Mies! Millainen reppu sinulla on?
Pyöräiletkö töihin?
Kerro millainen reppu sinulla on!
Kommentit (24)
Minulla on tallella vanha vihreä koulureppuni ala-asteelta. Käytän joskus eväsreppuna.
m46
Vierailija kirjoitti:
Pyöräiletkö töihin?
Kerro millainen reppu sinulla on!
https://www.erakontti.fi/HALTI-WOOD-GROUSE-REPPU-entinen-Metso
En pyöräile töihin. Repussa on yksi olkain ja se jättää toisen olkapään vapaaksi ampumista varten ja siinä voi kuljettaa asetta.
The Mies
Kånken ei ole mikään reppu, vain hihnoilla varustettu kassi. Jos oikeaa kunnollista reppua etsit, niin kuuklaa Osprey, Deuter, Haglöfs, myös Halti. Mulla näitä kaikkia toista kymmentä juomarepuista rinkkoihin asti. Joo, olen reppufriikki:) Mitäs pahaa siinä verrattuna kolmen tonnin käsilaukkuhulluihin...
Vierailija kirjoitti:
Kånken ei ole mikään reppu, vain hihnoilla varustettu kassi. Jos oikeaa kunnollista reppua etsit, niin kuuklaa Osprey, Deuter, Haglöfs, myös Halti. Mulla näitä kaikkia toista kymmentä juomarepuista rinkkoihin asti. Joo, olen reppufriikki:) Mitäs pahaa siinä verrattuna kolmen tonnin käsilaukkuhulluihin...
Samat sanat Kånkenista. En omista niitä yhtään, sensijaan on mm. Retki, Warrior, Wenger ja muutama muu.
Ostin tässä keväällä New Yorkkerista keltaisen naisten käsilaukun. Aiemmin käytin Off Whiten reppua, sitä ennen Niken junppakassia, sitä ennen oli Conversen putkikassia ja sitä Fjällräven Kånken reppua. Sitä vanhempaa en muista.
Mies 22v
25 kiloinen etureppu. Pyöräile en.
Joku hirveä Dellin reppu, joka tuli duuniläppärin mukana. En pyöräile.
>mies
>käyttää reppua
Voit valita vain toisen. Itsellä Ted Bakerin nahkasalkku käytössä tällä hetkellä
Pieni rinkkamainen reppu, jossa on vahvistettu selkäosa, jotta maitopurkin kulma tai muu vastaava ei paina repun läpi selkää. Myös pehmikettä ja nauhoja, joilla saa paremmin repun selkää vasten ja pysymään paikoillaan.
Olen pyöräillyt melkeimpä joka paikkaan viimeiset 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
>mies
>käyttää reppua
Voit valita vain toisen. Itsellä Ted Bakerin nahkasalkku käytössä tällä hetkellä
Mies ja erityisesti tyylikäs mies valitsee välineet tilanteen mukaan. Ei minkään nahkasalkun kanssa lähdetä työmatkaa polkemaan, vaan laitetaan pyöräilyyn sopivat asusteet.
Kallis Superdryn reppu, joka saa minut vaikuttamaan tasokkaammalta kuin kaverini. Joilla siis on räkä poskella ja Alepan kassi kädessä.
iso reppu