Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla -tyylisiä rakkaustarinoita kiitos!

Vierailija
23.02.2018 |

Oletko rakastunut ihmiseen, joka ensinäkemältä ei miellyttänyt ollenkaan, mutta ajan myötä rakastuittekin palavasti? Mua kiinnostais hirveesti kuulla näitä tarinoita!

Olen itse kolmeakymppiä lähenevä nainen ja olen kovasti pohtinut, että kannattaisko munkin kohdalla enemmän sellainen ns. järkirakkaus. Nyt siis inspiroikaa mua, tai jos teillä on huono kokemus tällaisesta ratkaisusta, niin saa toki myös jakaa huonoja kokemuksia myös.

:) <3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itsellä nyt ainakin mieleen Toni Wirtasen ja Jannika B:n tarina Maria Veitolasta. Olivat tunteneet pitkään, ennen kuin sitten romanssi syttyi. Jannika sanoi, että piti Tonia ensin tosi synkkänä tyyppinä. Tällaiset tarinat ovat antaneet itselle osviittaa siitä, että näinkin vois käydä omalle kohdalle. :)

ap

Vierailija
2/5 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme 3 vuotta "kavereita" ennen seurustelua. Tapasimme lähinnä viihteellä tai jatkoilla viihteen jälkeen. Viihdyimme tosi hyvin yhdessä ja juttua riitti. Mutta kumpikaan ei vastannut "ihannekumppanin" tiettyjä vaatimuksia. Minä seurustelin ja elin avoliitossa.

Mutta eroni jälkeen menimme yhdessä syömään ja vietimme aikaan yhdessä ja molemmat vaan tajusi että tässähän on ihastusta ja tunteita pelissä. Tajusin että tässä se on...rakkaus ja tuleva mieheni ja lasteni isä. PAM! Ja mieheni tajusi että minähän rakastan tätä naista. Ikää oli minulla 22v. ja mies 25v.

Muutimme yhteen 3 viikon seurustelun jälkeen ja sillä tiellä olemme nyt 27 vuotta myöhemmin ja kaikki on erittäin ok :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olimme 3 vuotta "kavereita" ennen seurustelua. Tapasimme lähinnä viihteellä tai jatkoilla viihteen jälkeen. Viihdyimme tosi hyvin yhdessä ja juttua riitti. Mutta kumpikaan ei vastannut "ihannekumppanin" tiettyjä vaatimuksia. Minä seurustelin ja elin avoliitossa.

Mutta eroni jälkeen menimme yhdessä syömään ja vietimme aikaan yhdessä ja molemmat vaan tajusi että tässähän on ihastusta ja tunteita pelissä. Tajusin että tässä se on...rakkaus ja tuleva mieheni ja lasteni isä. PAM! Ja mieheni tajusi että minähän rakastan tätä naista. Ikää oli minulla 22v. ja mies 25v.

Muutimme yhteen 3 viikon seurustelun jälkeen ja sillä tiellä olemme nyt 27 vuotta myöhemmin ja kaikki on erittäin ok :)

Kiitos tarinastasi. :) Voitko vielä tarkentaa, että miten ette vastanneet "ihannekumppanin" vaatimuksia toisillenne ja miten asia sitten ratkesi?

ap

Vierailija
4/5 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin uuden työkaverini kanssa ensimmäistä kertaa hississä. Tapaamisen jälkeen muistan ajatelleeni, että ”onneksi ei oo pelkoa, että tuohon ihastuisi”. Pidin häntä jotenkin tylsänä ja leuhkana tyyppinä, eikä ulkonäkökään miellyttänyt :DvNyt ollaan oltu jo toista vuotta yhdessä.

Vierailija
5/5 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin uuden työkaverini kanssa ensimmäistä kertaa hississä. Tapaamisen jälkeen muistan ajatelleeni, että ”onneksi ei oo pelkoa, että tuohon ihastuisi”. Pidin häntä jotenkin tylsänä ja leuhkana tyyppinä, eikä ulkonäkökään miellyttänyt :DvNyt ollaan oltu jo toista vuotta yhdessä.

Haha. Jotenkin voisin kuvitella, et just noin vois tapahtua mulle. Miten teiän juttu sitten eteni? :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme