Olen tylsä mies, jolla on tylsää. Kysy jotakin.
Vastaan tylsästi kaikille. Ollaan vähemmän tylsiä yhdessä.
Kommentit (122)
Mistä löytäisin lapsia, joilta viedä vanukkaat? -Elli
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika tarkka poika?
Tämä on kysymys. Preferoin silti termiä mies.
Ja kyllä, lukujen täytyy osua. Dartsissakin pyrin keskeen. Ihannenaisessa tarkkaavaisuuteni herpaantuu punatukasta.
Vierailija kirjoitti:
Sanonnassa puhutaan karkin viemisestä lapselta. Arvostan silti luovuuttasi.
Minä en pidä vanukkaista. Luovutan kaikki mielelläni sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta haluan syödä lapsilta. -Elli
Miten tylsä nainen voisi olla ei niin tylsä?
Terveisin tylsä nainen, kenen seura kelpaa vain miehille ketkä ovat kiinnostuneet enemmän fyysisistä avuistani.
En ole koskaan pitänyt huomionkipeistä ihmisistä enkä myöskään heistä jotka vähättelevät itseään saadakseen kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkänäköinen olet, onko ulkonäkösikin tylsä?
Entä onko harrastamasi seksi tylsää vai osaatko irrotella?Vartalo kuin luovuttaneella David Beckhamilla, naama kuin aatelisella, jota ei kutsuta sukujuhliin.
En mä osaa sanoa. Iso nenä, iso pää, karvaa, muutama lihas ja vaivautunut hymy.
Seksiä vain peiton alla pimeässä. Uutena vuotena ehkä raketinvaloissa.
Olen eri kuin toi aiempi ihastuja, mutta mä niin sytyn sulle. Hmmm. Täytyy nyt keksiä äkkiä tähän joku iskulause... Tulisitko tylsyttämään veitseni vai tylsytettäiskö yhdessä?
Tämä muuttui äkkiä oudoksi.
Annan lauseellesi 4/5 iskupistettä. Edellinen yritti lauseella: hei äijä, tharjoa pari dhrinksuu!
Oliko edellinen iskijä sun ensimmäinen iskijä? Meinasin väkertää tähän jotakin hillitöntä puukkovitsiä, mutten enää jaksakaan. Tylsähdin jo.
Tiedätkö sen ohjelman, Sohvaperunat? Mietin, että haluaisin osallistua, mutta tarvitsisin vähintään yhden hauskan partnerin sohvistelemaan kanssani. Ajattelin laittaa Tinderiin ilmoituksen asiasta. En siis halua pari-, sänky- enkä parisänkysuhdetta vaan pelkän sohvakaverin ohjelmaa varten. Luuletko, että tärppää? Oliko yhä outoa vai menikö jo yli hilseen?
Saan iskijätkin tylsistymään - olen mestari.
Sohvakaveri, varsinkin nokkela olisi melko kiva. Epäilen silti, että tämä ei kovinkaan monelle riitä. Ehkä sohva- ja julkisuusaddiktien välimaastosta löydät kumppanin sohvallesi istumaan ja höpöttämään.
Hyvä. Jos tylsä näkee tässä pienenkin mahdollisuuden niin joku pari yksikköä villimpi saattaa jopa tarttua syöttiin. Lisään ilmoitukseen vaatimuksen sohva- ja julkisuusaddiktien välimastosta. Ei haittaa, vaikka omistaisi purjeetkin (rakastan todella puujalkavitsejä). Olen valmis myös liittämään sohvaani pyöränpolkimet, etteivät hyväsanaiset sporttimiehet suotta kulje ohi haavin.
Sori, ei tullut mieleen enempää kysymyksiä. Oli mukava kuulla mielipiteesi.
Katso tekstiäsi ja totea, että villin sanailun ystävä lähtee heti mukaasi. Jos sallit, niin ennustan villisti, että kumppanin löytyminen ei tule olemaan vaikeaa - oli pyöräsohvaa tai ei.
"Jos sallit" - ihanaa, sain tylsältä melkein vastakysymyksen! Olen varmasti nyt sanailu-urani huipulla. Tämä on ollut monin tavoin merkittävä päivä. Tahdotko, että kerron lisää?
Eikun odotapas hetki... Miten tylsältä onnistuu villi ennustaminen? Taidat olla feikki. Et vastaa kuvitelmaani umpitylsästä, olet ennemminkin piilohumoristinen. Kuiva, et tylsä. On myös huolestuttavaa, ettet villiinny pedissä, mutta ennustamisen parissa kylläkin. Tarvitsekohan sänkyysi apupyöriä?
Olen feikki. En ole pelkästään tylsä, olen myös mukahauska.
Tajuat kyllä, että sinä viet tätä keskustelua. Minä sätkin kuin lohi joen ylämäessä. Apupyöriä tarvitsen sänkyyn, sohvaan ja polkupyörään.
Miksi kaikki, kaikki täällä paljastuu aina feikiksi, provoksi ja täytehuuleksi. Merkittävä päiväni latistui hieman (oli toki odotettavissakin tällä palstalla, tiedän). Olisit nyt ollut edes sen verran epätavallinen, että olisit kertonut aloituksessasi suoraan olevasi kallellaan mukahauskuuteen. Tämähän on kuin parodia Tinder-mätseistä. Oliko se piilotarkoituksesi?
Ei joessa ole ylämäkeä. On vain joki. Jos olisin vielä hyvällä tuulella, kysyisin, tarvitsetko apupyörää sydämeesi. Melkein herkistyin, kun kirjoitin tämän. Olen nokikkain todella tuppisuu, joten en puhu normaalisti päivän aikana näin. Siksi ilahdutan itseäni monologilla ketjussasi. Haittaako se?
Ei, ymmärsit väärin. En ole feikki, mutta tunnustin sen potkiakseni keskustelua. Minä olen oikeasti tylsä ja kaikkea sitä mitä olen tässä ketjussa tunnustanut.
Mukahauska olen toki. Vain netissä silti. Kuten totesin aikaisemmin olen ujo, nettivitsailija sekä epävarma soheltaja. Tarvitsen johdattajaa. Kangesta vääntäjää.
Monologi on aliarvostettu taidemuoto.
Miten voit tunnustaa olevasi feikki, jos et ole feikki? Ei voi tunnustaa olematonta paitsi tunnustamalla, ettei sitä ole. Näin. Palasin juuri filosofian peruskurssille. Pidätkö filosofiasta? Minä en, koska aihepiirin henkilöt tuntuvat viisaammilta kuin minä itse. Minulla ei ole muita avuja kuin näennäinen nokkeluuteni, joten en kestä, jos joku voittaa minut siinä.
Tämän vuoksi suhteeni villeihin sanailijoihin ei onnistu. Keskustelu pursuaa yli äyräiden, koska en voi lopettaa voitontavoittelua. Jos toisella puoliskolla on yhtä suuri vimma tehdä asioista haketta, on koko suhde pelkkää puhumista. Emme ikinä kerkeä edetä ravintolasta sohvalleni. Välillä tekisi mieleni tunkea se kuuma uuniperuna vastapuolen suuhun ennen kuin hän ehtii kommentoimaan johonkin jotakin, johon minä puolestani sanon jotakin, ja kierre on valmis. Tämän vuoksi olen opetellut tuppisuuksi ja vastapainoefektin vuoksi hiukan kiinnostuin hiljaisesta tylsyydestäsi, mutta se olikin puolinainen vale.
Ja koko hössäkän selitin siksi, että jäi vaivaamaan se villi ennustuksesi. Halusin kumota sen. Voitinko?
Oletko edelleen sitä mieltä, että villi sanailija on minulle täydellinen mäts? Alan itse kallistua mykkäkuuron kannalle.
Miten purat sisäisen energiasi arjessa, jos et sanaile, visaile, polje tai pyöräile? Maalaatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Disney-leffan pahis?
Tähän ketjuun kerääntyy itseään erityisinä pitävät ihmiset. On niin siistii sanoa olevansa tylsä, vaiks totuus on hei niinku ihan toinen!
Myötähäpeän tunne on aina yhtä kiusallinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tylsä nainen voisi olla ei niin tylsä?
Terveisin tylsä nainen, kenen seura kelpaa vain miehille ketkä ovat kiinnostuneet enemmän fyysisistä avuistani.
Seuraa mitä teen ja tee kaikki toisinpäin.
Melko iisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Disney-leffan pahis?
En tiedä olenko ollut elokuvissa, mutta voisin kokeilla. -Elli
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun kerääntyy itseään erityisinä pitävät ihmiset. On niin siistii sanoa olevansa tylsä, vaiks totuus on hei niinku ihan toinen!
Myötähäpeän tunne on aina yhtä kiusallinen.
Lyödäänkö vetoa?
Epätylsä ei vastaa kysymyksiin Vauva-palstalla lauantai-iltana.
Onko sinulla vieläkin tylsää? Näitkö tylsiä unia?
Entä jos sinulla olisi kumppani ja siten ei enää olisikaan tylsää, niin olisiko se kriisin paikka, kun tuttu tylsyys olisikin yhtäkkiä poissa?
Oletko miettinyt, kuinka kiintynyt loppujen lopuksi ehkä olet vanhaan kunnon tylsyyteen?
Kuolitko tylsyyteen? Tämä ketju ainakin kuoli.
Osaatko sano miksi mies työnsi kielensä korvaani kesken seksin?
No voi, minä kun jo luulin, että täällä olisi itse mr.tylsä paikalla mutta ei :(
minusta olet ap tosi symppis ystävällisessä mielessä. usein räpin ystävät on pleijereita ainakin puheissaan, siitä tuo oletukseni. lisäksi kun on ujo luo myös vähän mystisen tunnelman ympärilleen, mitä voi pitää myös pelimiehen elkeinä.
vaikutat oikein kivalta, ja turvalliselta hyvältä mieheltä. arvosta itseäsi, olet varmasti oikea kultakimpale omalle kullallesi joskus!
ja muista hyvä musiikki!
Minäkin kaipailen. Jäi iskuyritykset puolitiehen.
Taidat olla aika tarkka poika?