Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka matkivat tyyliäsi?

Vierailija
24.02.2018 |

Minusta tuo on aika kiusallista mutten koe että voin sanoa siihen mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulta pois ole, mutta parempihan jokaisen olisi kehittää omaa tyyliään. Lähtisin ihan mielellään makutuomariksi.

Vierailija
2/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin suuresti jos joku mun tyyliäni haluaisi jäljitellä 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sortunut sellaiseen ja kyllä oli hölmöä :) Pidin häntä joskus tyylikkäänä ja coolina, mutta onneksi silmäni aukesivat ja voin olla oma itseni.

Vierailija
4/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa pukeutua ja näyttää miltä haluaa. Jos mun tyyli miellyttää, se on ihan vapaasti käytettävissä. En omista copyrightia omaan tyyliini.

Vierailija
5/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naapurit, jotka aina ihailee mitä tahansa mitä meillä on, ja hankkivat jotain vastaavaa. Erityisesti lapsen tavaroiden / vaatteiden / harrastustarvikkeiden osalta tätä on paljon. Saattaa esim. kysyä ennen joulua mitä poika saa lahjaksi, jotta voi itse hankkia saman. Jos käymme metsäretkellä, menevät seuraavana päivänä retkelle jne. Mielestäni outoa käytöstä. Mukavia noin muuten, ja väkisin ollaan tekemisissä kun lapset kavereita.

Vierailija
6/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin minäkin kovasti jos joku haluaisi matkia minun pukeutumistani. Jollain tavalla pidän sellaista ihmistä mielikuvituksettomana. Tulee mieleen, että ihminen ei tunne itseään ja omaa tyyliään, tai uskalla toteuttaa sitä.

Vierailija
7/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kehui monta kertaa joitain vaatekappaleitani ja hankki lopulta samanlaiset. En osannut ollenkaan reagoida noihin tilanteisiin. Olin hämmentynyt ja vähän ärsyyntynytkin mutten sanonut mitään. Jotenkin ikävää tulla kopioiduksi kun itse on käyttänyt aikaa oman tyylin kehittämiseen. Puhumattakaan siitä että näytimme lopulta toistemme kopioilta. Teoriassa tuntui typerältä ärsyyntyä moisesta, mutta...

Vierailija
8/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siihen sanomaan...minusta myös outoa, kun joku peesailee. Useinkin on tapahtunut.

En ole mitenkään tyylikäs, mutta ihmettelen töissä, kun kenenkään vaatteita tai muuta asiaan liittyvää ei arvostella, mutta minun pukeutuminen käydään aina läpi, kun saavun paikalle. En ole kiusattu tms.

Onneksi sentään kuulen positiivista arvostelua, kuten "Hitto, miten hyvin sopii violetti ja musta keskenään" "No ootpa hienosti yhdistänyt tuon takin ja housut, oot niin tyylikäs" tai "Mitkä saappaat sillä nyt on, wau" ja ihan kirppiksiltä ja Tokmannilta "halpisryysyjä", jopa kengät ja asusteet!

Osaanko sitten vaan ostaa itselleni sopivat (ylipainoakin on, mutta ei norsun kokoa kuitenkaan. Sori muut ylipainoiset, olen laihduttanut paaaljon, joten en pahalla!!!)?? Ja veetuilua tuo ei ole, sen kyllä osaan erottaa.

Pihalla kun teen jotain, on naapurustossa heti samanlaisia ratkaisuja :D Yksi naapuri hankki saman rotuisen koirankin, itse asiassa kaksi, kun kävi useasti ensin kyselemässä rodusta yms. :)

Mulla on ollut paljon ihailun kohteita, niin paljon näkee upeita naisia. Mutta pienituloisena ei ole varaa pukeutua kuten haluaisi. Klassinen ja oma maku on aina ollut onneksi, joten ei mitään matkittua taikka värikylläistä kukkais-, iso ruutuis-, paksuraitais- tai muuten pursuilevaa tursulookkia näy mun vaatekaapissa.

Vierailija
9/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on hyvä tyyli