa suhteessa?

Itse en tosin ole Naamakirjassa enkä somessa muutenkaan.

Vierailija
18/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Onko siinä jotain pahaa, jos haluaa kertoa olevansa suhteessa?

Itse en tosin ole Naamakirjassa enkä somessa muutenkaan.

Naamakirjassa sen voi ilmoittaa muutenkin kaikelle kansalle. Profiilikuvassa yhdessä esiintyminen on erittäin alleviivaavaa käytöstä. Vaikka olisin kuinka ihastunut, niin en todennäköisesti haluaisi olla kumppanini kanssa profiilikuvassa yhdessä. Ja kieltämättä tulee mieleeni, että joku pelko, egobuustaus tai todistelun halu olisivat ainoita motiiveja ainakin itselläni. Tosin olen sen verran rehti ja suoraselkäinen, etten moisiin alentuisi.

Vierailija
19/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule siitä mitään muuta mieleen kuin se, että no tuossa on yksi nimi, mutta näkyy kaksi naamaa kuvassa, kumpi se noista nyt on??? En osaa ottaa sitä mitenkään että haluavat korostaa olevansa varattuja, pidän heitä vaan vähän tyhminä etteivät tajua miksi se kuva siihen laitetaan.

Ja se on kaikista häiritsevintä että joillakin pariskunnilla on yhteinen profiili, eli nimessä on Matti ja Maija Meikäläinen, ja kun kirjoittavat vaikka jossain ryhmässä niin ehkä muistavat laitaa että "t: Maija" että tiedetään kumpi heistä nyt oli tätä mieltä tms. Todella naurettavaa, ne faceprofiilit on ihan ilmaisia, ei maksa kuin pienen vaivan laittaa molemmille ihan oma.

Vierailija
20/54 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ymmärrä. Ihan hyvin saisi samaan kuvaan sopivasti sommittelemalla mukaan kalliin urheiluauton, merenrantatalon ja laiturissa olevan huvijahdin.

Jos on epävarma sommittelusta, niin sisustus-, pihasuunnittelija tai hovivalokuvaaja varmaan osaa auttaa.

Ei siinä pienessä pyörylässä näy mitkään autot ja talot, siinä pitää näykyä vain ja ainoastaan sun oma pärstä jotta sut voi siitä tunnistaa. Myös ne on ärsyttäviä jotka laittaa profiilikuvaksi jonkun koiran tms. Mikä siinä on että sitä omaa naamaa pitää niin hävetä? Sen näkee kaikki muutkin jatkuvasti heti kun asuntosi ovesta menet ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme