Lue keskustelun säännöt.
Onko minun syytä olla surullinen
23.02.2018 |
Koska olen katsonut Putousta jota jotkut tyhmät ihmiset katsovat. Tiedän että ovat tyhmiä koska äänestäneet Kikka Vaaran jatkoon?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla