Listataan syitä miksi vela haluaa tehdä listoja lapsettoman elämä vs lapsiperhe-elämä tällä palstalla.
Minä aloitan: Vauva-palstailu on naurettavaa jos on vela, eli jotain on pielessä.
Kommentit (18)
Hemmetin tylsä elämä. Koska miksi kukaan jaksaisi tehdä mihinkään mitään listoja, joissa vertailee omaa elämäänsä toisten elämään? Miten riittää mielenkiinto?
Mulla on ainakin niin paljon kivaa tekemistä elämässäni, etten ehdi luetella sitä tänne ja vertailla muiden elämään. Eikä kyllä edes kiinnostaisi.
on epävarma omasta vapaaehtoisesta lapsettomuudestaan.
Yrittää uskotella itselleen että on onnellinen..
Kalastelee jonkun väsyneen.äidin purkausta jotta pääsisi itse tuntemaan ylemmyyttä.
Tahtoo matskua facebook päivitystä varten, siellä sit marinoituu omassa kaikukammiossa koska kavereiksi ei kelpuuta lapsettomia.
Miksi ap teki tämän aloituksen? Koska oma lapsiperhe-elämä on pettymys ja nyt ei enää pääse pois tilanteesta. <3
yrittää pahoittaa jonkun mielen koska on kamala ihminen
Yrittää tuntea itsensä ylemmäksi, sosiopaatti ehkäpä
ei ole parempaa tekemistä siellä omassa rauhassa
Jouduin yllättäen musertavaan tilanteeseen, kun saimme tietää, että puolisoni on vakavasti sairas ja todennäköisesti jäljellä oleva aika lasketaan kuukausissa. Kiitän luojaani siitä, että olemme tehneet kaksi lasta.
1. Haluaa ärsyttää perheellisiä.
2. Haluaa ärsyttää heitä, jotka eivät voi saada lapsia.
3. Haluaa vahvistusta valinnalleen.
Kaipaa huomiota ja vahvistusta omalle valinnalleen. Omasta epävarmuudestahan tuo käytös kertoo. On niin uskomatonta, että omien raporttiensa mukaan lapsettomat velat harjoittavat laskettelua, taidemuseoita, aktiivista seurapiirielämää brunsseineen ja matkailuineen, ja vielä jää aikaa kymmeniin vauva.fi-päivityksiin per viikko.
Kai tuo nyt kaikille päivänselvää että tämä tapaus / nämä tapaukset käyvät pahasti vajaalla.
Kommenttia ei ole osoitettu tahallisesti tai tahattomasti lapsettomia kohtaan, jotka eivät koe samanlaista, fanaattista julistamisen tarvetta. Mutta nämä sisäisestä heikkoudesta nousevaa uskonvarmuutta tihkuvat tapaukset ovat kyllä sangen surullisia. Kai niitä on useampikin.
menikö tunteisiin :DDD