Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
601/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glfkfkkdsl kirjoitti:

Ohjelmassa kertoi tammikuun kärystään ja siitä että on ollu nyt puoli vuotta raittiina. Sitten kesäkuussa kärähti taas https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711022200505678_vd.shtml :Ddd lool. Onkohan ollut ennen vai jälkeen kuvauksia

Voisiko tämä ylimielinen juppi edes pysytellä pois liikenteestä, jos on pakko vetää? Aiheuttaa vielä itsekkäästi muille pää sekavana jotain vahinkoa.

Vierailija
602/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielenkiintoinen jakso. Kerrankin jaksoin katsoa loppuun asti elämän koko kirjo esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulkinta paita-casesta: Mariat naureskeli hyväntahtoisesti Reinon paita-addiktiolle, mutta Reiskahan ei pysty olemaan huumorin kohteena. Vain hän saa nauraa muille. Hermostuu ja pistää Maria N:n ruotuun. Esittää lopuksi että homma on läppää, kun muistaa kameran käyvän. Maria N lienee melko tottunut näihin miehensä purkauksiin, nauraa, jottei tulisi lisää riitaa myöhemmin. Yrittää siis pelastaa tilannetta, ettei näyttäisi julkisuuteen niin pahalta (sillä hänhän siitä kärsisi). Veitolahan taisi aluksi olla monttu auki, mutta alkaa myös nauramaan "läppää". Koska suurin osa ihmisistä koettaa kuitenkin välttää sosiaalisia konflikteja ja lähtee jopa yhteiseen valheeseen mukaan, jos sen avulla konflikti on vältettävissä.

Vierailija
604/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä rakastan ruskeita silmiä mutta Marian katse on niin tyhjä, että jää jotenkin kalsea vaikutelma.

vähän kuin hailla.

Vierailija
605/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suskis kirjoitti:

Ja vielä tuli mieleen tosta lasten syömisen kauhistelusta. Ensinnäkin kananmuna on erittäin terveellistä ruokaa. Toisekseen ehkä teidän jäykässä maailmassanne syödään aina jalat nätisti pöydän ääressä. Meillä ainakin syödään sohvalla, sängyssä, partsilla, milloin missäkin. Harvemmin pöydässä. Mua ahdistaa teidän tärkeys ja ahdasmielisyys. Luulen, että Nordinejakin ahdistais. Kukin tavallaan.

No niin, kyllä meilläkin lapsuudenkodissa syötiin milloin missäkin, vaikka oli keskiluokkainen porvarisperhe. Samoin huoneiden sotkuisuus on ihan normaalia varsinkin lapsiperheissä. Ei boheemius olekaan Nordineilla mikään ongelma, sitä voisi olla vaikka enemmänkin, vaan lähinnä ongelma on Reinon asenteet ja ilmaisu. 

Reino ylistää jatkuvasti itseään ja tekee itsestään tärkeää, samalla hän halventaa ja alistaa Mariaa, nauraa päälle. Mariakin nauraa, narsistin puoliso on oppinut miten ei tule riitaa, siis narskun raivaria. Ja lapsetkin on opetettu nauramaan. Narsistisessa perheessä kaikki myötäilevät narsistia. Narsismi on näissä perheissä normaalia. Valitettavasti se yleensä "periytyy", eli herkät lapset oppivat matkimaan vanhempiaan. 

Kun molemmat vanhemmat ovat itsekeskeisiä, sitä itsekeskeisyyttä voi käyttää myös omaksi hyväkseen. Maria on sitä oivaltanut, koska tekee jotain meditaatiojuttuja, mutta se että hän suhtautuu niihin kuten uskontoon, hurahtaen, kostautuu, koska oikea meditaatio menee paljon syvemmälle. Mutta sinänsä halu muuttua ja parantaa itsensä on vain hyväksi! Reinollekin pisteet halusta raitistua ja löytää syyt alkoholismiinsa ja raivareihinsa. 

Vierailija
606/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun Reino ei ole raitistinut. Valehteli ohjelmassa olleensa puoli vuotta raittina. Kesäkuussa jäänyt kiinni ruohosta poliiseille ja kokkelistikan löytyi jäämiä.

Ohjelman ”raittius” oli päihdeongelmaisen paskapuhetta.

Vierailija
607/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suskis kirjoitti:

Ja vielä tuli mieleen tosta lasten syömisen kauhistelusta. Ensinnäkin kananmuna on erittäin terveellistä ruokaa. Toisekseen ehkä teidän jäykässä maailmassanne syödään aina jalat nätisti pöydän ääressä. Meillä ainakin syödään sohvalla, sängyssä, partsilla, milloin missäkin. Harvemmin pöydässä. Mua ahdistaa teidän tärkeys ja ahdasmielisyys. Luulen, että Nordinejakin ahdistais. Kukin tavallaan.

Te olette varmaan niitä perheitä joiden lapsia paheksutaan ravintoloissa.

Vierailija
608/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nimi ei perheen nimeksi kelpaa :/ Kaikki perheet jaksoissa miehen nimellä. Miltä tuntuu alistaa naisia miehen omaisuudeksi? Tämäkin käppänä pettää tuota tossua aivan mennen tullen. Raukka piikavaimo. Naisilla ei ole mitään itsearvostusta. Panopatjoja.

Vierailija
609/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on ihme kyllä aina osanneet käyttäytyä joka paikassa omituisen hienosti. Yritän kyllä opettaa heille vähän särmää :)

Vierailija
610/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin Maria N. näytti iloisemmalta ja onnellisemmalta kuin 90% kateellisista av-mammoista ikinä. Sen tekee se rento elämänasenne.

Vierailija
611/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun Reino ei ole raitistinut. Valehteli ohjelmassa olleensa puoli vuotta raittina. Kesäkuussa jäänyt kiinni ruohosta poliiseille ja kokkelistikan löytyi jäämiä.

Ohjelman ”raittius” oli päihdeongelmaisen paskapuhetta.

Siinä Reino yritti luoda jotain ihme imagoa itsestään ja kuvitteli voivansa valehdella muille. On säälittävä tyyppi ja huono esikuva kenellekään.

Vierailija
612/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukatonhattu kirjoitti:

Mun silmiin Maria N. näytti iloisemmalta ja onnellisemmalta kuin 90% kateellisista av-mammoista ikinä. Sen tekee se rento elämänasenne.

Koska Maria N tekee itselleen valemuistoja jollain limbidojärjestelmällään, että vaikka Reino poika jäisi housut kintussa pettämisestä kiinni niin Maria on onnellinen ja muuttaa tilanteen aivotoiminnallaan positiiviseksi muistoksi ja uskoo että ei sitä pettämistä oikeasti tapahtunut, kun mä päätin niin :D

Kuulostaako oikeasti terveeltä ja onnelliselta naiselta?

Vierailija
613/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin. Ihan outo jakso, pelkkää limbistä hengitystä ja reino tossu kehui seksielämäänsä.

En kyllä kestäis tuollaista elämää. Mutta jos he viihtyvät niin mikäs siinä. Kukin tyylillään.

Lapset olivat suloisia.

Vierailija
614/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukatonhattu kirjoitti:

Koska Maria N tekee itselleen valemuistoja jollain limbidojärjestelmällään, että vaikka Reino poika jäisi housut kintussa pettämisestä kiinni niin Maria on onnellinen ja muuttaa tilanteen aivotoiminnallaan positiiviseksi muistoksi ja uskoo että ei sitä pettämistä oikeasti tapahtunut, kun mä päätin niin :D

Kuulostaako oikeasti terveeltä ja onnelliselta naiselta?

Todellisuuspako ei ole tervettä. Se on eskapismia. Haahuilu haavemaailmassa ja kuvitelmissa on varmaankin hänelle suojakeino, sillä todellisuuden kohtaaminen eli Reinon näkeminen sinä piruna mikä se oikeasti on, olisi liian vaikeaa. Omituinen riippuvuus heillä. 

Vierailija
615/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin säälin Mariaa kun Reino jatkuvasti pettää mutta niinhän se heidänkin suhde alkoi.

Reino oli naimisissa ja pieneen lapsen isä. Tämän tietäen Maria hyppäsi suoraan Reinon sänkyyn ja aloitti suhteen.

Että sinänsä sitä saa mitä tilaa.

Mitäs Reino on tilannut?

Vierailija
616/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin säälin Mariaa kun Reino jatkuvasti pettää mutta niinhän se heidänkin suhde alkoi.

Reino oli naimisissa ja pieneen lapsen isä. Tämän tietäen Maria hyppäsi suoraan Reinon sänkyyn ja aloitti suhteen.

Mitäs Reino on tilannut?

Kai tangoprinssit keikan jälkeen tilaa grillillä makkaraperunat.

Vierailija
617/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Reino on tilannut?

Narsisti tarvitsee nk. narsistisen lähteen eli ihmisiä, joilta saada ihailua, palvontaa, orjamaisuutta, palvelua, ja joille voi raivota jos hommat ei suju kuten narsisti haluaa. 

Reino tarvitsee Mariansa. Mutta tarvitseeko Maria Reinoa, ja jos niin mihin? Tarvitseeko kukaan alistajaa?

Vierailija
618/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman lopussa Reino haaveilee, että tyttärensä ei tarvitsisi sietää sovinistisikoja. Ja että pojastaan tulisi rakettitieteilijä. No, Reino voisi ajatella millaista esimerkkiä itse näyttää lapsilleen. Tyttärensä opettaa koko ajan siihen, että mies naljailee alituisesti naiselleen, ja naisen tehtävä on vain hymyillä ja etsiä vikoja itsestään. 

Tähän. Oli minusta melkein ohjelman ikävin kohta.

Vierailija
619/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä ekasta vaimosta tietoa, oliko se joku normaali tyyppi, joka sai tarpeekseen?

Vierailija
620/914 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidänkö mielestä on terveempää lillua siinä paskassa sitten? No niinhän se yleensä menee. Ei ole munaa lähteä ja syyllistetään sitä pettäjää vaikka hamaan hautaan asti. Sehän se vasta tervettä on :) Jos haluaa yhdessä jatkaa, silloin on annettava anteeksi tavalla tai toisella. Ja monet ihmiset nyt muutenkin ovat sitä mieltä, ettei ne vehkeet käytössä kulu.

Ketju on lukittu.