Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tylsä mies, jolla on tylsää. Kysy jotakin.

Vierailija
24.02.2018 |

Vastaan tylsästi kaikille. Ollaan vähemmän tylsiä yhdessä.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedätkö tänäänkin yksin lapaseesi, kunnes tatti ei seiso enään?

Tuo ei ole käsitykseni nautinnollisuudesta.

Vierailija
22/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Millainen onni sinulla on ollut tähän mennessä elämässäsi naisrintamalla?

Onko sinulla mielestäsi tarpeeksi ystäviä?

35

Vaihteleva miinus

Enemmän saisi olla tosiystäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko halki- poikki- pinoon tyyppi? 

Vierailija
24/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta tylsän?

Muiden ihmisten reaktiot. Epätylsä ihminen saa vastapuolessa aikaan kiinnostusta ja sykkeen nousua. Minä aiheutan silmien pyörittelyä ja haukottelua. Pidän myös lukemisesta ja keinutuolin tasaisesta liikkeestä.

kotikoomikko sinä olet, joka haaveilee ismo leikolan jalanjäljistä mutta rohkeus ei ihan veilä riitä, joten harjoitellaan täällä. ok?

Olen kyllä käynyt Ismon kanssa saunassa, mutta en minä hänen jalanjäljistään haaveile. Haaveilen muista jutuista.

arvasin. mut mistä sä haaveilet? en kerro meidän juttuja kellekään :D

Kesäinen kukkaniitty täyttyy linnunlaulusta. Avaan silmäni ja näen tuulessa hulmuavan kesämekon helman. Suhisee. Otan askeleen eteenpäin ja se tuntuu epätodelliselta. Onko tämä unta? Heräänkö taas? Ei, tämä on totta. Tuolla hän on. Hymy. Hymyilen takaisin. Juoksen. Syli, kiihko, onni. En halua mitään muuta.

Hyvänen aika!

Oletko melkein julkkis?! Parisuhdeasiantuntija, joka vaihtaa parisuhdetta lennosta?

Vierailija
25/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko halki- poikki- pinoon tyyppi? 

Olen tyyppi, joka ei ymmärrä sananlaskuja.

Vastaan ehkä.

Vierailija
26/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihmisten reaktiot. Epätylsä ihminen saa vastapuolessa aikaan kiinnostusta ja sykkeen nousua. Minä aiheutan silmien pyörittelyä ja haukottelua. Pidän myös lukemisesta ja keinutuolin tasaisesta liikkeestä.

kotikoomikko sinä olet, joka haaveilee ismo leikolan jalanjäljistä mutta rohkeus ei ihan veilä riitä, joten harjoitellaan täällä. ok?

Olen kyllä käynyt Ismon kanssa saunassa, mutta en minä hänen jalanjäljistään haaveile. Haaveilen muista jutuista.

Kesäinen kukkaniitty täyttyy linnunlaulusta. Avaan silmäni ja näen tuulessa hulmuavan kesämekon helman. Suhisee. Otan askeleen eteenpäin ja se tuntuu epätodelliselta. Onko tämä unta? Heräänkö taas? Ei, tämä on totta. Tuolla hän on. Hymy. Hymyilen takaisin. Juoksen. Syli, kiihko, onni. En halua mitään muuta.

MMM pidän<3

Vierailija
27/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika!

Oletko melkein julkkis?! Parisuhdeasiantuntija, joka vaihtaa parisuhdetta lennosta?

En ymmärrä.

En ole julkkis, vaikka olinkin lehden etusivulla vuonna 1987. Enkä vaihda, ennemmin etsin vaikka en löydä.

Vierailija
28/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tositylsä nainen. Olisiko meillä yhdessä tuplastitylsää vai kumoaisiko tylsyytesi tylsyyteni ja oltaiskin todella terävä pari? Tyyliin -1--1 on 1. Toisaalta 1+1 on 2. Eli ilmeisesti positiivisuuden puolelle jäätäisiin?

Vierailija
29/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkitseekö musiikki sinulle paljon ?  Minkälaista soitantaa kuuntelet?

Kyllä. Haluaisin osata laulaa ja soittaa. En osaa, mutta soitan ja laulan silti.

Nyt olen kuunnellut 70-luvun soulia, modernia new wavea ja ysärin britpoppia.

Sä mitä?? Hellurei täällä ollaan. Commodores taustalla ;)

Vierailija
30/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mun.

Vierailija
31/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika!

En ymmärrä.

En ole julkkis, vaikka olinkin lehden etusivulla vuonna 1987. Enkä vaihda, ennemmin etsin vaikka en löydä.

Jaa. Tekstisi oli niin samantyylistä kuin... no olkoon.

Miksi et löydä?

Vierailija
32/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tositylsä nainen. Olisiko meillä yhdessä tuplastitylsää vai kumoaisiko tylsyytesi tylsyyteni ja oltaiskin todella terävä pari? Tyyliin -1--1 on 1. Toisaalta 1+1 on 2. Eli ilmeisesti positiivisuuden puolelle jäätäisiin?

Tässä on riski. Ehkä räjähdys tai todennäköisemmin tylsä pihahdus.

Vierailija
33/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkitseekö musiikki sinulle paljon ?  Minkälaista soitantaa kuuntelet?

Kyllä. Haluaisin osata laulaa ja soittaa. En osaa, mutta soitan ja laulan silti.

Nyt olen kuunnellut 70-luvun soulia, modernia new wavea ja ysärin britpoppia.

Sä mitä?? Hellurei täällä ollaan. Commodores taustalla ;)

En ymmärrä kysymystäsi.

Nosta Lionel ja kumppanit etualalle.

Vierailija
34/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika!

En ymmärrä.

Jaa. Tekstisi oli niin samantyylistä kuin... no olkoon.

Miksi et löydä?

Kerropa se. Ehkä olen idealisti. Ehkä olen liikaa satutettu. Ehkä olen majakka vailla laivaa.

Vierailija
35/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naisihanteestasi. Mikä on tärkeätä parisuhteessa sinulle? Haluatko lapsia ?

Vierailija
36/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä miettiä mitä muut ajattelevat, olemalla oma itsesi ja hyväksymällä itsesi voit olla itsesi mielestä kiehtova ja myös joidenkin muiden mielestäkin. Olemalla joidenkinmielestä hauska et kuitenkaan ole joidenkin toisten mielestä hauska, ihmiset on erilaisia kun toiselle kumartaa toiselle pyllistää.

Kuulosti ehkä inhottavan kliseeltä mutta kaikkia ei voi miellyttää, on hyvä keskittyä kuuntelemaan itseään ja tekemään mikä itsestä tuntuu mukavalta sitä kautta voi löytää sielunkumppaneita. 

Vierailija
37/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro naisihanteestasi. Mikä on tärkeätä parisuhteessa sinulle? Haluatko lapsia ?

Olen moniruokainen. Positiivinen, elämäniloinen ja sujuvasti itsensä kanssa elävä. Vähän kyyninen, kevyesti sarkastinen ja pienestä ilon löytävä. Suhteessa itsenäinen ja yhtenäinen. Oma tila ja läheisyys.

Lapset ehkä.

Vierailija
38/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä miettiä mitä muut ajattelevat, olemalla oma itsesi ja hyväksymällä itsesi voit olla itsesi mielestä kiehtova ja myös joidenkin muiden mielestäkin. Olemalla joidenkinmielestä hauska et kuitenkaan ole joidenkin toisten mielestä hauska, ihmiset on erilaisia kun toiselle kumartaa toiselle pyllistää.

Kuulosti ehkä inhottavan kliseeltä mutta kaikkia ei voi miellyttää, on hyvä keskittyä kuuntelemaan itseään ja tekemään mikä itsestä tuntuu mukavalta sitä kautta voi löytää sielunkumppaneita. 

Tämä lämmitti. Saanko tatuoida sen selkääni?

Vierailija
39/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut koskaan pitkässä suhteessa? 

Vierailija
40/122 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko yksin, lemmikkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan