Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naapurisi, sukulaisesi tmv. kirjoittaisi sinusta aloituksen AV:lle...

Vierailija
23.02.2018 |

...niin mitä ja miten hän kirjoittaisi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin kaupassa todella ruman ja omituisen näköisen henkilön. En ole varma oliko se mies vai nainen, nuori vai vanha. Katsoin sitä silmiin ja säikähdin sen tyhjää katsetta. Mikähän otus se oikein oli?"

Vierailija
22/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu 5 lapsinen perhe neliössä(4h,k,s) Miten ne mahtuu?,  onko ne lestoja? Pitäiskö tehdä lasu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurillani mitään elämää? Asuu yksin eläimineen, koskaan en ole nähnyt poikaystäviä ja vain harvoin ketään vierasilla sen luona käy. Mikähän sitä vaivaa, nuori tavallisen oloinen nainen? 

Ja miten sillä on muka varaa asua taloyhtiössämme? Usein on niin myöhään lähtenyt autolla pihasta ja tullut kotiin vain muutamia tunteja myöhemmin, että ei varmaan töitä paljoa tee, voisko se sitten opiskelija olla? Kuinka opiskelijalla on varaa asua aso-asunnossa, yksin?! Kaikki muut asukkaat ovat lapsiperheitä, pariskuntia tai ikäihmisiä.... Etsin auton tietojen kautta lisätietoja enkä paljoa selville saanut, auton omistaa joku ventovieras, ei naapurini itse. Onko se ehkä varastettu?? Ainakin nainen tuntuu välttelevän naapureita, harvoin jää juttusille jos yrittää puhuttaa, nopeasti jatkaa matkaa, hyvä kun tervehtii... Varmasti salaa jotain.

Vierailija
24/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...niin mitä ja miten hän kirjoittaisi?

Minä sitä vaivaa kun se ei leivo lapsilleen joka päivä?

Vierailija
25/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lopetti yhteydenpidon. Miksi?

Tätä kysyisi suuri osa tutuista/kavereista joiden kanssa olin yhteydessä vielä vuosi sitten. Tajusin mielenterveyteni ja elämäni laadun olevan parempi kun kaveripiiri on pienempi. Näen kavereita muutaman kerran vuodessa ja se riittää minulle

Vierailija
26/26 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä käy meillä vain kaksi kertaa vuodessa.

Koska: poikasikaan ei vaivaudu käymään miniän perhettä morottamassa yhtään sen useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi