miksi mulla ei mene hyvät vaatteet kaupaksi netissä?
Mulla on uusia hyviä talvivaatteita. Eivät mene kaupaksi.
Yhden vaatteen sain myytyä torissa.
Kommentit (7)
Hukkuvat massaan. Torissa on ihan hirveästi vaatteita myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista onko hinta kohtuullinen ja valitse joku muu myyntikanava. Itse myyn eniten Facebookin kautta, paikallinen ryhmä.
No mä myyn myös facebookissa.
Moni pyytää liikaa vaatteistaan. Kun käytettynä myy vaikka ns. uudenkin vaatteen, pitää hinnan olla reilusti halvempi. Jotkut laskee hintaa vain jollain kympillä. Se ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Moni pyytää liikaa vaatteistaan. Kun käytettynä myy vaikka ns. uudenkin vaatteen, pitää hinnan olla reilusti halvempi. Jotkut laskee hintaa vain jollain kympillä. Se ei riitä.
Myyn tällä hetkellä 25€ maksavia jegginssejä vitosella, käytetty vain pari kertaa.
Samoin talvikenkiä 8€, uutena maksanut 45€.
En sanoisi, että pahan hintaisia, mutta eipä mene kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn tällä hetkellä 25€ maksavia jegginssejä vitosella, käytetty vain pari kertaa.
Samoin talvikenkiä 8€, uutena maksanut 45€.
En sanoisi, että pahan hintaisia, mutta eipä mene kaupaksi.
Ehkä ne eivät ole tarpeeksi trendikkäitä. Tai sitten yksinkertaisesti kukaan niitä tarvitseva ei vaan ole vielä nähnyt ilmoitustasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä myyn uutta.
Tarkista onko hinta kohtuullinen ja valitse joku muu myyntikanava. Itse myyn eniten Facebookin kautta, paikallinen ryhmä.