Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi mulla ei mene hyvät vaatteet kaupaksi netissä?

Vierailija
23.02.2018 |

Mulla on uusia hyviä talvivaatteita. Eivät mene kaupaksi.
Yhden vaatteen sain myytyä torissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko hinta kohtuullinen ja valitse joku muu myyntikanava. Itse myyn eniten Facebookin kautta, paikallinen ryhmä.

2/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkuvat massaan. Torissa on ihan hirveästi vaatteita myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista onko hinta kohtuullinen ja valitse joku muu myyntikanava. Itse myyn eniten Facebookin kautta, paikallinen ryhmä.

No mä myyn myös facebookissa.

Vierailija
4/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pyytää liikaa vaatteistaan. Kun käytettynä myy vaikka ns. uudenkin vaatteen, pitää hinnan olla reilusti halvempi. Jotkut laskee hintaa vain jollain kympillä. Se ei riitä.

Vierailija
5/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pyytää liikaa vaatteistaan. Kun käytettynä myy vaikka ns. uudenkin vaatteen, pitää hinnan olla reilusti halvempi. Jotkut laskee hintaa vain jollain kympillä. Se ei riitä.

Myyn tällä hetkellä 25€ maksavia jegginssejä vitosella, käytetty vain pari kertaa.

Samoin talvikenkiä 8€, uutena maksanut 45€.

En sanoisi, että pahan hintaisia, mutta eipä mene kaupaksi.

Vierailija
6/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pyytää liikaa vaatteistaan. Kun käytettynä myy vaikka ns. uudenkin vaatteen, pitää hinnan olla reilusti halvempi. Jotkut laskee hintaa vain jollain kympillä. Se ei riitä.

Myyn tällä hetkellä 25€ maksavia jegginssejä vitosella, käytetty vain pari kertaa.

Samoin talvikenkiä 8€, uutena maksanut 45€.

En sanoisi, että pahan hintaisia, mutta eipä mene kaupaksi.

Ehkä ne eivät ole tarpeeksi trendikkäitä. Tai sitten yksinkertaisesti kukaan niitä tarvitseva ei vaan ole vielä nähnyt ilmoitustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pyytää liikaa vaatteistaan. Kun käytettynä myy vaikka ns. uudenkin vaatteen, pitää hinnan olla reilusti halvempi. Jotkut laskee hintaa vain jollain kympillä. Se ei riitä.

Mä myyn uutta.