Korteista katsoja
Kommentit (493)
Mitä rakkauselämääni näkyy? Kiitos :)
Jatkat työssäsi ensi vuoteen saakka, kunnes löydät paljon paremman työn itsellesi. Muista pitää sydän avoimena vaihtoehdoille.
Kamppailen päätöksestä kahden uran välillä. 1. Se minne oikeasti haluaisin, mutta vaikea päästä ja monta vuotta opiskelua 2. Kiinnostaa myös, mutta ei ihan yhtä täysillä. Helpommpi päästä opiskelemaan ja siihen liittyviä töitä voi alkaa tekemään nopeammin.
Kiitos vastauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat kaksi vuotta joudut odottamaan, kunnes viimeni alkaa tapahtua. Näen tumman miehen saapuvan elämääsi ja loppu on historiaa... Älä jännitä anna asioiden vain tapahtua.
Kiitos ap! Terveisin työstään kysellyt
Miten arki lähtee nyt sujumaan maaliskuussa?
Tulenko pian raskaaksi? Vauvan kaipuu on kova 💖
Vierailija kirjoitti:
Kamppailen päätöksestä kahden uran välillä. 1. Se minne oikeasti haluaisin, mutta vaikea päästä ja monta vuotta opiskelua 2. Kiinnostaa myös, mutta ei ihan yhtä täysillä. Helpommpi päästä opiskelemaan ja siihen liittyviä töitä voi alkaa tekemään nopeammin.
Kiitos vastauksesta!
sait " Taikuri kortin" Ole rohkea, äläkä mene sieltä mistä aita näyttää matalalta. Eli vaihtoehto 1.
Mitä näet minun ja miehen välille, joka tällä hetkellä pyörii eniten mielessä?
Miltä rakkauselämäni tulevaisuus näyttää?
Entä ura, lähteekö se nousuun?
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat kaksi vuotta joudut odottamaan, kunnes viimeni alkaa tapahtua. Näen tumman miehen saapuvan elämääsi ja loppu on historiaa... Älä jännitä anna asioiden vain tapahtua.
Kiitos ap :) Sinkkuna tässä elellään vielä...
Aloitetaan helpolla harjoitustehtävällä. Menneisyyttä on helpompi ennustaa kuin tulevaisuutta. Kertoisitko, miten minulle kävi pitkän vieraan kielen ylioppilaskirjoituksissa? Luonnollisesti näet sieltä korteista, mikä kieli oli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Miten arki lähtee nyt sujumaan maaliskuussa?
Haasteista on luvassa, älä väsytä itseäsi liikaa muista levätä . Vältä turhia ostoksia ensikuussa.
Entäs minun rakkauselämääni? Tulenko löytämään kumppania jonka kanssa jakaa elämääni? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miltä rakkauselämäni tulevaisuus näyttää?
Entä ura, lähteekö se nousuun?
Kiitos!
Heinäkuu on kulminaatiopiste rakkauselämäsi suhteen, muista pitää silmäsi silloin auki.
Ura: sait kortin "justice". Ole ahkera ja oikeus toteutuu ja nautit hedelmistä tulevaisuudessa.
Haluaako tapailemani mies mitään vakavaa mun kanssa? Onko rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Tulenko pian raskaaksi? Vauvan kaipuu on kova 💖
Menee kolme vuotta kunnes vauva saapuu. ps. Ole tarka kenet valitset isäksi.
Miten työni kanssa käy?