Äänestäisittekö puoluetta, joka olisi vaaliliitossa Sinisten kanssa?
Ihmettelen, mikä puolue suostuisi vaaliliittoon kummankaan persuryhmän kanssa. Itselleni olisi ainakin varma este äänestää vaaliliittoa, jossa kumpaakaan noista tukisin.
Kommentit (21)
En äänestä mitään, missä nämä "siniset" on mukana.
Suomen poliittisen historian kammottavin esitys, jossa pääpellenä Timo Soini, hukaten lopullisesti kaiken uskottavuutensa ja paljastuen pelkäksi imurikauppiaaksi. Muut inhottavia pyrkyreitä, jotka kuvittelevat voivansa kusta uudestaan kansan päälle, ja väittää että sataa.
No, samaa nämä kaikki lierot tekevät.
Toivottavasti keskusta ei lähde tukemaan smurffiuuvatteja :(
En, mutta kepua en äänestä muutenkaan ja sen kanssa kai ne yrittää liittoa
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliittisen historian kammottavin esitys, jossa pääpellenä Timo Soini, hukaten lopullisesti kaiken uskottavuutensa ja paljastuen pelkäksi imurikauppiaaksi. Muut inhottavia pyrkyreitä, jotka kuvittelevat voivansa kusta uudestaan kansan päälle, ja väittää että sataa.
Kuulehan liero itse. Sinulle varmaan kelpaa Sinisten kannattajien verorahat, mutta ei mielipiteet. Mitä se sinusta kertoo?
Mustavalkoinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan liero itse. Sinulle varmaan kelpaa Sinisten kannattajien verorahat, mutta ei mielipiteet. Mitä se sinusta kertoo?
Mustavalkoinen olet.
Sinisten kannattajien verorahat? :D Varsinainen potti. Vai kanattaako sinisiä Suomen eniten veroja maksava 1,3%? Jotenkin epäilen.
Mä en äänestä muutenkaan kepua, kokoomusta tai viherpiipertäjiä. En edes muistanut tuota smurffipuoluetta ennen kun taas luin siitä. Siinä on lauma imbesillejä takinkääntäjiä.
Jos ko. puolue olisi kokoomus, niin äänestäisin. Muutoin en.
Jussi Niinistöä pidetään hyvänä puolustusministerinä ja Timo Soinista on kuoriutunut oiva ulkoministeri. Fiksuimmat persuthan valittiin ministereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustavalkoinen olet.
Kyllä "siniset" saavat esittää mielipiteitään ihan vapaasti, ei niiden tarvitse minulle kelvata. Kannatuksesta näkee, etteivät ne kelpaa monelle muullekaan.
En oikein ymmärrä tuota verorahojen kelpaamista. Hyvin varmaan näille "sinisille" kelpaa myös minun maksamat verot? Vai mitä yrität sanoa?
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Äänestän vain keskustaa.
Ja kepun kanssa ne sitä vaaliliittoa meinaa 🙄
Kyllä nyt on aika äänestää Demarit johtovastuuseen korjaamaan tuholaisten tekemät jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Niinistöä pidetään hyvänä puolustusministerinä ja Timo Soinista on kuoriutunut oiva ulkoministeri. Fiksuimmat persuthan valittiin ministereiksi.
whhaaaat??
En tietenkään, hyysäsivät rasisteja.
Miksi en äänestäisi!?