Jos naapurisi, sukulaisesi tmv. kirjoittaisi sinusta aloituksen AV:lle...
Kommentit (26)
Naapurissa asuu 5 lapsinen perhe neliössä(4h,k,s) Miten ne mahtuu?, onko ne lestoja? Pitäiskö tehdä lasu?
Onko naapurillani mitään elämää? Asuu yksin eläimineen, koskaan en ole nähnyt poikaystäviä ja vain harvoin ketään vierasilla sen luona käy. Mikähän sitä vaivaa, nuori tavallisen oloinen nainen?
Ja miten sillä on muka varaa asua taloyhtiössämme? Usein on niin myöhään lähtenyt autolla pihasta ja tullut kotiin vain muutamia tunteja myöhemmin, että ei varmaan töitä paljoa tee, voisko se sitten opiskelija olla? Kuinka opiskelijalla on varaa asua aso-asunnossa, yksin?! Kaikki muut asukkaat ovat lapsiperheitä, pariskuntia tai ikäihmisiä.... Etsin auton tietojen kautta lisätietoja enkä paljoa selville saanut, auton omistaa joku ventovieras, ei naapurini itse. Onko se ehkä varastettu?? Ainakin nainen tuntuu välttelevän naapureita, harvoin jää juttusille jos yrittää puhuttaa, nopeasti jatkaa matkaa, hyvä kun tervehtii... Varmasti salaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
...niin mitä ja miten hän kirjoittaisi?
Minä sitä vaivaa kun se ei leivo lapsilleen joka päivä?
Tuttu lopetti yhteydenpidon. Miksi?
Tätä kysyisi suuri osa tutuista/kavereista joiden kanssa olin yhteydessä vielä vuosi sitten. Tajusin mielenterveyteni ja elämäni laadun olevan parempi kun kaveripiiri on pienempi. Näen kavereita muutaman kerran vuodessa ja se riittää minulle
Miniä käy meillä vain kaksi kertaa vuodessa.
Koska: poikasikaan ei vaivaudu käymään miniän perhettä morottamassa yhtään sen useammin.
"Näin kaupassa todella ruman ja omituisen näköisen henkilön. En ole varma oliko se mies vai nainen, nuori vai vanha. Katsoin sitä silmiin ja säikähdin sen tyhjää katsetta. Mikähän otus se oikein oli?"