Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin kokemasi tai näkemäsi epäoikeudenmukaisuus joka on jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
25.02.2018 |

Tämä aihe tuli mieleen kun lapsi huusi että on "väärintä ikinä" laittaa hänet kuumeessa vuodelepoon. Nyt makaa tuolla. Tietäisipä mitä vääryyttä me muut ollaan saatu kokea. :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä isoin mutta lapsena koettu vääryys: Laitettiin pulkkaan pariksi kiusaajani kanssa koska se kuulemma parantaa ryhmähenkeä kun laittaa yhteen lapset jotka "ei tule toimeen keskenään". Kiusaaja sitten sylki kaulurini alle ja minä sain huudot kun paruin ja en ollut siten ryhmähenkinen.

Vierailija
2/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaveri alkoi seurustelemaan silloisen poikaystäväni kanssa. Hän paljastui kun olimme kahvilassa ja hänen puhelimensa alkoi soida. Puhelin oli pöydällä ja näin poikaystäväni nimen enkä ajatellut sen kummempaa, yleinen nimi. Mutta kaveri meni vaikeaksi ja selitti puhelimeen jotain outoa ja puhelun loputtua sanoi isänsä soittaneen. Hänen isänsä ei ollut poikakaverini kaima.

Tämä oli ensimmäinen poikaystäväni ja nykyään entinen, kuten myös kaveri. Keskenään seurustelivat kaksi vuotta ja tämä kaveri keksi alkaa soitella minulle erosuruistaan kun mies petti ja jätti. Ei kauheasti kiinnostellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna-asemalla näin 2 vuotta sitten narkomaaneilla apaattisen, reilusti alle luovutusikäisen saksanpaimenkoiran pennun. Oli pakkasta, koira kyhjötti viltin päällä narkkarilauman vieressä.

Vierailija
4/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja kiusasi järjestelmällisesti kanssaopiskelijaamme eikä meistä kukaan uskaltanut puuttua koska olisimme silloin joutuneet myös itse kiusatuiksi.

Vierailija
5/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä petti äitiä ja äiti purki sen veljeeni. Kenellekään ei käynyt hyvin. Paitsi isälle, jolla on uusi vaimo ja rahakas ura.

Vierailija
6/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun lukee uutisista M urhaajien, r aiskaajien, p edofiilien Suomessa saaduista tuomioista. 

Vierailija
7/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus vuosia sitten riparilla ja siellä oli pappi joka "paransi" ihmisiä joilla oli eripituiset jalat. Minulla on 2,5 cm ero jalkojen pituudessa eli ei mikään pieni, huomaamaton ero. Tää pastori otti munkin jalat käsittelyyn ja kun hän "venytti" väärää eli pidempää jalkaa sanoin siitä hänelle. Loppuriparin hän vihjaili muiden edessä että olen paholaisesta.

Vierailija
8/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus vuosia sitten riparilla ja siellä oli pappi joka "paransi" ihmisiä joilla oli eripituiset jalat. Minulla on 2,5 cm ero jalkojen pituudessa eli ei mikään pieni, huomaamaton ero. Tää pastori otti munkin jalat käsittelyyn ja kun hän "venytti" väärää eli pidempää jalkaa sanoin siitä hänelle. Loppuriparin hän vihjaili muiden edessä että olen paholaisesta.

wtf?

Vierailija
9/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden yön hoito muutti mieltään kun sillä oli enää pikkarit päällä. Huusin muijan ulos käytävään ja heitin vaatteet edeltä. Se hermostuminen on jäänyt mieleen.

Vierailija
10/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalapsilta leikellään pippelit, koska uskonto. :(

Vierailija
11/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikalapsilta leikellään pippelit, koska uskonto. :(

Ja tyttölapsilta ommellaan pimpit umpeen

Vierailija
12/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti sairastutti koko ex-perheensä, raitistui ja on nyt hyvä palkkaisissa töissä.

Vierailija
13/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhden yön hoito muutti mieltään kun sillä oli enää pikkarit päällä. Huusin muijan ulos käytävään ja heitin vaatteet edeltä. Se hermostuminen on jäänyt mieleen.

No voi voi, tuliko pienellä pojalla paha mieli? Aina ei valitettavasti saa kaikkea mitä haluaa, ja mieltään SAA ja VOI muuttaa, vaikka alun perin olisikin ollut suostuvainen. Kasva aikuiseksi, jooko?

Vierailija
14/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi, tuliko pienellä pojalla paha mieli? Aina ei valitettavasti saa kaikkea mitä haluaa, ja mieltään SAA ja VOI muuttaa, vaikka alun perin olisikin ollut suostuvainen. Kasva aikuiseksi, jooko?

En ollut silloinkaan ihan pieni ja otti ihan kympillä aivoon. Saa sitä mieltä muuttaa ja kun se tapahtuu aivan viime hetkellä niin mielestäni siitä saa suuttua. Joku toinen olisi saattanut suuttua pahemmin kuin vain huutaa ulos.

Vierailija
15/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivimalli 

Vierailija
16/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini, joka kouluaikoina oli myös syrjittyjen ja kiusattujen kaveri, kuoli nuorena aikuisena henkirikoksen uhrina.

Vierailija
17/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärillä tiedoilla saatu etuus ottaa päähän.

Vierailija
18/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän hallitus.

Vierailija
19/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asevelvollisuus.

Vierailija
20/33 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden kansanmurhien unohtaminen, ja vain juutalaisiin kohdistuneen kansanmurhan nostaminen jalustalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi