Missä asioissa tunnet olevasi epätyypillinen sukupuolesi edustaja?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sellainen hormonimyrskyjen mukaan ailahteleva, kuten jotkut naiset. (Lisättäköön, että tunnen kyllä muitakin naisia, jotka eivät mielestäni ole.)
En välitä kliseisistä romanttisista eleistä, kuten kynttiläillallisista. Pidän kyllä sellaisesta romantiikasta, kun huomioidaan sellaisella, josta toinen pitää.
Siis todella epätyypillistä, wau ;)
Tyypillinen nainen siis "ailahtelee hormonimyrskyjen mukaan" ja pitää "kliseisen romanttisista eleistä". Ihan tosiaan joku ajattelee noin, sitä voisi jo pitää epätyypillisenä käytöksenä ihan sukupuolesta riippumatta.
Sanoja jopa myöntää että muutkaan tuntemasa naiset ei ole sellaisia, mutta sehän ei todista mitään jos on nähnyt telkkarissa Niiskuneidin. xD
Vierailija kirjoitti:
Kinusin lapsena eniten nukkekotia. En sanut koskaan oikeaa nukkekotia, mutta askarreltiin aina tosi surrkeita laatikoita pahvilaatikoista. Ne ei ees oysyneet pystyssä ja tavarat tippuilivat ulos lokeroistaan.
Mies 22v
Mä leikin siskon kanssa barbeilla. Sain muutaman omankin. Ne on vieläkin jossain tuolla mun kaapissa. Lisäksi leikin usein prinsessaa ja ylipäänsä ihailin Disneyn prinsessoja yli kaiken. Mulla kesti tämän sukupuoliasian tajuamisessa todella kauan. Halusin olla tyttö vähän samaan tapaan kuin sisko halusi olla hevonen. Murrosikään asti olin tosi tyttömäinen. Tämä on yksi mun menneisyyteni synkistä salaisuuksista... Nykyisin olen aika tavallinen.
Mies 31v
En tykkää lapsista, en ruoanlaitosta, käsitöistä, juhlista, shoppailusta tms. En osaa pitää hameita, mekkoja, koruja enkä meikkaa tai laittele hiuksia. En ole kovin sosiaalinen enkä odota romanttisia eleitä tai lahjoja mieheltä. Mulla on aika ronski huumorintaju ja muutenkin olen suorapuheinen. Seksissä pidän suht rajusta ja suoraviivaisesta toiminnasta. Varmaan paljon kaltaisiani naisia juu, mutta joku vuosikymmen sitten oisin ollu kummajainen.
Hmm no epätyypillinen sillalailla, että olen käynyt armeijan ja kouluttautunut erittäin miehiseen ammattiin, silti meillä kotona minä hoidan kodin sekä pukeudun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti, on pinkkiä ja tekokynnet jne. Minusta nämä eivät tietenkään sulje toisiaan pois, mutta ihmiset aina hämmästelevät.
En tykkää juoruilusta, inhoan puhua puhelimessa, en tykkää kotimyyntikutsuista, en syö lisäravinteita, en välitä naisten kesken höpsöttelystä, en tykkää kulkea kaupungilla tai ostoskeskuksissa shoppailemassa, en käy Ruotsinlaivoilla enkä Tallinnan-.
Ehkä nämä on kliseitä, ehkä luulen väärin, mutta näitä tuttavapiirin naiset tekee ja minua ei todellakaan kiinnosta.
En tykkää romanttisista komedioista.
Meikkaaminen ja shoppailu eivät kiinnosta minua.
Haluan enemmän seksiä kuin mies.
Minun on helppo saada orgasmi nopeasti.
En tosin usko että nämä ominaisuudet olisivat kovin harvinaisia naisten keskuudessa, mutta jos verrataan stereotyyppiseen käsitykseen naisista (ja miehistä). Olen myös pitempi kuin monet miehet, mikä on epätyypillistä naiselle. :)
Mieheni aina puhuu siitä että olen hyvin naisellinen nainen, mutta ilman naisten huonoja puolia; en äksyile, kiukuttele, ole vaikea ja ärtyisä, valita tai nalkuta, en syyllistä tai uhriudu, en päde tai nipota., tai puhu lakkaamatta. Siis tämä mieheni sanomana. Olen lähes aina hyvällä tuulella, kun olen huonolla tuulella olen hiljainen ja vetäytyvä. Käsittelen itsekseni ikävät tunteet. Kun puhun ongelmista, etsin ja kysyn ratkaisua, moni nainen ei ihmeekseni puhuessaan etsi ratkaisua vaan haluaa vain kuulijan omille ongelmilleen, mikä minulle on vierasajattelutapa. Omen myös suorituskeskeinen joissakin asioissa.
En kärsi pms oikeista.
Ovispäivinä olen kiimainen. Seksiä tekee mieli kokoajan. Tykkään ja tarvitsen seksiä. Saan orgasmin myös ilman esileikkiä. Sytyn nopeasti. Teen seksialoitteita miehelleni, mm viettelen seksiin.
N28 kirjoitti:
En tykkää romanttisista komedioista.
Meikkaaminen ja shoppailu eivät kiinnosta minua.
Haluan enemmän seksiä kuin mies.
Minun on helppo saada orgasmi nopeasti.En tosin usko että nämä ominaisuudet olisivat kovin harvinaisia naisten keskuudessa, mutta jos verrataan stereotyyppiseen käsitykseen naisista (ja miehistä). Olen myös pitempi kuin monet miehet, mikä on epätyypillistä naiselle. :)
Ai niin, unohtui se, etten halua lapsia ja erosin tämän takia pitkästä suhteesta.
Erotan seksin rakkaudesta ja pidän hyvin monia miehiä pantavina ilman muita tunteita - en kylläkään pane kuin omaani. (Toki tämä ei ole lainkaan niin harvinaista kuin mainostetaan).
Toisaalta osoitan rakkautta ensisijaisesti rakastelulla ja useimmiten valitsisin mieluummin hyvät hoidot kuin perusteellisen parisuhdekeskustelun. Samaistun puutteessa oleviin miehiin enemmän kuin haluttomiin naisiin. Ja edelleen, monet naiset ovat ihan samanlaisia tässä.
Mulla ei ole minkäänlaista sisustussilmää. En myöskään pidä lapsista. Äiti olen ollut kohta 18 vuotta.
Minua ei kiinnosta autot ja en tiedäkään niistä kovinkaan paljoa ja minulla ei ole ajokorttia autolle (traktorikortti on, mutta sitä tarvitsin edellisessä työssäni).
Urheilu ei kiinnosta, vähiten joukkueurheilu. Esimerkiksi joku jääkiekko, se on eräs tylsimmistä asioista jonka tiedän. Ja ne jääkiekkoilijat ovat rasittavia öyhöttäjiä.
Minua ärsyttää kännissä räyhäävät ihmiset, niin miehet kuin naisetkin.
Korjaan vaatteitani (lähinnä työvaatteita) ompelemalla niihin käsin paikkoja, parsin myös villasukkia. Yhteen takkiin tein taskun, senkin ompelin käsin paikalleen.
Pidän kovasti kissoista ja muistakin eläimistä. Entinen naisystäväni jätti minulle kolme kissaansa ja nyt olen elänyt noiden kanssa kohta kolme vuotta ja noista kissoista on tullut minulle hyvin rakkaita.
Laitan ruokaa mielelläni ja käytän kokkaillessani mielikuvitusta, en pidä näistä ns. suomalaiseen makuun tehdyistä ruuista, joissa ei juuri makua ole.
Työni tosin on ns. miesten työtä, eli paloittelen sellaisia isoja teräs/kuonamöykkyjä (painavat 10-30 tonnia) pienempiin osiin. Veistelen ja muokkailen puusta tarvekaluja ja koristeitakin, myös rautalangasta tulee värkättyä monenlaista.
En harrasta kanssasisarieni haukkumista enkä heidän selkäänpuukottamistaan. Tähän ikään mennessä olen tavannut ehkä alle 10 kaltaistani. Käyn viittäkymmentä.
There is a special place in hell for women who don't help other women.
Jos kaikki naiset ajattelisivat näin ja puhaltaisivat enemmän yhteen hiileen olisi maailmassa naisten asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää juoruilusta, inhoan puhua puhelimessa, en tykkää kotimyyntikutsuista, en syö lisäravinteita, en välitä naisten kesken höpsöttelystä, en tykkää kulkea kaupungilla tai ostoskeskuksissa shoppailemassa, en käy Ruotsinlaivoilla enkä Tallinnan-.
Ehkä nämä on kliseitä, ehkä luulen väärin, mutta näitä tuttavapiirin naiset tekee ja minua ei todellakaan kiinnosta.
Minä en tee myöskään mitään noista, mutta koen olevani aika tyypillinen sukupuoleni edustaja.
Mulle kelpaa kumppaniksi myös mies joka ei ole Hollywood-komea, rikas, pitkä ja huipputreenattu xD
Vierailija kirjoitti:
Mieheni aina puhuu siitä että olen hyvin naisellinen nainen, mutta ilman naisten huonoja puolia; en äksyile, kiukuttele, ole vaikea ja ärtyisä, valita tai nalkuta, en syyllistä tai uhriudu, en päde tai nipota., tai puhu lakkaamatta. Siis tämä mieheni sanomana. Olen lähes aina hyvällä tuulella, kun olen huonolla tuulella olen hiljainen ja vetäytyvä. Käsittelen itsekseni ikävät tunteet. Kun puhun ongelmista, etsin ja kysyn ratkaisua, moni nainen ei ihmeekseni puhuessaan etsi ratkaisua vaan haluaa vain kuulijan omille ongelmilleen, mikä minulle on vierasajattelutapa. Omen myös suorituskeskeinen joissakin asioissa.
En kärsi pms oikeista.
Ovispäivinä olen kiimainen. Seksiä tekee mieli kokoajan. Tykkään ja tarvitsen seksiä. Saan orgasmin myös ilman esileikkiä. Sytyn nopeasti. Teen seksialoitteita miehelleni, mm viettelen seksiin.
Olet ilmeisesti hyvin nuori. Montako viikkoa olet ollut yhdessä miehesi kanssa?
En halua lapsia. En suostu käyttämään hormonaalista ehkäisyä.
Tämä ketju on kuin minulle tehty:)
Olen mies ja hetero. Olen kuitenkin aina vihannut autoja, vaikka miehenä niistä "kuuluisi" pitää. Ei mitään järkeä haluta Ferraria, kun ei sillä voi ajaa missään 500 km/h. Minua ei saa baareihin millään ilveellä, vaikka todennäköisyys seksiin olisi aika hyvä. Tästä päästään seuraavaan asiaan: En ole koskaan ymmärtänyt, miksi sukupuoleni tekee kaikkensa seksiä saadakseen. Miksi maksaisin itseni kipeäksi baarissa ostamalla naiselle lukemattomia ylihintaisia drinkkejä vain, jotta saisin pillua? Viinat voisi poistaa maailmasta. Mitä hyvää alkoholi on tuonut maailmaan? Känniääliöt ajavat itsensä hautaan, se on hyvä.
Olen aina tykännyt romanttisista elokuvista. Jo kouluikäisenä poikana minun lempielokuvani oli Eräänä kauniina päivänä. Tykkään Twilight-elokuvista tai en ainakaan vihaa niitä. Tämä kummastuttaa minua uudelleen ja uudelleen. Miksi Twilightit menevät ihmisillä niin tunteisiin?
Ugly Truthin olen katsonut miljoona kertaa, kuten myös monet muut saman genren elokuvat. Inhoan kaikenlaisia mafia-, räiskintä-, sota/tappo/murhaelokuvia, psykologiset elokuvat sen sijaan ovat lähellä sydäntäni.
Muistan yläasteen sanamuistipelistä parhaiten sanan maskara:D En tajua miksi. Olen aina ihaillut naisten älykkyyttä ja pohtinut, miksi miehet valitsevat olla typeriä. Miksi olla typerä, kun voi olla viisas? Diggaan avoimesti Cheekiä, luen teinikirjallisuutta (naisille suunnattua pääasiassa). Myös kirjat tyyliin Mielikuvituspoikaystävä, Kaikki oikein (Härkönen), Ilmestyskirjan täti (tämä on tosi hyvä, vielä vähän kesken, mutta kahden naisen välinen verbaali- ja nonverbaalinen kädenvääntö on viihdyttävää seurattavaa:)
Olen todella hyvä lukemaan ihmisestä, onko tällä hyvät aikeet vai ei. Tämä on perua koulukiusaamisesta, kun joutui jo lapsena opettelemaan lukemaan ihmisten kehonkieltä, koska oppi, että ihminen on liian usein valehteleva, itsekäs p*skiainen ja omalla kohdallani usein miespuolinen.
Olen aina haaveillut, kuinka ihanaa olisi turista "tyttöporukassa" niitä näitä. Ei kiinnosta hevon peetäkään turista miesten kesken jonkun Intsa-pimun tisseistä ym, hyi v*ttu!
Huh, olipas terapeuttista! Kiitos aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kärsi pms oikeista.
Olet ilmeisesti hyvin nuori. Montako viikkoa olet ollut yhdessä miehesi kanssa?
Olen 43 vuotias nainen, kaksi lasta ja miehen kanssa olen ollut 15 vuotta yhdessä. Mieheni on ensimmäineni:) tässä fasiliteetti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sellainen hormonimyrskyjen mukaan ailahteleva, kuten jotkut naiset. (Lisättäköön, että tunnen kyllä muitakin naisia, jotka eivät mielestäni ole.)
En välitä kliseisistä romanttisista eleistä, kuten kynttiläillallisista. Pidän kyllä sellaisesta romantiikasta, kun huomioidaan sellaisella, josta toinen pitää.
Siis todella epätyypillistä, wau ;)
Tyypillinen nainen siis "ailahtelee hormonimyrskyjen mukaan" ja pitää "kliseisen romanttisista eleistä". Ihan tosiaan joku ajattelee noin, sitä voisi jo pitää epätyypillisenä käytöksenä ihan sukupuolesta riippumatta.
Tuohan hormonijuttu ainakin pitää paikkansa. Monet naiset jotka tunnen (myös minä) suuttuvat nopeasti mutta rauhoittuvat samantien, innostuessaan puhuvat jostain asiasta paljon (niin paljon että mies käskee rauhoittumaan), ottavat asiat raskaasti (surullinen uutinen ventovieraan kohtalosta tekee masentuneeksi), suurta draamaa saadaan aikaiseksi esim siitä kun sukkien jalkaan laitto tuntuu inhottavalta (valitellaan kuinka ärsyttää).
Nautin seksistä miesten kanssa.