Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön kilon pakastemarjoja joka päivä

Vierailija
22.02.2018 |

En voi vastustaa niitä. Tämä on kallis addiktio mutta tuskinpa tästä mitään vaaraa terveydelle seuraa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön kolme pakettia miiyä tuoreita pensasmustikoita illassa. En ole kattonut että minkä maalaisia ne on. Kallista on mutta terveellisyys kannattaa kuitenkin.

Olen syönyt paketin päivässä sen jälkeen, kun hinta tippui 2 euroon. Pieni addiktio, rakastan pensasmustikoita. Ainakin viimeisimmät olivat chilestä. Maistoin myös 3 euron vadelmia ja karhunvatukoita, ainakaan tässä vaiheessa eivät olleet kovin makeita. 

Vierailija
42/46 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita muuten saisit ilmaiseksi marja-aikaan, siis edellisvuotisia. Ilmoitat jossain facebookissa, että otetaan vastaan lahjoituksia suoraan pakkasesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita muuten saisit ilmaiseksi marja-aikaan, siis edellisvuotisia. Ilmoitat jossain facebookissa, että otetaan vastaan lahjoituksia suoraan pakkasesta.

Se on kyllä hassua että ihmisillä jää yli, meilläkin oli pieni arkkupakastin täynnä marjoja kesän jälkeen ja 10 litraa itse tehtyä viinimarjamehua ja on ollut loppu jo ainakin kuukauden molemmat.

Vierailija
44/46 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina kauhea himo punaherukoihin ja puolukoihin. Tuntuu että vois syödä monta pussia päivässä.

Vierailija
45/46 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee aina kauhea himo punaherukoihin ja puolukoihin. Tuntuu että vois syödä monta pussia päivässä.

Nyt kun kaali on halpaa niin kaalilaatikkoa ja puolukkasurvosta, nam!

Taidanpa tehdä huomenna kaalilaatikkoa pakastettavaksi kesää varten. Meillä keittiö on kesällä niin kuuma että jos tekee jotain hellan uunissa keittiön lämpötila on 30 astetta eikä siellä ole kivaa syödä. Siksi teenkin nyt talvella kaikki laatikkoruoat valmiiksi kesää varten.

Vierailija
46/46 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi vastustaa niitä. Tämä on kallis addiktio mutta tuskinpa tästä mitään vaaraa terveydelle seuraa?

Kuolet pian

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi