Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istumaan miehen naaman ”päällä”

Vierailija
25.02.2018 |

Tykkääkö muiden miehet tuosta? Eli nainen menee polvilleen miehen kasvojen päälle niin että mies saa nuolla oikein kunnolla. Tuossa voi samalla sitten hieroa alapäätään miehen suuta ja kasvoja vastaan. Jostain syystä oma mieheni on ihan hulluna tähän. Hänen peniksensä valuttaa touhutippoja tuon aikana ennätyspaljon ja mies tuntuu pääsevän välillä jonkin sortin ”hurmostilaan” tuossa. Jotenkin ihanan estotonta kun tuosta oppi alun ujostelun jälkeen nauttimaan. Aikaisemmat miehet ovat pisimmillään nuolleet sen muutaman minuutin, mutta tämä jaksaa nuolla vaikka viisi orgasmia putkeen. En voi valittaa! :D

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vielä! Todellakin tykkään!!

Vierailija
42/71 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tykkää käydä ruokakaupassa, se on naisten hommaa. Ostin eilen huutokaupasta hienon polkupyörän. En tiedä vielä ajelenko näin talvella. Mut, eiks ole hieno asia?

Vierailija
44/71 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs naisii tähän kun oma ei jaksa

Vierailija
45/71 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, isopyllyinen peba ja kunnon nylkytystä naamaa vasten, välillä voisi antaa tulla kunnon pieruja.

Vierailija
46/71 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasversio on, sidottuna ja nainen istuu kunnolla. Nenä persseessä ja suu pilllussa. Et voi muuta ku imeä mitä nyt suuhun tulee, hengenotto tauko ja uusiks. On parta monesti märkänä tämän jälkee. Irrottamisen jälkeen on joku naine sanonu ku alkaa suutelee, ettei voi ku naamas on limanen

Vierailija
47/71 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon (ja tietenkin myös minun) ehdottomia lempijuttuja. Vaimo nauttii erityisesti siitä kun samalla kun hänen istuessaan naamani päällä puristelen voimakkaasti rintoja ja nännejä. Välillä itsestä tutuu että puristan nännejä liiankin kovaa, mutta vaimo vakuuttaa että pieni kipu vain lisää nautintoa.

Vierailija
48/71 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuli perjantai-iltana pikkujoulusta ja tuli heti naamani päälle istumaan. Sen työkaveri oli pannut sitä ja kaikki herkut valuivat suuhuni. 

Vierailija
49/71 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikkein parasta!!!!!!

Mies >50v.

Vierailija
50/71 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos peppua nuollaan.

Vierailija
51/71 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olisi hyvä ottaa haltuun luonnollinen valtaistuimensa miehen naaman päältä.  Halutessaan nainen voi myös sitoa, kelmuttaa tai raudoittaa miehen paikoilleen.

Nainen voi miehen naamaaa vasten tehdä monenlaista. Käskeä miestä nuolemaan ja/tai hinkata alapäätään miehen naamaa vasten niin pitkään kuin haluaa. Naisen ei tarvitse hävetä lainkaan vaan hän saa estottomasti saada orgasmeja, valua nesteitään ja ejakuloida miehen kasvoja vasten ja suuhun.

Myös pisutella suuhun saa. Moni mies nielee pisutkin mielellään.

Miehen kasvoille voi pukea myös sellaisen dildon ja nainen voi ratsastaa siinä.. sekin voi olla sellaista mallia, josta valuu naisen mahlat miehen suuhun.

Hieman märkää tämä saattaa olla mutta mutta se ei haittaa :) Jos molemmat ovat mukana touhussa täysillä, niin naisella ei ole syytä häpeillä vaan ottaa täysin estottoman asenteen.

Vierailija
52/71 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen vain muutamia kertoja kokeillut tätä hetkisen mutta nyt syksyllä mua alkoi kovasti kiihottaa ajatus mieheni naamalle istumisesta. Niinpä lämmittelyjen jälkeen kipusin 69. Mies yllättyi tästä ja huokaisi kiihottuneena "Täydellistä!". Puolin ja toisin saimme suullista nautintoa ja jonkin ajan päästä alkoi mulla orkku lähestyä. En juuri pystynyt enää keskittymään miehen hyväilyyn siinä vaiheessa mutta kalu vain nyki innoissaan kun mun loppusuora oli käynnissä. Sain ihan todella kovan orkun ja rojahdin mieheni päälle kun en pysynyt kontillani enää. Kun tokenin niin viimeistelin mieheni suuhuni. Todellakin tätä ihanuutta jatketaan.

Vierailija
53/71 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tuota ap n juttua vaimolle. Heti innostui.

Taitaa olla mulla näytön paikka illalla, mutta

en peräänny. Saaman pitää ilmanmuuta

Vierailija
54/71 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin olen vain muutamia kertoja kokeillut tätä hetkisen mutta nyt syksyllä mua alkoi kovasti kiihottaa ajatus mieheni naamalle istumisesta. Niinpä lämmittelyjen jälkeen kipusin 69. Mies yllättyi tästä ja huokaisi kiihottuneena "Täydellistä!". Puolin ja toisin saimme suullista nautintoa ja jonkin ajan päästä alkoi mulla orkku lähestyä. En juuri pystynyt enää keskittymään miehen hyväilyyn siinä vaiheessa mutta kalu vain nyki innoissaan kun mun loppusuora oli käynnissä. Sain ihan todella kovan orkun ja rojahdin mieheni päälle kun en pysynyt kontillani enää. Kun tokenin niin viimeistelin mieheni suuhuni. Todellakin tätä ihanuutta jatketaan.

Ihana nainen! Onko leikki jatkunut edelleen?

Vierailija
55/71 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatarasento on meillä usein käytössä ja todellakin tykkään nuolla vaimoa näin. Niska ei väsy ja käteni ovat vapaana tekemään muuta: hyväilemään naisen rintoja ja peppua tai vaikka itseäni.

Tähän voi yhdistää dildottamisen: nainen kasvojen päälle ja mies pitää käsissään dildoa/vibraa, jonka nainen ottaa sisäänsä. Samalla mies nuolee klittaa. Nainen määrää rytmin ja takaan, että nauttii. Loistava esileikki.

Vierailija
56/71 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin se oll mielestäni noloa, mutta olen oppinut tykkäämään siitä. Tai oikeastaan, oppinut rakastamaan sitä. Se on parasta kun miehen pään alla on tyyny, nojaan sängynpäätyyn käsilläni ja annan aluksi miehen vain nuolla sieltä mistä tietää minun nauttivan eniten. Orgasmia kohden mennessä alan suorastaan "nussia" mieheni suuta, ja laukean siihen. 

Vierailija
57/71 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin se oll mielestäni noloa, mutta olen oppinut tykkäämään siitä. Tai oikeastaan, oppinut rakastamaan sitä. Se on parasta kun miehen pään alla on tyyny, nojaan sängynpäätyyn käsilläni ja annan aluksi miehen vain nuolla sieltä mistä tietää minun nauttivan eniten. Orgasmia kohden mennessä alan suorastaan "nussia" mieheni suuta, ja laukean siihen. 

Vielä kun sais siihen toisen miehen panemaan mua takaapäin mun nojatessa eteenpäin ja hieroessa piIIua toisen miehen suuhun. 

Vierailija
58/71 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun nainen ensin ratsastaa ja mies laukeaa sisään. Tämän jälkeen nainen siirtyy eteenpäin istumaan miehen kasvoille ja nuolettaa spermaisen pillunsa puhtaaksi.

Vierailija
59/71 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuota lähinnä alistavana eleenä, kostona ja miehen mieliksi, ns. tukehduttanut noin.

En minä tuossa asennossa niin hirveästi nauti, ei se ole nuolemisen ja orgasmin kannalta hyvä asento.

Vierailija
60/71 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt rouvaa ratsastamaan naamalle, ei sitten millään vaan sanoi joskus ollaan kokeiltu, ei hyvä. Anoppi piti hakea 200km päästä ja sain vastikkeeksi vaimon istumaan naamalle, hän piti siitä ja parin kerran jälkeen otin dildon mukaan panemaan, samalla nuolen. Tästä rouva tykkää ihan sata mittarissa, en enää meinaa päästä panemaan omalla mulkulla, kiitos tästäkin kuuluu anopille :(

M54