Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin iPhone X:n. Olenko tyhmä?

Vierailija
23.02.2018 |

Telian upgrade-diilillä. Saan siis vuoden päästä veloituksetta uuden laitteen.

Osarilla tottakai!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osarilla tottakai!

Veloituksetta osamaksulla on ristiriidassa itsensä kanssa.

No, ”veloituksetta” tarkoittaisi että ilmaiseksi, mutta kirjoittaja varmaan tarkoitti ”ilman korkoja ja kuluja” ja sen lupauksen nämä operaattorien osamaksuehdot kyllä täyttävät.

Eli maksat tasan saman euromäärän joko kerralla, tai sitten esim. 36 kk ajan maksuerissä.

Vierailija
22/26 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osarilla tottakai!

Joudut antamaan vanhan laitteen takaisin

Operaattori ei takuulla jakele omaan piikkiin uusia kalliimpia laitteita, kyllä se rahan ottaa sitten liittymämaksussa.

Valmistajapa antaa. Tai no ei ilmakseksi, jenkeissä maksaa muistaakseni 200 taalaa vuodessa. Aika toimiva systeemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sen puhelimen mikä hyvältä tuntuu. 

Vierailija
24/26 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska vaihtui juuri x:n ihan vain sen kameran vuoksi. Kuvien ottaminen mulle tärkeetä enkä aina jaksa kameraa mukana raahata joten mä ainakin tykkään!

Vierailija
25/26 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osarilla tottakai!

No, ”veloituksetta” tarkoittaisi että ilmaiseksi, mutta kirjoittaja varmaan tarkoitti ”ilman korkoja ja kuluja” ja sen lupauksen nämä operaattorien osamaksuehdot kyllä täyttävät.

Eli maksat tasan saman euromäärän joko kerralla, tai sitten esim. 36 kk ajan maksuerissä.

Niin siis veloituksetta tarkoittaa, että maksan 12 kk osamaksuerät ja sitten saan vaihtaa uusimpaan markkinoilla olevaan laitteeseen. Huom. vaihtaa, en saa entisen lisäksi mitään. Tällöin X:lle tulee hintaa 799 e. Kun kerran korkokin tällä luotolla on 0 %, niin ajattelin että miksipäs ei.

Vierailija
26/26 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska vaihtui juuri x:n ihan vain sen kameran vuoksi. Kuvien ottaminen mulle tärkeetä enkä aina jaksa kameraa mukana raahata joten mä ainakin tykkään!

Mulla tällä hetkellä Sony Xperia, jonka ostin koska kunnon kamera piti olla, mutta eipäs tuo ollutkaan perus iP 4S:ää kummpempi. Siksi takaisin iPhoneihin kanden Xperian jälkeen. Myös Android alkanut ärsyttää. Käyttöjärjestelmä insinöörimieliselle järkevä ja toimiva, mutta kun mä kaipaan iOsin luovaa ja kekseliästä meininkä (joka lisäksi järkevä ja toimiva).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi