Minttu Räikkönen kritisoi yllättäen voimakkaasti nykypäivän somekulttuuria – ”Nuoret tytöt esiintyvät lähestulkoon alasti”
– Nuoret tytöt esiintyvät somessa nykyään lähestulkoon alasti. Toivon todella, että oma tyttöni saa huomiota muulla tavoin, Minttu sanoo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005579219.html
Aika paksua kun itse ollaan oltu Seiskan tähtityttö-kisoissa mukana.
Kommentit (20)
Joko Kimi on katsellut nuoria tyttöjä somessa tai Minttua harmittaa kun itsellä ei enää ole esiteltävää.
Yleensä naiset alkavat arvostella nuorten naisten huomionhakua sitten kun itsellä alkaa se huomio hiipua :D
Ihmeellistä miten nopeasti jotkut ihmiset unohtaa oman menneisyytensä.
Hassua että arvostelee muiden kuvanmuokkausta, kun eihän tuota itseäänkään meinannut tunnistaa instansa selfieistä.
Vierailija kirjoitti:
"miesihanne on tumma ja tulinen ja urheilullinen"
Taitaa tarkoittaa, että kun itse ei onnistunut saamaan huomiota bikinikuvilla niin toivoo lapsensakin löytävän oman "kimin" niin alkaa sitä huomiotakin tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko Kimi on katsellut nuoria tyttöjä somessa tai Minttua harmittaa kun itsellä ei enää ole esiteltävää.
Yleensä naiset alkavat arvostella nuorten naisten huomionhakua sitten kun itsellä alkaa se huomio hiipua :D
Ex-missit erityisesti kunnostautuneet tuossa ulkonäkökeskeisyyden kritisoinnissa. Kruunusta luopumisen jälkeen alkaa kauhistelu, kuinka naisia alistetaan, ja ikinä en enää mokomiin kisoihin osallistuisi. Tulee aina sellainen olo, että ko. missukka haluaisi jäädä viimeiseksi missiksi, ja toivoo, että hänen jälkeen ei enää tulisi ketään uutta ja raikkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstan länkyrät osoittaa taas että kateus vie kalatkin vedestä.
Muiden kateutta, jos entinen bikinimalli arvostelee nuorempia naisia samasta asiasta mitä on itse tehnyt? Joo mehän tässä kateellisia ollaan :D
Seuraavaksi tämä älykkö tuomitsee kauneuskirurgian, odottakaa vaan. Hävettää olla suomalainen nainen kun lukee tällaisten Minnamarien aivopieruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-missit erityisesti kunnostautuneet tuossa ulkonäkökeskeisyyden kritisoinnissa. Kruunusta luopumisen jälkeen alkaa kauhistelu, kuinka naisia alistetaan, ja ikinä en enää mokomiin kisoihin osallistuisi. Tulee aina sellainen olo, että ko. missukka haluaisi jäädä viimeiseksi missiksi, ja toivoo, että hänen jälkeen ei enää tulisi ketään uutta ja raikkaampaa.
Ja tyyliin Lola, hankin isot silarit ja hehkutan omaa luonnollisuuttani, arvostellen samalla niitä, jotka käyvät kauneusleikkauksissa.
Aikoinaan ei kyllä vielä nelikymppisenä puhuttu nykyajan nuorista kun antaa kyllä heti mummoutuneen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vanhempana vaan tajuaa miten hölmösti on itse käyttäytynyt nuorempana ja epävarmempana, ja toivoo ettei oman tyttären tarvitsisi käydä tuollaista vaihetta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vanhempana vaan tajuaa miten hölmösti on itse käyttäytynyt nuorempana ja epävarmempana, ja toivoo ettei oman tyttären tarvitsisi käydä tuollaista vaihetta läpi.
Ihan liian monimutkaisesti ajateltu tämän palstan katkeroille.
Yhden ilmeen Virtanen. Eikö tuo huulien ulospäin työntäminen käy jo fyysisesti ja henkisestikin raskaaksi. Täysin turha "julkkis" tämä Minna-Mari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kai sitä voi sitten mainita omat touhut eikä vaan kauhistella mitä tyypit nykysin tekee. Miksi ei käytä itseään esimerkkinä tässä haastattelussa vaan pitään puhua muista ja kauhistella?