Peruin treffit viime tipassa. Mies suuttui hirveästi.
En ymmärrä. Olimme vaihtaneet muutamia viestejä ja sopineet treffit lauantaille. Peruin treffit edellisenä iltana, kun tuli sellainen olo, että mies ei olekaan minua varten. Olimme puhuneet aiemmin samalla viikolla hetken puhelimessa ja sen jälkeen tuli tällainen olo. Ilmaisin asiani kohteliaasti. Hän suuttui hirveästi ja sanoi, että ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy, vaan 20 naista ennen minua on perunut treffit tällä tavoin ja että tällaisia te suomalaiset naiset olette. Laittoi sen jälkeen vielä monia vihaisia viestejä, joissa sanoi minun olevan ylimielinen ja kohtelevan ihmisiä huonosti.
Ei olisi toki pitänyt perua treffejä ihan näin viime tipalla, mutta ajattelin olla rehellinen ja olla hukkaamatta molempien aikaa menemällä treffeille, joiden tiedän olevan johtamatta mihinkään. Mikä miehiä vaivaa, onko jollekulle muulle käynyt vastaavalla tavalla? Olenko aivan kamala ihminen? En enää ikinä vastaa tinder-viesteihin tai sovi treffejä.
Kommentit (89)
Selvästi ap:n treffi mies narsisti! Jos narsisti ei saa sitä mitä haluaa ja just silloin kun hänelle käy, suuttuu ja alkaa haukkuminen, vainoominen, törkeät viestit ja puhelut. Kannattaa kiertää kaukaa tälläiset narsisti äijät! Parasta mitä ap teit, oli treffien peruminen, pysy kaukana moisesta törky turvasta, kivoja fiksuja miehiä on olemassa ja sellaisia jotka osaa käytöstavat!!
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen olo? No ei ihmekään, että suuttui, kun selitys oli tuollainen. Et sitten voinut kehittää tuota oloa aiemmin?
Treffeille meno ei ole mikään velvollisuus, vaan se tehdään siksi, että toinen vaikuttaa kiinnostavalta ja mukavalta. Jos näin ei ole, on fiksua säästää molempien aikaa.
Mulle tuli Tinderissä myös tällainen, etelä-Amerikkalainen heppu. Huono omatunto ja olisi pitänyt jo toisten treffien jälkeen tietää mitä tunnen. Kun ahdistuin moisesta ja peruin treffit hänen kotonaan ja ehdotin julkista paikkaa, kilahti. Ghostasin ukon.
Voit onnitella itseäsi kun luotit vaistoosi, joka mitä ilmeisimmin oli oikeassa. Hyvä, väistit luodin ja toimit ihan korrektisti. Älä syytä itseäsi, vaikka mies kuinka yrittäisi sinua syyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka mies joutui perumaan työvuoronsa tai mummon hautajaiset niin ottaahan se päähän. Miten muka itse suhtautuisit? toki olisi vain kannattanut katkaista yhteydenpito sinuun. Turhaa haukkua jotain tuntematonta mammaa
Haloo, kuka muka jättää mummon hautajaiset väliin treffien takia? En itse kyllä peruisi työvuoroakaan ensimmäisten treffien takia, silloinhan ei voi vielä tietää onko henkilö uhrausten arvoinen.
Tuli pari tuollaista tyyppiä vastaan sinkkuaikoina. Treffejä en perunut, kun sinne asti ei päästy tindermatchien kanssa, mutta ilmoitin etten jatka viestittelyä ja siitä riemu repesi. Pidin kohteliaana ilmoittaa, että arvomme/elämäntapamme tms. ei kohtaa ja toivotin onnea kumppanin löytämiseen, mutta sain siitä kauheaa vittuilua, kuinka en anna mahdollisuutta, olen huomiohuora, naiset ovat kaikki epäluotettavia yms. Lopetin tämän ilmoittelun ja lopetin vain vastaamasta viesteihin näiden tapauksien jälkeen. Sain joskus myös vihaisia, mustasukkaisia(??) viestejä, kun en ollut vastannut koko päivänä miehen viestiin. Udeltiin, että oliko koko päivä mennyt nussiessa, kun en ollut vastannut...
Mitä tarkoittaa ghostaaminen? Ihan uusi termi :o
Ehdotin kyllä miehelle vielä, että mikäli hänestä tuntuu että olen arvioissani väärässä ja sopisimmekin yhteen voimme kyllä mennä vielä kahville. Hän sanoi siihen, että oli huomannut facebookista että meillä on yhteisiä kavereita (olin mennyt antamaan koko nimeni) ja kysyvänsä ensin yhdeltä heistä, millainen tyyppi oikein olen, olenko yleensä yhtä ilkeä. Silloin tuli entistä epämukavampi olo. Tyyppi jolta hän meinasi asiaa kysyä oli ihminen, jonka kanssa juttelin kerran neljä vuotta sitten opiskelijajuhlissa. - ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin kyllä miehelle vielä, että mikäli hänestä tuntuu että olen arvioissani väärässä ja sopisimmekin yhteen voimme kyllä mennä vielä kahville. Hän sanoi siihen, että oli huomannut facebookista että meillä on yhteisiä kavereita (olin mennyt antamaan koko nimeni) ja kysyvänsä ensin yhdeltä heistä, millainen tyyppi oikein olen, olenko yleensä yhtä ilkeä. Silloin tuli entistä epämukavampi olo. Tyyppi jolta hän meinasi asiaa kysyä oli ihminen, jonka kanssa juttelin kerran neljä vuotta sitten opiskelijajuhlissa. - ap
Mieshän on täysi kaheli. Miksi edes mietit moista sekopäätä enää? Mieti esim millaisia raivareita tuollainen tyyppi saa, kun on kysymys vähänkin suuremmista vastoinkäymisistä, jos hänelle pelkkä treffien peruminen on mahdoton käsitellä kypsästi ja aikuismaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ollut munaa tehdä tätä kasvotusten?! Raukkamaista
Siis perua treffejä kasvotusten? :D Oletko pöljä?
Heko heko. Tilanteen olisi voinut hoitaa reilusti menemällä paikalle ja kertomalla omista ajatuksista, eikä piiloutua näytön taakse.
Luuletko, että tuolla tavoin käyttäytyvä mies ei olisi suuttunut vielä enemmän ja alkanut vittuilla ja kysellä, miksi ihmeessä nainen sitten oikein tuli paikalle jos kerran jo tiesi ettei haluakaan treffeille? Kelaa nyt vähän mitä heität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen olo? No ei ihmekään, että suuttui, kun selitys oli tuollainen. Et sitten voinut kehittää tuota oloa aiemmin?
Treffeille meno ei ole mikään velvollisuus, vaan se tehdään siksi, että toinen vaikuttaa kiinnostavalta ja mukavalta. Jos näin ei ole, on fiksua säästää molempien aikaa.
Joo mutta miten mies muuttui epäkiinnostavaksi ja epämukavaksi viime tipassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han selitti asian. Hän oli keskustellut miehen kanssa puhelimessa, minkä jälkeen oli tullut tunne, että ei haluakaan tavata miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä. Jokainen saa ihan itse päättää peruuko treffit ja milloin sekä miten ne peruu.
Oikein teit ap, tee rikosilmoitus miehestä. Seuraava peruja voi jo tulla hakatuksi, hulluhan tuo mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han selitti asian. Hän oli keskustellut miehen kanssa puhelimessa, minkä jälkeen oli tullut tunne, että ei haluakaan tavata miestä.
Mitä tästä opimme? Kannattaa ensin ottaa se puhelu, ja vasta sen jälkeen sopia treffit (tai olla sopimatta).
Vaikuttaa todella hankalalta tyypiltä. Ei tuollaisiin kannata kuluttaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme? Kannattaa ensin ottaa se puhelu, ja vasta sen jälkeen sopia treffit (tai olla sopimatta).
Niin tai sitten perua jo sovitut treffit. Aivan kuten ap teki.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille on tyypillistä perua treffit (naiset erityisesti) hyvinkin lyhyellä aikavälillä. Ei ajatella yhtään mitä järjestelyjä tai uhrauksia toinen osapuoli on treffejä varten tehnyt. Suomalaisessa kulttuurissa ei ole myöskään ns. kasvojen menetys -efektiä jos tekee oharit tai peruu viime tingassa. Toisin kuin esim. USASsa tai Keski-Euroopassa.
Ihan samalla lailla ne miehet peruu treffejä lyhyellä varoituksella jopa saman päivän aikana.
Eräs semi julkkis mies perui treffit samana päivänä, ihan hyvän syyn oli keksinyt, tähän vielä kerrottakoon että viestiteltiin paljon ennen deittien sopimista. Noh ei hänestä kuulunut sen jälkeen, tietenkin oletin että hän ottaa sitten yhteyttä kun pystyy taas näkemään, joten jätin pallon hänelle ja olin jo itsekin hieman ihastunut toiseen mieheen, jonka kanssa sovin korvaavat deitit peruuntuneiden tilalle...
Sain myöhemmin lehdistä lukea että on löytänyt tyttöystävän tinderistä samoihin aikoihin kun meidän piti nähdä. Ei ollut vaikea laskea yhtälö. Onnea heille, minusta ihan hyvä että perui jos oli jo löytänyt itselleen sopivan. :)
Pistäisin sekunnissa kaikki estot tuollaiselle jankkaajalle. Hui puistatus.
No enpä usko että muuallakaan on jotain kovin tavatonta perua treffit. Lisäksi Suomessa ei myöskään ole jenkkityylistä suurellista treffikulttuuria, vaan tyypilliset treffit ovat pari tuntia kahvilassa tms. ilman sen kummempia etukäteisjärjestelyjä kuin naaman kampaaminen.
Järjestelyjä ja uhrauksia, wtf? Ei kukaan järkevä ihminen jätä esimerkiksi menemättä lähiomaisensa hautajaisiin treffien takia.