Perhe Wirtanen..miksi tunkevat joka tuutista?
Siis miksi en pysty katsomaan nykyään telkkaria tai lukemaan lehteä ilman, että törmään Jannikaan ja Toniin? Haluatko miljonääriksi, Tähdet tähdet, Vain elämää, Yökylässä Maria Veitola....Siis ihan joka paikassa!
Nyt Jannika on sitten miehensä apukoutsina Voice of Finlandissa. Olisin toivonut Tonilta ehkä hieman ammattimaisempaa valintaa tähän tehtävään.
No jotenkin se on vaimon ura saatava nousuun...
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ne takoo rahaa nyt, kun kerran kysyntää on. Pian on joku muu vuorossa.
Loppupeleissä se olet sinä, joka näiden, siis kaikkien julkkisten palkan maksat.
Mutta kun ei huvittaisi ihan paskasta maksaa.
Itse mietin, miten Toni voi olla Vof:ssa coachina, jos on samaan aikaan promoamassa muijaansa. Siis miten voi olla 2 keskenään mahdollisesti kilpailevaa duunia? Onko jätkä jäävi?
???
Menikö tunteisiin jollekin, joka leikkii pyssyillä ja panssarivaunuilla...?
Noup. On vaan niin tylsää, kun makoilee sairaana sängyn pohjalla. Täytynee laittaa tv ja radiokin päälle, että saa ajan kulumaan. Ihan varmaan ne Wirtaset on taas siellä.
Mua ärsyttää myös sama asia. Toni Wirtasen puunaama nyt on mun mielestä vain Voicessa, mutta se Jannika pitää vilkkua joka välissä. Eikä se edes ole mikään vitsikäs, älykäs tai muuta. Kihertää ja on olevinaan näppärä, pelkkää tyhjää sontaa.
Laulajana myös aivan tunnistamaton. Noita nyt on 20 tusinassa. Ensin haloota jostain koulukiusaamisesta ja vaikeuksista kotipaikkakunnalla, sitten kakrun myötä masennus ja nyt täytyy hyödyntää se olematon noste, joka tästä avautumisesta sitten koitui. Typerä tyttö.
Totta, jotenkin se Jannikan ura on saatava nousuun. Levyt kyllä varmaan myy joo, mutta pitäähän sitä saada itsetunto kohdilleen masennuksen jälkeen. Ja tunne siitä, että Jannika ei ole epäonnistunut ja on pelkkä B-luoan julkkis, joka ei missään laulukilpailuissa pärjänny. Hyvä Toni! Kyllä hyvän miehen pitää aviovaimoa ja hänen unelmaansa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää myös sama asia. Toni Wirtasen puunaama nyt on mun mielestä vain Voicessa, mutta se Jannika pitää vilkkua joka välissä. Eikä se edes ole mikään vitsikäs, älykäs tai muuta. Kihertää ja on olevinaan näppärä, pelkkää tyhjää sontaa.
Laulajana myös aivan tunnistamaton. Noita nyt on 20 tusinassa. Ensin haloota jostain koulukiusaamisesta ja vaikeuksista kotipaikkakunnalla, sitten kakrun myötä masennus ja nyt täytyy hyödyntää se olematon noste, joka tästä avautumisesta sitten koitui. Typerä tyttö.
Jannikan kommentti siitä, että hänen pahimmat koulukiusaajat olivat apulantafaneja ja siitä, että hän on nyt tämän vaimo. Oliko aika lapsellinen kuitti.
Mä en edes itse katso telkkaria, mutta olen huomannut saman: yllättävän usein kun joudun kävelemään auki olevan tv:n ohi, näen siellä jomman kumman noista kahdesta, erityisesti Jannikan. Ei toki hirveästi kosketa mua, mutta tuolla keinolla se naama kului Hirviniemeltäkin.
Kohta ne alkaa tunkea julkisuuteen myös sen tyttärensä kautta. Mitäs kivoja koko perheen formaatteja niitä onkaan...
Olen pitänyt Wirtasta järkityyppinä, joka keskittyy uraansa eikä välitä hömppäjulkisuudesta. Vaimo ilmeisesti saanut käännettyä pään. Häntä pitää nostaa esille joka paikassa. Ovat aika erilaisia luonteeltaan, en usko että tuo meno jatkuu heillä pitkään. Liika-annostusta lujasti ilmassa!!
Jannikalla muuten kauheen vanhanaikaiset maneerit laulussaan siinä yhdessä biisissä, mikä Suomipopille on päässyt.
Pitäisikö katsoa vähemmän telkkaria jos ärsyttää..?
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ne ihmiset jaksaakin valittaa ja vinkua. Ei kai teidän oo niitä ohjelmia pakko katsoa.
Suomesta löytyisi freesimpiä tapauksia. Kivahan noita ohjelma olisi katsoa.
Jannika oli myös siinä sen Villen ohjelmassa, jossa käytiin eri maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika on päässyt hiukan esille ja nyt pitää takoa kun rauta on lämmennyt.
Eiköhän Toni väsää hänelle myös jonkun popiskelmän ellei ole jo tehnyt.
En ois uskonu Tonista että heittäytyy näin antaumuksella naistenlehtijulkkikseksi.
Onko naistenlehtijulkkis jos ottaa musiikkialalla työskentelevän vaimonsa apuvalnentajaksi Voiceen?
Toni ei tee Jannikalle biisejä. Eikä toisaalta ole tehnyt tyttärensä syntymän jälkeen myöskään bändilleen.
Jos lähtee Maria yökylässä -ohjelmaan(kin) on naistenlehtijulkkis!