Kysymys naisille: Mitä ajattelette mekkoon pukeutuneesta miehestä?
Kommentit (72)
Rikolliset piileksii naisten rahoilla ja vaatteilla . Sitä se on . Peruukkipäät .
Vierailija kirjoitti:
Saa tietysti pitää mekkoa jos siitä tykkää, mutta minä en seurustelisi mekko-miehen kanssa.
Joku muu voi seurustella ja se on ok.
En minäkään. Olen liian konservatiivinen, en ymmärrä edes tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Käytän tyttöillessä tiukkaa vartalonmyönteistä minimekkoa,,,miehuus näkyy ihanasti
Ei ihan mun pala kakkua, mutta näkynä varmaan aika päräyttävä - ja saat huomiota.
Pukeutukoon. Ei vain ole minulle sopivaa seuraa. Saatan tehdä oletuksen että on moniongelmainen, nepsy ja ongelmia sukupuolensa kanssa. AGP miehet eivät kiinnosta eivätkä epävakaat muutenkaan.
Kiltti miehen päällä on tosi seksikäs.
Nostaako näitä ketjuja botti vai provoilija? Tämäkin on alunperin vuodelta 2018..
Hmm, en oikein tiedä mitä mieltä olen. Kaippa siihenkin silmä tottuisi, jos olisi yleisempää. Olihan sekin aikanaan skandaali, jos nainen käytti housuja, mutta nykyään tuntuu aivan hullulta koko ajatus. Ehkä joskus vielä on niin päin, että ajatus hameista ja mekoista pelkkinä naisten vaattena tuntuu aivan hullulta.
Vierailija kirjoitti:
Saa tietysti pitää mekkoa jos siitä tykkää, mutta minä en seurustelisi mekko-miehen kanssa.
Joku muu voi seurustella ja se on ok.
Entä jos mies käyttää sukkahousuja housujen alla? Haittaisiko tämä?
Kerran ihmettelin kun joku huuteli kovaäänisesti jotain, käännyin katsomaan kun ajattelin oliko joku hätä. Joku mies valitti kovaan ääneen että ihmiset on niin suvaitsemattomia. Samalla tajusin että olikin pukeutunut mekkoon, johon en siis edes olisi kiinnittänyt huomiota ilman meuhkaamista. Tarinan opetus: pukeutukaa ihan miten haluatte, mutta jos käytte huutelemaan muille, älkää ihmetelkö jos saatte outoja katseita.
Ärsyttää kaksinaismoralismi ja selkeä valehtelu että tässä sitä ollaan niin suvaitsevaisia ettei mikään haittaa, kaikki vaan on niin positiivista jee jee - anything goes! Pääasia että oot onnellinen !
Vaikka ihan takuulla jos karski salilla käyvä karju työkaveri ylllättäen ilmestyy ratkaisevan tärkeään pankin palaveriin missä luotettavuus ja stabiliteetti punnitaan suurennuslasilla, pinkki tutu päällä huulipunat huulissa, niin aika HARVA kohauttaisi vaan suvaitsevaisesti henkisiä olkapäitään ja ajattelisi suvereenisti että mitäs tosta , kollega siinä vaan "ilmaisee intellektuellia minuuttaan" -- moni olisi siinä että voi ny helvetin helvetti.
Kaikella on aikansa ja paikkansa. Nykymaailma on vielä konservatiivinen ja korrektia käytöstä edelleytetään myös pukeutumisessa.