Suvi Linden matkusti diplomaattipassilla
Kommentit (26)
Luulis nyt, että olis eläkeläinen hetken viihtynyt kotikulmillaan. Mutta ei, nyt Barcelonassa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/julkisuutta-valtellyt-suvi-linden-…
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä ole toitotettu, että rouva oli reissussa yksityishenkilönä, ei kai silloin saa mitään diplomaattipassia käyttää, tai näköjään saa ainakin tuo ketkä.
Kyllä diplomaattipassia käytetään myös omilla matkoilla. Ja saa käyttää. Minäkin käytän aina kun lomailen Suomessa.
Suvilla ei ole diplomaattipassia, jonka jopa YLEn toimittajakin saa helposti selvitettyä.
Suomessa diplomaattipassin saa vain tietyt korkeat virkamiehet tietyille virkamatkoilleen/komennuksille, jonka jälkeen ne otetaan pois. Poikkeuksena presidentti, pääministeri ja ulkoministeri jotka saavat ulkopolitiikan johtajina pysyvät henkilökohtaiset diplomaattipassit. Heidän passejaan ei siis oteta pois ja niitä saa käyttää henkilökohtaisillakin matkoilla.
Suvi Linden ei ole tällä hetkellä missään virassa eikä hän ole hoitanut mitään noista kolmesta virasta, joten hänellä ei ole diplomaattipassia.
Vierailija kirjoitti:
Suvilla ei ole diplomaattipassia, jonka jopa YLEn toimittajakin saa helposti selvitettyä.
Suomessa diplomaattipassin saa vain tietyt korkeat virkamiehet tietyille virkamatkoilleen/komennuksille, jonka jälkeen ne otetaan pois. Poikkeuksena presidentti, pääministeri ja ulkoministeri jotka saavat ulkopolitiikan johtajina pysyvät henkilökohtaiset diplomaattipassit. Heidän passejaan ei siis oteta pois ja niitä saa käyttää henkilökohtaisillakin matkoilla.
Suvi Linden ei ole tällä hetkellä missään virassa eikä hän ole hoitanut mitään noista kolmesta virasta, joten hänellä ei ole diplomaattipassia.
Ja minulla ei ole mitään noista edellisistä, ja minulla on diplomaattipassi :) ja minun lapsillanikin on, eivätkä hekään ole mitään noista.
Suvi taas ulkomailla. Miksi?
Onko nytkin diplomaattipassilla?'
Kenelle hän tekee töitä?