Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen aloittanut kuolinsiivouksen.

Vierailija
24.02.2018 |

Tai konmarittamisen whatever.
Meillä on iso talo ja jo aiempien sukupolvien jättämää kamaa. Tämä rojumäärä ahdistaa aivan sairaasti. Olen kieltänyt miestä ottamasta enää kenenkään sukulaisen tavaroita säilöön. Viimeksi hänen veljensä tarjosi vanhaa ruokapöytää meille säilytettäväksi sillä ehdolla että sitä EI SAA MYYDÄ. Mikä ihmeen varasto me ollaan, jos ei romunsa mahdu omaan kotiin, myyköön pois tai vaikka polttakoon. Ehto ei saa myydä oli muutenkin tosi outo, aivan kuin me oltais myyty jonkun muun omaisuutta =)
Tällä hetkellä keskuslämmityskattilassa palaa puiden seassa iso kasa itsekutomiani kulahtaneita poppanaliinoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa kun vaatekomeroon taas mahtuu kun raivasin.

Vierailija
22/25 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tämä keskustelu täysin sivuraiteille ap:n poppanien polttamisesta jankkaamiseksi..

Sama siivoushomma aluillaan täälläkin. Meinasin kuolla viime vuonna äkillisesti ja siitä ihmeellisesti takaisin elämään ponnistettuani tajusin mikä kamala tehtävä jälkeenjääneillä olisi ollut käydä kaikki romuni läpi. Sain elämältä toisen mahdollisuuden ja aion käyttää sen viisaammin. Siihen kuuluu nyt myös tämä huushollin läpikäyminen ja kaiken turhan ja ylimääräisen karsiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että kuolen tähän siivoukseen.

Vierailija
24/25 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy alkaa lajitteleen fidan ja uffin laatikkoon. 

Vierailija
25/25 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että kuolen tähän siivoukseen.

Ajattele positiivisesti, kuolet ainakin siistimmässä kodissa :D