Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset vetäytyy syrjään koulussa/työelämässä eivätkä edes yritä jutella muille?

Vierailija
23.02.2018 |

Onko ne ujoja?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia.

Vierailija
2/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiopaatti ja kykenen lukemaan kasvoilta teeskentelijät mitä valtaosa ihmisistä on, ahdistavaa sekä psyykettä raastavaa joten parempi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ujo, minua ei vain kiinnosta työkavereiden jutut. Evvk. Viihdyn oikein mainiosti itseni seurassa.

Vierailija
4/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin :)

Vierailija
5/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla murheita itsellä tai perheellä.

Vierailija
6/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain tehdä työni ja keskittyä. Olen ujo ja sosiaalisesti kömpelö, ja keskittyminen herpaantuu liikaa työstä kun alan keskittyä keskustelun ylläpitoon. Voit myös jutella minulle tai pyytää vaikka lounastunnille mukaasi. :)

Vierailija
7/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin, useimmat ihmiset eivät kiinnosta, liikaa huonoja kokemuksia ihmisistä, olen oppinut varomaan.

Vierailija
8/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ujo, mutta silti melkein aina hiljaa kahvipöydässä. Johtuu ihan siitä, että keskustelunaiheet on yleensä sellaiset jotka ei minua kiinnosta (olen nainen ja melkein kaikki työkaverit on naisia). Lisäksi minulla on keskittymisvaikeuksia eli yleensäkin kaikki asiakastapaamiset vie kaiken keskittymiskapasiteetin ja sen jälkeen ajatukset harhailee siellä ja täällä, ei ainenkaan siinä aiheessa, mistä muut keskustelevat.

Vierailija
9/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut kiusatuksi jokaisessa yhteisössä. Ei kiinnosta enää teidän jutut.

Vierailija
10/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne puheliaat ei anna suunvuoroa. Lisäksi ovat usein aika uteliaita (ja kateellisia) tai ainakin juoruavat kaiken edelleen.

Olen seurannut tätä maailmaa jo pitkään ja aina sama juttu. Mieluummin olen taustalla ja juttelen vaikka säästä.

Vierailija
11/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan on vetäytyviä, entäs sitten? Voi tietysti olla lapsena opittu käyttäytymismallikin.

Vierailija
12/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuollainen vuosikausia, johtui koko yläaste-ajan kestäneestä koulukiusaamisesta ja syrjinnästä. Kun vuosia on kokenut ettei kelpaa muille ihmisille, siihen alkaa itse uskoa, että on viallinen ja luulee että on turha edes yrittää tutustua. Onneksi olen päässyt noista asioista yli ajan kanssa ja nykyään juttelen ihmisille kyllä, vaikka vähän hiljainen ja ujo vielä olenkin. Tosin edelleen vähän välttelen kovaäänisiä taukoamatta höpöttäviä ihmisiä, eivät vaan ole mun tyylisiä.

Vierailija
13/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap itse luulisit, että mikseivät tule juttelemaan sinulle ja kavereillesi?

Vierailija
14/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat ei osaa puhua kuin penskoistaan, koiristaan, ukoistaan ja sisustuksesta. Mulla ei ole mitään sanottavaa niihin keskusteluihin.

Siis akat mun työpaikalla, ei yleisesti joka ikinen akka

Vierailija
15/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ujo, enkä toisaalta haluakaan olla toisten kanssa. Viihdyn itsekseni. Hoidan työni ja häivyn.

On mulla kuitenkin kavereita ja puoliso ja harrastuksia, joissa tapaan samanhenkisiä ihmisiä. En siis ole outo tai mt-ongelmainen.

That's it.

Vierailija
16/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika huonot sosiaaliset taidot ja sosiaalisia pelkoja. On myös huonoja kokemuksia edellisistä työpaikoista kaikenmaailman psykopaateista ja sosiopaateista. Se, että yrittää olla ystävällinen palkitaankin selkään puukottamisella. En oikein enää luota ihmisiin.

Usein haluan keskittyä töiden tekoon ja saada asioita aikaiseksi, joten haluan olla rauhassa yksin ja hiljaa. Muutenkin kärsin motivaatio- ja keskittymisvaikeuksista silloin tällöin.  Saatan olla myös huonolla tuulella. Olen huono peittämään tunteitani.

Olen huomannut, että on ihmisiä, joiden pitää olla koko ajan höpöttämässä jollekin töiden ohessa. Välillä tuntuu, että eivät osaa keskittyä lainkaan töiden tekemiseen ja ihmetyttää miten heidän työt ikinä etenee. 

Minulla on koko ajan kauheat paineet omien töitteni etenemisestä.

Tykkään kyllä, että minua tervehditään päivittäin ja vaihdetaan kuulumiset kun ehditään. Tuntuu vaan että se ei useimmille riitä vaan lisäksi pitäisi koko ajan ravata ympäriinsä sosialisoimassa ja kertomassa vitsejä. Olisi kiva että pyydettäisiin syömään edes joskus mukaan, mutta alan erakoitua kai huonojen sosiaalisten taitojeni ja pelkojeni takia. 

Vierailija
17/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä töissä, muu ei ole pakollista. Useimmat ihmiset eivät ole millään lailla mielenkiintoisia.

Vierailija
18/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin ja työkaverit puhuu usein aiheista, jotka ei kiinnosta minua.

Vierailija
19/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta introvertti.

Vierailija
20/45 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mitään tarvetta keskustella minulle yhdentekevien ihmisten kanssa. En seuraa tv--sarjoja (putous, vain elämää, realityt) , miehet, juhliminen, lemmikit ja toisten lapset, lomat yms ei vois vähempää kiinnostaa. En halua levitellä omia asioita ilmaan työympäristössä. En ole töissä kaveeraamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi