Ovatko oikeistokonservatiivit enemmän realisteja vai idealisteja?
Vasemmistoliberaaleista sanotaan usein että he ovat tunteiden vietävissä. Entä oikeistokonservatiivit?
Kommentit (9)
Oikeisto elää realismista ja totuudesta, eikä siihen luonnollisesti voi edes kuulua idealismi.
Vasemmistoa en edes viitsi diagnisoida, koska ketju poistettaisiin totuuden ja faktojen ”ääneen” sanomisen johdosta.
Viime aikoina ruvennut kummasti oikeistolaiset podcastit kiinnostaa, en tiedä mistä johtuu. Jenkkiläiset siis, ei sentään suomalaiset, joku raja pitää olla. Saan itse tukia, joten periaatteessa mun pitäisi suosia vasemmistoa ja olen tähän asti suosinutkin. En tiedä mitä kävisi jos Suomessa siirryttäisiin ihan kunnolla oikeistolaiseen politiikkaan, kaipa mä heittäisin veivini.
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto elää realismista ja totuudesta, eikä siihen luonnollisesti voi edes kuulua idealismi.
Vasemmistoa en edes viitsi diagnisoida, koska ketju poistettaisiin totuuden ja faktojen ”ääneen” sanomisen johdosta.
No huhhuh... Talousoikeistolla/libertaareilla on suunnilleen yhtä naiivi ihmiskuva kuin kommunisteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh... Talousoikeistolla/libertaareilla on suunnilleen yhtä naiivi ihmiskuva kuin kommunisteilla.
No huh huh huijaa!
Talousliberaalit kun nyt ovat todellisuudessa kulttuurimarxisteja, tämän vielä heidän itsensä ymmärtämättään.
Todelliset libertaarit taas ovat oikeiston äärimmäistä laitaa.
Joten tietosi tai ymmärryksesi kummastakaan ei ole aivan kohdillaan.
Miks tää ketju stoppas, vai onko liian vaikeatajuista AV-mummuille?
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten sadisteja
:DD
Oikeistolaiset tajuaa, että kaiken takana on G6eor7ge S0R0s. Hän lahjoitti 13 mrd euroa säätiølleen jonka ideologia on sekoittaa koko maailman geenit yhdeksi massaksi, joka ostaa ja ostaa fuotteita, jotta hänen omustamansa yritykset tuittavat paljon voittoa.
Molemmilla on omat pyhät lehmänsä, joita ei saa kritisoida. Ei vaikka kritiikki olisi kuinka asiallista.