Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Club 30 elämää pääsiäismunien jälkeen

18.04.2006 |

Hei kaikki ja terveiset täältä keväisen lämpimästä englannista. Pääsiäinen meni mukavasti kotona rentoutuen ja nyt takaisin töissä.. tänään nostan kissan pöydälle ja vaadin palkankorotusta tai lähten. Näin asiat on täällä. Mieli ihan sekaisin. Varmaan vielä sokerihumalassa kaikkien niiden pääsiäismunien jälkeen joita lahjaksi sain. Sormus edelleen kateissa...viimeksi tänään itkin miehelleni ja äidilleni sitä. Kämppikset ei tunnu välittävän. Mies pyysi jälleen tänään että mie muutan sen luokse, joten kuka tietää jos vaikka hetken mielijohteesta tänään päätänkin irtisanoa itseni ja muuttaa hyvinkin pian miehen luokse Walesiin. Mä liityin luovutettujen sukusolujen yhteisoon..kun sehän meillä on edessä, ja munasolun saaminen mietityttää kovasti. Kun en haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä sillä että kuinka lapselle sanoa ettei se geneettisesti ole minun? Onhan se lapsi 100% minun vaikkakaan ei minun sukusoluista, eipähän lapsen täydy kärsiä samasta kuin minun, mutta onko oikein " valehdella" tai jättää kertomatta lapselle.

Kuinka muiden hormoonit? Kuten huomaatte miun on ihan sekaisin.

Hännät pystyyn edelleen ja plussailemaan!

Halauksin, Wintteri

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vähän jäi erinäisistä syistä pääsiäinen lyhyeksi molemmista päistä mutta oli kuitenkin kiva käydä vanhempien luona, nähdä siskojen porukoita ja käydä mökillä. Sielläkin vesi jo virtasi sellaista vauhtia, että sitä olisi huvittanut jäädä katselemaan ja unohtaa Helsinkiin paluun ihan kokonaan. 7 viikkoa kesään, sillä voimallahan potkii!

Menkat alkoi vihdoin. Kierrosta ei tullut ihmeellisen pitkää, joten harmittaa että menin torstaina edes mainitsemaan minimaalisesta tuhrusta, jonka johdosta aloin syödä Progynovia liian aikaisin eli perjantaina. Oikeasti ne pitäis aloittaa vasta huomenna. Jos tämän takia menee homma ahterilleen niin pimahdan... laskin ehtiväni toiseen IVFään vielä ennen kesätaukoa, siis KUN tästä ensin nega pamahtaa. Yhtä positiivisena siis edetään ;-)

winterangel: olikos kissasta apua, eli miten kävi palkan? Vai " toivotko" ettei palkkaa nostettaisi, että saisit syyn irtisanoutua ja lähteä Walesiin? Ei kuulosta kyllä yhtään hullummalta vaihtoehdolta tuo jälkimmäinenkään. Tuo luovutusyhteisö kuulostaa myös hyvältä ajatukselta, noissa jutuissa problematiikka on niin omanlaistaan ettei sitä tukea varmaan saa keltään niin hyvin kuin vertaisiltaan. Onkohan Suomessa tuollaista *miettii*? Täällä on kyllä ehkä niin pienet piirit ettei välttämättä sellaista kukaan ole tullut perustaneeksi.

No mutta. Kaikille hyvää alkanutta viikkoa, kertokaas missä mennään!

Vierailija
2/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippati hei!

Rantalomasta nautimme täysin sydämin ja lomalta palattuamme tuli Pääsiäisloma. :oD Pääsiäisenä syötiin paljon herkkuja ja kyläiltiin ahkerasti. Tämän tuloksena 1,5 kiloa painoa lisää. :oO Tai siis ei mikään ihme hirvittävän mässäilyn jälkeen. Lomailu teki tosi hyvää.

Wintteri, kiitos ketjun aloituksesta. Olen vähän pudonnut kärryiltä viimeisistä tapahtumista, mutta eihän tuo paikkakunnan vaihto hassummalta kuulostaisi. Olisit rakkaasi kanssa! Työkuviot tietenkin ovat tärkeitä, joten toivotan tsemppiä päätöksiisi.

Heli, no voihan itku, onpas ollut takkuinen aloitus PAS hoidollesi. Peukut korkealla puolestasi!

Omaa napaa vielä: Zumenonia popsin kaksi kertaa päivässä, eka lääkkeellinen PAS siis meneillään. Ultraan pääsen ensi viikon maanantaina ja luultavammin pakkasukkoja sulatellaan saman viikon lopulla. On kyllä niin epätodellinen olo. Näitä siirtoja on ollut jo niin monta ja kaiken on aina pitänyt olla niin täydellistä. Sen verran olen jo ehtinyt jossittelemaan, että jos nyt tästä paukahtaa jälleen tyylipuhdas nega niin seuraavassa PAS:issa kokeillaan alkioiden pitkää viljelyä.

Iloa ja aurinkoa clubilaisille tähän viikkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Olen ihan tarkoituksella pitänyt palstailusta taukoa ja yrittänyt siirtää lapettomuusajatuksia välillä toisaalle, koska on niin pitkä ivf-jonotus vielä edessä. Vaikeaa on kyllä ollut, kun kaverit ympärillä lisääntyvät minkäs kerkiävät... En siis ole uupunut ladun varteen, kävin tosin välillä lämmittelemässä etelän auringon alla. :)

Nyt alan lukemaan viime viikkojen kuulumisia, joten aurinkoiset kevätterkut kaikille tasapuolisesti!

Kait pohjoisjaoston tapaaminen on edelleen voimassa?

Sitä odotellessa, Helmi

Vierailija
4/15 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

aurinkoista vapun odotusta!

Winterangel- miten kävi palkan kanssa? Tepsikö vai onko suuntana kuitenkin Wales? Onhan se lapsi kuitenkin oma, vaikka biologisesti ei omia sukusoluja voikaan aina käyttää. Minusta ainakin.

Heli - plussaonnea kuitenkin PASiin! Vaikka en ihan teknisesti ymmärräkään, miten nuo lääkkeet menevät..

Nuru - Kiva, että loma oli mukava! Plussasäteitä PASiin..

Helmi - kärsivällisyyttä odotteluun.. Äkkiä nämä kuukaudet kuitenkin kuluvat.. Kohta jo kesä, vaikka äsken oltiin joulutunnelmissa..

Omaa napaa - täti tuli kylään perjantaina, mutta aikas niukkaa oli. Iskee epäilys, ohentaako clomit mun limiksen ihan totaalisesti. Nyt siis clomikierto 3 menossa.

Pullakahveja odotellen.. :-)

Vierailija
5/15 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan Wintteri miten palkkaneuvotteluissa meni. Mulla varmaankin samassa tilanteessa kutsuisi kullan kainalo, mutta pitäähän sitä ihmisen jollakin elää... Ja lapsi on kyllä oma ja yhtä rakas, vaikka ei samaa geeniperimää kantaisikaan.

Heli - onnea passiin! Toivon todellakin, ettei sitä IVF:ää tulee, vaan kaikki paukut nyt tähän hoitoon!

Nuru - sinnekin passiin tsempitykset. Kiva kuulla, että loma sujui mukavasti.

Helmi - IVF:n odotteleminen on kyllä hermoja raastavaa, joten välillä pitää vain ottaa aikaa muuhunkin.

Lumis - tätipahoittelut! Kannattaa tosiaan käydä tarkistuttamassa limakalvon paksuus jos näyttää siltä, että vuoto on kovin niukkaa clomeilla.

ON - Täällä täti tuli ajallaan ja meni onneksi jo tiehensä, eikä tuo nyt herättänyt kovemmin minkäänlaisia tuntemuksia kun tiesi, ettei mitään mahiksiakaan oikeastaan ollut. Tänään kävin työterveyslääkäriltä pyytämässä särkylääkkeitä yhä koveneviin kipuihin. Onneksi näitä ei enää kovin montaa kuukautta tarvitse kestää - toivottavasti!

Vierailija
6/15 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumivaipalle ja tätipahoittelut. Mullakin oli viimekertainen täti tosi niukka, ja seurantaultrassa oltiin jo todettukin clomien ohentavan mun limiksen. Juuri tästä syystä on tarkoitus seuraavaan kiertoon kehittää jotain muuta kun clomit. Jotenka kannattaa käydä tsekkauttamassa, ettei turhaan tarvitse niitä nappeja napsia.

Huiskutukset kaikille :)

Vierailija
7/15 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen ohi ja pieneltä lomareissulta kotiuduttu.

Ivf-hoito jatkuu ja perjantaina viimeinen ultra ja maanantaina sitten punktio, jos kaikki menee aikataulun mukaan.

Muniksia oli vain 7 kasvamassa tiistain ultrassa, puregon annostusta lisättiin nyt eli eilen 300 ja tänään ja huomenna 225.

Toivotaan että vielä muutama pieni munis innostuisi kasvamaan..

Nyt olen sitten hölkkätauolla, eilen kielsi lääkäri hölkän ja kyllä tänään jo nuo suuremmat annostukset olivat jotain tehneet.

Massu on kovin turvoksissa ja hieman sellainen tukala olo.

Lomalla olen, joten ikkunoita olen sitten pessyt, kun ei saa hölkkäämään mennä, pitäähän ajankulua keksiä.

Kiva oli kuulla, että Helmikin on heräämässä talvihorroksesta :)

Lumet ovat sulanneet, joten ladulla meidän on turha gerberaa enään metsästää, mutta kenties noilla lenkkipoluilla sitten.

Kirjoittelen sitten perjantaina lisää kuulumisia, mieli on vielä hieman maassa tuosta huonosta munimistuloksesta, vaikka lääkäri oli kyllä tulokseen ihan tyytyväinen.

No, perjantaina ollaan viisaampia.

Vierailija
8/15 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuru: voi äh, mullekin aluksi laitettiin ultra-aika maanantaiksi niinkuin sullekin, mutta kun ei viitsinyt kierto alkaa niin oli pakko siirtää keskiviikoksi. Olispa ollut kiva mennä niin paljon samoissa :-) No turha surra parin päivän viivettä, aika höhlää tässä vaiheessa, enhän edes tiedä pääsenkö siirtoon ollenkaan. Ja vappukin tulossa, toivottavasti se ei sotke siirtosuunnitelmia, hui!! Sä onneksi ehdit onneksi hakea vappupallosi matkaan jo ennen aattoa...

Lumivaippa: eikö sulle oo järjestetty kontrolliultria, clomien kanssa ne pitäisi aina olla?! Siinähän sen näkisi samalla limiksenkin kunnon kun tarkistettaisiin ettei ole liikaa muniksia kasvamassa. Pahoittelut tätityperyksen johdosta!

Ragazzinalle toivotan kärsivällisyyttä odotteluun, onneksi tunnut olevan ihan hyvällä mielellä!

Minerva: ei tuo munimistulos minusta mitenkään huono ole. Jos ihanne on kymmenkunta, niin minusta 7 vielä menee siihen. Toivottavasti lisäannos auttaa niitä kasvamaan tarpeeksi. Peukut on pystyssä!

).( Mitäpä tässä. Kp2 mennään ja Progynovia sain eilen neuvon jatkaa nousevin annoksin niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Eli nostin annosta ja ensi keskiviikkona ultraan. Nyt pelkään lähinnä sitä, että pitkän viikonlopun takia (vappu) ajoitus saattaa pyllähtää. Mutta yritän aktiivisesti muistella hoitajan sanoja, että PASsin ajankohtaa voi aina fiksailla suuntaan ja toiseen lääkityksellä. Toivottavasti näin.

Vierailija
9/15 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisloma oli aivan liian lyhyt :( Noh onneks edes aurinko pilkahtelee tuolta taivaalta....

Winterangel: Toivottavasti saat palkankorotuksen. Jaksuja ja tsemppiä !

Tätipahoittelut kaikille tätösen viime aikoina kohdanneelle.

Plussaonnea kovasti kaikille !

Clomeista sen verran, että ainakin ohensivat mulla limistä tosi huonoksi, kun muuten normaalisti limis oli ihan ok. En syönytkään clomeja kun kaksi kiertoa, koska lisäksi oli paljon muita ikäviä oireita. siirryttiin Inssiin Puregon ja Pregnyl avustuksella...

Omaa napaa: Mulla oli niin tajuton flunssa että tässä kierrossa jääpi kyllä tärppiodotukset ihan nollille. Tätiä odottele kyläilemaan viikonlopun ensi viikon alun tienoilla... Miehen kanssa tehtiin päätös nyt sitten niin että pari kiertoa vielä yritetään niin että laskisin suunnillen ovispäivän ja sitten otetaan yhteys väestöliittoon jos ei onnaa...

Mukavaa viikkoa kaikille !

T: Vupii

Vierailija
10/15 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta mun viestistä voi saada sen käsityksen että pelkkä flunssa huonontaa noita plussamahkuja :D tietenkään ei pelkkä flunssa sinänsä haittaa mutta nyt harmittaa kun juuri tuohon ovissaumaan iski sellainen oikein räkäinen limainen nuha/kuume. Siihen väliin ei oikein luomuilut onnistuneet

Vierailija
11/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätipahoittelut osallisille ja tsemppiä niille joilla hoito meneillään!

Minerva, älä turhaan mieti menetettyjä hölkkäilyjä vaan pistä kaikki energia tulevaan hoitoon. Ehdit sitten juosta koko loppuelämäsi! Sormet ja varpaat pystyssä ollaan että IVF menee loistavasti!

ON: Pääsiäinen meni mukavasti sukulaisten kanssa matkaillessa (vaikka välillä meinasi kyllä kärsivällisyys pettää...). Olen metsästänyt ovista ja h-hetki on näillä kieppeillä. Ei vaan luomuilu h-hetkellä oiken tahdo maistua. Ja samalla on suorituspaineita kun aina sitä toivoo että ehkä tällä kerralla tärppää ja on pakko yrittää. Luulenpa että luomuilu kellon kanssa ja lääkärin käskystä ovat laitteneet sille osastolle jonkinlaisen blokin. Pitäisi varmaan vaan yrittää unohtaa koko oviksen metsästys. Ensi kuussa tulee 4 vuotta yritystä täyteen. Ehkä on vähitellen uskottava ettei tää luomuna kuitenkaan tule onnistumaan...

:(

No, mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Vierailija
12/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan näköistä ulkona, täällä sitä vaan sisällä käkitään.. Mutta piristää se aurinko lasinkin takaa.

Helilläpäs on ollut tosiaan jännittävä alkutaival tässä kierrossa, onneksi ei katastrofaalisia seuraamuksia tuhruttelusta, joten peukut voi pitää tanassa edelleen.

Miten Winterin palkkaneuvottelut sujuivat? Vai onko laukut pakattuna ja nokka kohti Walesia jo?

Tätipahoitteluja lähettelen Lumivaipalle ja Ragazzinalle. On varmaan kurjaa kun vielä on kamalia kipujakin sen lisäksi, että vierailu harmittaa. Itse olen ollut aika onnekas kuukautiskipujen suhteen. Ainoastaan silloin kun kohdussa oli niitä myoomia enemmänkin tuntuivat menkat kivuliailta, muuten selviän parin tunnin kipristelyillä.

Omaa napaa vielä pikkaisen lissä. Clomien ja limakalvon vahvuudesta on näkynyt kommentteja. Itselläni ainakin näin eka kierrossa ei ole ollut isompaa vaikutusta, lieneekö Lugejen syytä mutta valkovuotoa on tosi runsaasti verrattuna normaaliin. Niin ja se ovulaatio oli kyllä kivulias tällä kertaa ja viivästyi normaalista pari päivää. Aikamoisten viiltelyjen jälkeen testasin ovista ja sieltähän se plussa sitten tuli. Kp on nyt 19/26-28 ja odottelen sellaista 28 kiertoa. Vappuviikonloppuna varmaan on sitten tätivierailu odotettavissa.

Hmm - huono omatunto. Olen tänä viikonloppuna humputtelemassa tyttökaverin synttäreillä ja mies joutuu raksa hommiin yksin. Kamalaa tällainen jatkuva huono omatunto jostakin asiasta..

Aurinkoista loppuviikkoa ja huiskutukset pinoon!

Leia

Vierailija
13/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos clomi/limis neuvoista! Soittelin tosiaan tänään polille epäilyistäni ohuesta limiksestä. Antoi lääkärin soittoajan toukuun puoleen väliin, kun tämä kierto ohi. Aika outoa, miksei voitu vaikka välissä ultrata..

Ekassa kierrossa mulla ultrattiin, mutta sit käskettiin vain napsia ja soittaa, jos ei plussaa 4. kierron jälkeen kuulu.

Onko lugeista jotain apua limakalvolle? Miten teillä, joilla on clomit ja luget, on neuvottu niitä syömään?

Leia, iloista iltaa! Välillä pitää rentoutuakin ja hoitaa sosiaalisia suhteita. :-)

Vierailija
14/15 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempityksistä palkkaneuvotteluissa...ikävä kyllä asia oli vielä pöydällä isommissa neuvottelupiireissä joten peukuttelut jatkunee vielä ensi viikolle. Mä alan kyllä itse olla ihan kiitettävän kypsä täällä asumiseen, oman kullan kainalo olisi todellakin se mieluisempi paikka. Mutta katsotaan nyt, mulla nimittäin on uutisia..

Ennen sitä pikaisesti terkkuja:

Heli: " luovutusyhteisö" löytyy suomesta..ilmoittauduin juuri mukaan, eikä se ihan vielä tunnu omalta, täällä on helpompi " puhua" kun tuntee porukan.

Nuru: tervetuloa takaisin lomalta. Ihana kuulla etta loma oli onnistunut ja pääsiäinenkin meni rentoutuen.

Lumivaippa ja Ragazza: tätipahoittelut.

Vupii: Pikaista paranemista.

Ja kaikille tasapuolisesti plussapullia!!!!

Omaa napaa vielä: Mies ja tytärpuolet juuri lähti takas Walesiin. Ihana pitkä viikonloppu. Käytiin Lontoossa ja eilen istuttiin koko päivä puistossa picnikillä kun tääl oli lämmintä reilu 20 astetta, poltin sit käsivarteni ja otsani täydellisesti, mutta ihanaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Tytöt saivat isänsä eilen illalla kyyneliin kun raahasivat miut ensin toiseen huoneeseen ja kysyivät kuinka sanoa suomeksi " I Love You" , pienen harjoittelun jälkeen menivät sitten sanomaan Mina rakastan sinjua isa isälleen. SULOISTA!! Puhuttiiin lapsi projektista ja eiköhän meidän vuoro tule vielä tänä vuonna. Näin me ollaan päätetty. Niin ja sit lisää positiivisia uutisia, sain loppuviikosta kahdesta eri sairaalasta työtarjoukset, nyt on paperit postissa, ja tuloksia toivotaan pian. Sit vaan kullan luokse muuttamaan.

Toivottavasti miun onnellisuus tarttuu teihin muihinkin ja tänne tulee paljon plussa uutisia. Onnea kaikille munimiseen ja plussailuun.

Halauksin, Wintteri

Ps. vielä tuosta meidän Lontoon reissusta, käytiin Hamley' ssä (britanian suurimmassa lelutavaratalossa) ja se oli lopulta mulle henkisesti liian rankkaa..liian paljon lapsia ja teddy nalleja ja paha mielihän siitä tuli kun ei ole vielä sitä omaa pilttiä jolle ostaa kaikkea ihanaa. Mies onneksi huomas tilanteen ja suukotteli hellästi otsalle.. luvaten että pian on meidän vuoro. On se vaan ihana mies.

Vierailija
15/15 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miun silmäni näkevätkään... Leila K... hupsu nainen, älä turhaan pode huonoa omatuntoa, humputtelu tekee hyvää aina välillä. Pulinat pois ja ole onnellinen että sait mahdollisuuden pieneen taukoon joka varmasti tekee teille molemmille hyvää.

Tsemppiä raksalle.