Onko oikeasti ihmisiä, jotka menevät kahvilaan työskentelemään ja ovat siellä sitten koko päivän?
Aikamoisia siivelläeläjiä. Maksaisivat rehellisesti vuokraa toimistohotellissa, ei edes kallista.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tietokoneella töitä tekevät. Jos näpyttelet työksesi näppäimistöä niin on aika yksi ja sama missä sen teet.
Kysypä siltä kahvilanpitäjältä, onko yksi ja sama, että istut koko päivän siellä estäen MAKSAVIA asiakkaita istumasta siinä. Vai haetko tunnin välein kahvin ja leivoksen?
No on. Esim. ne kahvilan työntekijät.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂👌👍
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tietokoneella töitä tekevät. Jos näpyttelet työksesi näppäimistöä niin on aika yksi ja sama missä sen teet.
Kysypä siltä kahvilanpitäjältä, onko yksi ja sama, että istut koko päivän siellä estäen MAKSAVIA asiakkaita istumasta siinä. Vai haetko tunnin välein kahvin ja leivoksen?
Kyllä, kahvia menee aika paljon. Ja vielä eivät ole pyytäneet poistumaan muiden tieltä, jos pyytävät niin tottakai lähden.
Vierailija kirjoitti:
No niihin luulin otsikolla viitattavan.
Onhan sitä sellaistakin porukkaa, jotka jokainen ostaa kupillisen kahvia ja sitten istuvat rupattelemassa 3-4 tuntia. Harva naputtaa konettaan kahvilassa koko päivää yhden kahvin voimalla.
Ap:ta harmittaa kun jotkut voivat tehdä töitä missä haluavat ja milloin haluavat, ja itse on jämähtänyt johonkin pskaduuniin.
Ammatinvalintakysymys.
Entäs sinne paskavaippakakaroitaan raahavat mammat?
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta harmittaa kun jotkut voivat tehdä töitä missä haluavat ja milloin haluavat, ja itse on jämähtänyt johonkin pskaduuniin.
Ammatinvalintakysymys.
Oot pummi.
Miten kahvilassa pystyy keskittymään? Mä en pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatinvalintakysymys.
Oot pummi.
Häh? Mitä pummin ja keneltä? Olen aika varma että olen maksanut enemmän veroja kuin sinä.