Kaverini käyttää heroinia, mitä tehdä?
Hei, olen peloissani ja todella huolissani tällä hetkellä joten pahoittelen jo nyt mahdollisista kirjotusvirheistä. Olen tehnyt aiemmin ketjun samasta kaverista, halusin kirjottaa sinne mutten valitettavasti löytänyt sitä ketjua.
Olemme jo kavereiden kanssa miettineet että kaikki ei ole kunnossa siitä lähtien kun on palanut vaihtovuodelta. Kysyessäni tältä palstalta minulle vastattiin että tuskin käyttää mitään ja on varmaan vähän masentunut. Niin mekin halusimme uskoa joten jätettiin asian olla. Kaveri, sanotaan vaikka että henkilö X oli mun luonna eilen ja unohti piponsa tänne, lupasin että vien sen sille takass huomenna aamulla ja se samalla antaisi mulle takaisin paitaa jota sille lainasin ja niin teinkin. X käski mun pysyä olohuoneessa eikä mennä sen huoneeseen sillä aikaa kun se hakee mun paidan kylpyhuoneesta. Se että se sano etten saa mennä sen huoneeseen sai mutt miettimään just sitä meidän ekaa teoriaa että se käyttää jotain. Joten menin nopeesti sen huoneeseen sillä aikaa kun hän haki mun paitaa alakerralta. Sillä oli neuloja sekä pieniä pusseja pöydällä. Otin nopeasti kuvan jotta pystyn lähettää sen meidän ryhmächattiin missä me keskusteltiin tästä vähän aikaa sitten.
Sain sitten mun paidan ja kävelin ulos talosta, olemme nyt miettineet vaikka mitä, kenelle meidän pitäisi kertoa? Sen vanhemmille? Opettajalle? Opolle? Minne? Kenelle? Meillä ei ole sen vanhempien numeroa niin onkohän joku tapa saada sen numero?
Kommentit (42)
Hei, ollaan jo tässä pari päivää yritetty puhua kaverille jokainen kerrallaan ja puhe loppui siihen kun hän alkoa uhkatella meitä sillä ettei aio puhua enään ikinä meille jos kerrotaan jollekin jne. Sanoimme sille ettemme aio kertoa jottei lähtisi jonnekin pakoon tai jotain mutta aiotaan kuitenkin maanantaina kertoa jollekin, ei olla kuitenkin tulleet tulokseen että kerrottaisiinko suoraan poliisille vai opolle, meidän lukion terkka ei kun ole maanantaisin paikalla eikä haluttaisi maanantaita enempää odottaa.
Missä päin suomessa te oikein asutte? Suomessa on heroinia.