Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko sinusta joskus, että vastauksesi johonkin ketjuun "tappaa" sen?

Vierailija
23.02.2018 |

Siis vastaat johonkin ihan hyvin käynnistyneeseen ketjuun, mutta ketju hiljenee kuin seinään sen jälkeen. Minusta tuntuu että näin käy usein. :( ehkä jotenkin imen keskusteluinnon muista?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina.

Vierailija
42/47 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aina.

Niinkuin nytkin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa voi kyllä testata aloituksessakin. Silloin kun minulla oli vielä tapana kirjoittaa ns. älykkö-aloituksia jossa pohdin jotain vähän syvällisempää ajatusta tai tieteisnäkökulmaa ja perustelen havaintoni ja pyydän mielipiteitä niin ei varmasti kukaan vastaa mitään. Sinne se hukkuu muiden joukkoon ennen kuin alkaakaan. Siksi minä olen parikertaa yleisöön sopivasti kirjoittanut vähän yksinkertaistaen että saan keskustelua, mutta täydeksi idiootiksi en osaa heittäytyä. 

Minulle kävi tänään näin kun aloitin uuden ketjun. Laitoin jopa noston siihen, mutta ei edes yhtä alapeukkua tullut.

-Ap

Vierailija
44/47 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa voi kyllä testata aloituksessakin. Silloin kun minulla oli vielä tapana kirjoittaa ns. älykkö-aloituksia jossa pohdin jotain vähän syvällisempää ajatusta tai tieteisnäkökulmaa ja perustelen havaintoni ja pyydän mielipiteitä niin ei varmasti kukaan vastaa mitään. Sinne se hukkuu muiden joukkoon ennen kuin alkaakaan. Siksi minä olen parikertaa yleisöön sopivasti kirjoittanut vähän yksinkertaistaen että saan keskustelua, mutta täydeksi idiootiksi en osaa heittäytyä. 

Minulle kävi tänään näin kun aloitin uuden ketjun. Laitoin jopa noston siihen, mutta ei edes yhtä alapeukkua tullut.

-Ap

Ap sai sitten viimeisen sanan, onnea!

45/47 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viestin Djatlovin solaa koskevaan ketjuun ja keskustelu päättyi siihen. Lisäksi tämän jälkeen Auschwitz-keskustelun kakkossivulle olikin äkkiä pääsy kielletty

Vierailija
46/47 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin käy yleensä aina näin kun lyön faktat tiskiin. Ei jää enää keskusteltavaa.

Mulla sama juttu. Totuuden puhujaa ei kukaan rakasta.

Tuo ei kuulosta siltä, että oikeasti haluat edes keskustella. Jos automaattisesti ajattelee olevansa oikeassa ja "keskustelun" tarkoitus on lähinnä käännyttää muut samaan mielipiteeseen, niin ei ihme, ettei ihmisiä kiinnosta vastata mitään.

Vierailija
47/47 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tätä ongelmaa. Aika usein onnistun nostamaan jo kuolleen keskustelun.