Nainen, pysyisitkö suhteessa jossa mies ei halua seksiä?
Eli muuten kaikinpuolin hyvä mies, hyvä työ/opiskelupaikka, hyvin käyttäytyvä yms. Mitä haluatkaan että on täydellinen. Mutta hän ei halua seksiä suhteeseen. Kyllä vai ei? Meneekö vaihtoon vai pysytkö suhteessa?
Kommentit (8)
En pysyisi.
Ensimmäinen ja viimeinen suhteeni oli tuollainen, koska miestä ei kiinnostanut seksi.
Pysyisin, suhteessa on paljon muutakin kuin seksi.
En. Omaa syytään on opettanut minut liian hyvälle.
Jos suhteeseen on aiemmin kuulut seksi ja se on nyt miehen yksipuolisella päätöksellä loppu, niin pyrkisin kyllä yhdessä rakentavassa hengessä selvittämään mikä muutoksen taustalla on. Jos kumppani olisi täysin yhteistyöhaluton asian korjaamiseksi, niin kyllähän tuo tilanne ikävästi indikoisi, että suhde on menossa pahaan umpikujaan enkä minä yksin sitä pystyisi pelastamaan.
Meillä on ollut parisuhteessamme seksitön kausi lapsemme syntymän ja minulle aiheutuneiden synnytysvaurioiden takia, eli tilapäinen seksittömyys on mielestäni ymmärrettävää silloin, kun molemmat tietävät sen olevan vain väliaikainen, ohimenevä tilanne. Hyvä parisuhde perustuu muullekin kuin pelkälle seksille.
No mutta, sehän just olis täydellinen.
Luulin ennen etten pysyisi, mutta tässä sitä ollaan... Rakentavaa keskustelua olen yrittänyt käydä mutta niin arka aihe miehelle, ettei siitä ole mitään hyvää seurannut. Paitsi yleensä kun otan asian puheeksi, seksiä on yhden kerran eikä sekään tunnu hyvältä koska tuntuu että mies ei edelleenkään itse halua vaan tekee sen minun vuokseni.
Olen pysynyt. Muutaman vuoden seksittömyyden jälkeen selvisi, mistä se johtui. Oli Parkinsonin taudin varhaisoire. Keski-ikäisille ja ikääntyville parisuhde tarkoittaa enimmäkseen toinen toisensa tukemista ja sitä, että on seuraa tekemisissä.
En pysyisi.