Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Niilehän on vauva tulossa ,kaikki hyvin!
Vierailija kirjoitti:
NÄITTEKÖ ALUSSA miten Reinon vaimo luuli et Veitola antaa kassinsa sille vaimolle ja veitola vaan viuhkas sen tiukasti takas.. akward xD
AWKWARD
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti millasta sakkia tällä palstalla on. Ootte oikeesti aika kauhean kuulosia ihmisiä. Ei yhtään mukavaa kommenttia mistään. Skarpatkaa vähän ihmiset, älkää olko noin ilkeitä ja negatiivisia.
Samaa olen ihmetellyt. Ehkäpä valtaosa viestien kirjoittajista kärsii masennuksesta ja siitä johtuu kyvyttömyys löytää mitään hyvää mistään?
Toisaalta hyvä, että heilläkin on tila purkaa ahdistustaan.
Se Päivi Räsäsen jakso oli ihana! Samoin Hannele Laurin! Ehdottomasti parhaimmat jaksot :)
Minusta taas Maria Veitola vaikuttaa ihanalta ihmiseltä..tai ainakin yleensä noissa ohjelmissa Maria on ollut ihana.
reino tahalleen jätti autonsa keskelle tietä. Ällöttävä tyyppi ja kusi noussut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin jakso, jossa täällä Veitolaa ei haukuta vaikka näytti koko ajan siltä että "voi jumalauta mitä paskaa"
Ei tässä kerinny Veitolaa katselemaan kun oli muutakin näkemistä.
Reino ja Maria ovat niin karismaattisia että Veitola jäi heidän varjoonsa, hädintuskin hänen olemassaoloaan huomasi.
Niin ja todella vuolaasti kertoilivat aatemaailmastaan, Maria ehti hädin tuskin heittää pari kysymystä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti millasta sakkia tällä palstalla on. Ootte oikeesti aika kauhean kuulosia ihmisiä. Ei yhtään mukavaa kommenttia mistään. Skarpatkaa vähän ihmiset, älkää olko noin ilkeitä ja negatiivisia.
Samaa olen ihmetellyt. Ehkäpä valtaosa viestien kirjoittajista kärsii masennuksesta ja siitä johtuu kyvyttömyys löytää mitään hyvää mistään?
Limbinen järjestelmä on vielä hakusessa, mutta eiköhän tässä pian suhtauduta rakkaudella kaikkeen, vai mitä av-mammat?
Maria on luultavasti aika epävarma tyyppi ja hakee jatkuvasti Reinon hyväksyntää. Hän on alistunut ja on kuin koiranpentu, joka kerjää kehuja ja rapsutuksia.
"Jos haaveilet uskollisesta miehestä, elä kuin sinulla olisi se jo. Tunne tärkeä ei totuus." Olisi sopinut Marialle miljoona haaveiden sijaan.
Muistan kun itse olin rikki ja haavoitettu, sekoilin juuri tuollaisiin itse-hoito-mielikuva-unimaailma-oppaisiin. Luin noita kirjoja varmaan 100 kpl ja olin pää pilvissä.
Aika kuitenkin teki tehtävänsä ja paransi, huomasin että ihan reaali maailmassakin voi olla onnellinen, ilman mielikuva harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Se Päivi Räsäsen jakso oli ihana! Samoin Hannele Laurin! Ehdottomasti parhaimmat jaksot :)
Mitä hyvää oli Päivi Räsäsen jaksossa? Ihan sama kuinka symppismummeli oli siviilissä niin julkisten mielipiteidensä kanssa voisi painua metikköön, turha ihminen.
Jotenkin tuli ahdistava olo tästä pariskunnasta. Yksi vaan leijailee nojatuolissaan ja tekee mielikuvaharjoituksia ja toinen leikkii SUURTA taiteilijaa. Tyttökin istui ruokapöydällä ja toinen makasi sängyssä syöden, ei mitään rajoja? Reino puhui niin kuin olisi menettänyt suuren osan aivosoluistaan, ja ehkäpä onkin. No, onnea heille kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Limbinen järjestelmä on vielä hakusessa, mutta eiköhän tässä pian suhtauduta rakkaudella kaikkeen, vai mitä av-mammat?
Suosittelen kokeilemaan, tää maailma olisi varmasti parempi paikka kun jokainen kitkisi sitä epävarmuuttaan ja ilkeyttään edes hieman itsestä pois. :-) Kokeile ihmeessä jos vaikka onnistuisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä rahalla on ostanu tollasen auton
Milläköhän? Tällä hetkellä yksi Suomen suosituimmista artisteista. Keikkaliksa varmasti kohdallaan.
Ostettu tai sponsattu. Reino Nordin on kuitenkin vasta vuoden verran tehnyt tiliä musiikillaan. Se on pikkuraha, JOS Tesla on oma ja JOS Ullanlinnan kämppä on omistusasunto. Mariahan viittasi aikaan jolloin heillä ei rahaa ollut ja siksi hänen on vaikea nauttia kuluttamisesta.
Erityisesti pisti korvaan Marian kommentti ohjelman lopussa, "jos haaveilet miljoonasta, elä kuin sinulla olisi se jo. Se tunne on tärkein ei itse miljoona." Toivottavasti eivät elä velaksi ja luota musiikkiuran varaan liikaa.
Mitä tässä pelkään on se, että seuraavan albumin suhteen tulee isoja paineita, jos se floppaa Reinon voi olla vaikea pitää itsensä irti päihteistä.
mulle reino on todella tuntematon. yhden biisin kuullutjoten aika paljon tienannut ..
Onkohan tolla Reinolla joku persoonallisuushäiriö?
Reino halus lesota ja sen takia jätti auton keskelle tietä. V mikä kus pää!
Maria N on kyllä todella fiksun oloinen nainen. Hän jos joku osaa käsitellä Reinon kaltaista epätasapainoista pelleä, vaikka omanlainen karisma Reinossa kieltämättä on.. Mietin vaan miten paljon huonompaa Reinon käytös on ollu sillon kun vielä käytti huumeita?
Lapsilla näytti olevan aika vapaa kasvatus. Oli outoa, että jo kouluikäinen lapsi sai istua keittiönpöydällä syömässä kananmunaa.
Marian juttuja olisin ihan mielenkiinnosta halunnut kuunnella lisää. Hänestä voisi tulla hyvä onnellisuusterapeutti.. :)
Vierailija kirjoitti:
Maria N on kyllä todella fiksun oloinen nainen. Hän jos joku osaa käsitellä Reinon kaltaista epätasapainoista pelleä, vaikka omanlainen karisma Reinossa kieltämättä on.. Mietin vaan miten paljon huonompaa Reinon käytös on ollu sillon kun vielä käytti huumeita?
Lapsilla näytti olevan aika vapaa kasvatus. Oli outoa, että jo kouluikäinen lapsi sai istua keittiönpöydällä syömässä kananmunaa.
Marian juttuja olisin ihan mielenkiinnosta halunnut kuunnella lisää. Hänestä voisi tulla hyvä onnellisuusterapeutti.. :)
Reinossa karismaa? mua ainakin vaan ällötti.
Ehdin jo toivoa, kun vauvauutisen kuulin, että Maria olisi kostanut ja pettänyt reinoa ja sitten vedättäisi kunnolla siihen asti kun lapsi syntyisi. Se lapsi olisi tietenkin tummaihoinen :) sitten tulisi vihdoin lopullinen ero ja maria saisi oikean onnen hyvän miehen kanssa. Nyt kun katsoin tuota meininkiä, niin huomasin saman kuin muutkin täällä. Maria on alistunut eikä voi erota tuosta narskusta. Reino vaikuttaa sen verran epävakaalta, että voi jopa pelätä mitä siitä seuraisi. Varmasti pärjäisi ilman tuota kukkoa, mutta tuo kukko ei pärjäisi kovin hyvin ilman "äitiä". Sanoikin että jos olisi erottu, miettisi itsaria yksin, eli sillä on saanut juoniteltua marian pään kääntymään. Vedonnut siihen ettei pärjää, vaikka takuulla etsisi uuden alistettavan, jos maria lähtisi ja lapset unohtuisivat samantien. On sen verran kylmä tyyppi. Takuulla pettää jatkuvasti, jos vain tilaisuus tulee. Ei näytä arvostavan vaimoaan yhtään.
Eikä tuollaisia kohtauksia saisi esimerkiksi Niilo ja Päivi Räsäsen elämästä millään leikkauksilla.