Se siitä Sarah Jessica Parkerin mean girl-mäisyydestä, "Smithillä" ei mitään hyvää sanottavaa Kim Cattrallista
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201802232200768049_vd.shtml
Ei nuo Kim Cattrallin ulostulot ole kovin sympatiapisteitä nostattavilta vaikuttaneet, sen sijaan SJP ei vain oikeasti ole kenenkään hänet tuntevan mielestä inhottava :)
Myös Stanfodia näytellyt Willie Garson asettui SJP:n "puolelle", samoin muut pääosaa esittäneet naiset.
Kommentit (64)
KC paljastaa vain oman epävarmuutensa, mikäli pahoittelu veljen poismenosta nyt ei ollut mikään yritys piikitellä häntä.
Kuka helkkarin hullu SJP-fani täällä jankkaa ilmiselvää asiaa. Sitä siis, että SJP on kiusaaja. Jos olisi edes hieman loogista päättelykykyä suotu, tämä olisi helppo tajuta. Mutta oikeasti spämmäät tänne 95% omia kommenttejasi, mitä saat tästä? Vaikutat pakkomielteiseltä. Pääteltävissä on että olet itse kiusaaja, joka yrittää oikeuttaa kiusaamistaan. Eiköhän se ole selvää, että sinua harmittaa myös Catrallin kaunis ulkonäkö. Jotkut naiset ovat vain niin katkeria, kateellisia ja ilkeitä muille naisille. Yleensä myös älyllisesti vajaita. Olen tavannut monta tällaista p-reikää ja tunnistan tällaiset jo kaukaa.
MIKSI KETÄÄN AIKUISTA IHMISTÄ KIINNOSTAA.
En tajua miten joillakin riittää mielenkiintoa kahden täysin teidän elämällenne merkityksettömän naisen riidoille.
Ehkä vähän eri kaliiberin asioita, kuin joukolla tuomita joukolla joku tilanteessa, josta ei itse tiedä sen taustoja sen tarkemmin.