Istumaan miehen naaman ”päällä”
Tykkääkö muiden miehet tuosta? Eli nainen menee polvilleen miehen kasvojen päälle niin että mies saa nuolla oikein kunnolla. Tuossa voi samalla sitten hieroa alapäätään miehen suuta ja kasvoja vastaan. Jostain syystä oma mieheni on ihan hulluna tähän. Hänen peniksensä valuttaa touhutippoja tuon aikana ennätyspaljon ja mies tuntuu pääsevän välillä jonkin sortin ”hurmostilaan” tuossa. Jotenkin ihanan estotonta kun tuosta oppi alun ujostelun jälkeen nauttimaan. Aikaisemmat miehet ovat pisimmillään nuolleet sen muutaman minuutin, mutta tämä jaksaa nuolla vaikka viisi orgasmia putkeen. En voi valittaa! :D
Kommentit (71)
Uh.. tykkään. Jos vaimo vielä kääntyy 69:iin niin molemmille namia. Ja muutoinkin tykkään antaa vaimolle kielihyvää ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että miehet ovat kyllä tykänneet kun olen istunut kasvoille. Jos miehellä ei ole kortsua, mutta itsellä sellainen olo, että "pakko saada" vaikka riskillä, niin istun naamalle katse jalkojen suuntaan, pyydän, että saan katsella kun mies runkkaa samalla kun nuolee mua. Laukean itse yleensä viimeistään silloin kun mieheltä lentää lasti vatsalle.
Miehelläni on vaikeuksia laueta yhdynnässä ja suuseksissä. Viemme seksin loppuun usein niin, että ratsastan mieheni kasvojen päällä ja katselen kun hän vetää käteen. Laukeaminen samaan aikaan tuntuu extra hyvältä.
Ehdotin miehelleni sellaista naamalle asetettavaa dildoa, mutta hän ei tykännyt ajatuksesta; olisi kuulemma kuin joku toinen panisi minua samaan aikaan kun ratsastan hänen suunsa päällä. Myönnän kyllä, että tuo mielikuva kiihottaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin miehelleni sellaista naamalle asetettavaa dildoa, mutta hän ei tykännyt ajatuksesta; olisi kuulemma kuin joku toinen panisi minua samaan aikaan kun ratsastan hänen suunsa päällä. Myönnän kyllä, että tuo mielikuva kiihottaa minua.
On muuten aivan huippuväline! Molemmat tykkää kovasti.
Minun mieheni on ihan hulluna tähän, ryömii itse alleni jos en tajua istua hänen naamalleen ajoissa :D
Kyllähän siinä alla mielellään makaisi, mutta rouva on sitä mieltä, että hän on seksissä se, joka makaa selällään. Ei kyllä muuta asioiden eteen teekään.
Molemmat nautimme, että istun mieheni naaman päälle.
Alku ujostelun jälkeen mieheni on oppinut nauttimaan myös siitä, kun hän on lauennut liian nopeasti ja istun sen jälkeen hän päällensä ja hän saa nuolla minulle orgasmin. Joskus olemme 69 asennossa ja otan samalla mieheltäni suuhun. Yleensä naamalla istuminen aiheuttaa miehelleni todella kovan erektion ja se johtaa pika uusintaan.
Hmm.. näin reitevänä ja lyhytjalkaisena naisena aina epäröinyt mennä miehen päälle nuoltavaksi. Raukkahan tukehtuisi. Mies innosta piukeana shoppaili huippukivasta ratsastuspenkin nopeimmalla toimituksella (of course) kieltäydyttyäni istumasta hänen kasvoilleen. o_O Puhun tästä penkistä https://www.huippukiva.fi/p/4873/ratsastuspenkki Alussa epäröin ratsastuspenkin käyttöä mutta koen sen tehneen seksiasennoista itselle helpompia.
Mielelläni ottaisin siipan syväkyykyssä naamalleni istumaan kieli pillussa ja nenä pyllyssä. No, ainahan sitä voi unemoida. M49
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että miehet ovat kyllä tykänneet kun olen istunut kasvoille. Jos miehellä ei ole kortsua, mutta itsellä sellainen olo, että "pakko saada" vaikka riskillä, niin istun naamalle katse jalkojen suuntaan, pyydän, että saan katsella kun mies runkkaa samalla kun nuolee mua. Laukean itse yleensä viimeistään silloin kun mieheltä lentää lasti vatsalle.
Varmasti ovat tykänneet!
En tykännyt siitä, että minua nuollaan. Oikeastaan missään asennossa. Se ei oikein tuntunut miltään.
Mies kuitenkin hamusi tähän asentoon, kun annoin hänelle suuseksiä. Ja tämän jälkeen lähes joka kerta, oli kyseessä suuseksi tai käsityöt. Hiljalleen alettiin suorittamaan tuota sitten osaltani ilman alusvaatteita, ja lopulta niin, että lopetin esim. käsityöt siinä vaiheessa kun istuin miehen naamalle. Eli keskityttiin vain minun nuolemiseeni. Tämä kehittyi myös siihen, että usein istuin lopulta toisinpäin - eli ei 69:ssä, vaan polvet miehen pään ympärillä. Nykyään RAKASTAN, kun voin "hinkuttaa" itseäni edestakas miehen naamalla. Kumminkin päin, joskus 69:ssä, joskus nimenomaan toisinpäin. Joskus mies hoitaa itsensä kädellä, joskus tulee jopa ilman. Ja joskus tietysti 69:ä, mutta nykyään jopa miehen toiveesta harvemmin.
Kaikista mahtavin kokemus meille molemmille oli kerta, kun lupasin hoidella miehen. Käytin käsiä ja suuta, kunnes mies veti minut naamansa päälle. Todettuaan, ettei halua laueta vielä, käännyin toisinpäin (pois 69:stä), ja ratsastin hänen naamallaan. En ole koskaan tullut suuseksistä, mutta sain käytettyä satisfyeria samalla (miehen kieli enemmän sisällä kuin klitalla) ja tulin valtavan kovaa.
Kiepsahdus toisinpäin, ja touhutippojen määrästä näki, että toinenkin nauttii.. :) Juuri ennen siihen koskettamista päätin vielä hieman kiusata miestä, ja nostin asentoa niin että miehen kieli löysi tiensä pyllyn alueelle. Ja samalla kun ensimmäiset kunnon lipaisut/suudelmat sinne löysi perille, tuli mies ilman mitään kosketusta vatsalleen. Vau, tästä kerrasta ollaan oltu kyllä molemmat niin häkeltyneitä - löydettiin jotain ihan uutta ja syntisen nautinnollista :)
Juu.. Olen huomannut ton että useat naiset ovat rajotteisia tuossa naamalla istumisesta.
Nuoremmat naiset niinkin suostuvat. Nuoret muutenkin suostuvat johonkin uuteenkin.
Ihanaa on nuolla nuorelta naiselta pillua,, tarkoitan n 18-25v.
Mekin aloiteltiin siten, että annoin itse miehelleni suuta ja hän veti minut siihen 69 asentoon. Pikkarit olivat vielä päälläni. Hän halusi katsella ja minua hieman asennon riettaus haittasi, nykyään menee toisin päin, eli hän nuolee minua noin ja minä vain vähän kiusoittelen seisovaa kalua ilman että hän siinä laukeaisi. Tuhmaa, kun välillä kieli pyörii pyllyssäkin. Saan aina ensimmäisen orkun noin, jos tuota harrastamme.
Vierailija kirjoitti:
Mekin aloiteltiin siten, että annoin itse miehelleni suuta ja hän veti minut siihen 69 asentoon. Pikkarit olivat vielä päälläni. Hän halusi katsella ja minua hieman asennon riettaus haittasi, nykyään menee toisin päin, eli hän nuolee minua noin ja minä vain vähän kiusoittelen seisovaa kalua ilman että hän siinä laukeaisi. Tuhmaa, kun välillä kieli pyörii pyllyssäkin. Saan aina ensimmäisen orkun noin, jos tuota harrastamme.
Miten ne työhommat. Ei ole tainnut viime vuosina tehtyä?
Paras asento suuseksin harrastamiseen, ainoa asento, jossa tykkään vastaanottaa suuseksiä ehdottomasti!
Mieluiten laukean penis vaimon suussa ,itse alla jolloin iso pylly karvoineen on naamallani.
Ainoa asento täälläkin, josta nautin.
Ottaa muutaman kerran, että oppii "liikkumaan" - sitten on täydellistä!
Ehdottomasti tykkäisin ja vaimo sais ottaa tukasta kiinni ja käskeä nuolemaan.. ( alisteinen asema olisi mieeleem) - vaan eipä siippa tuommoista hurjastelua halua antaa sporsman50
Naamanpäällä istuen ei pääse karkuun, kun pierasee. Siitä saa hyvät naurut.