Kysymys naisille: Kaunein suomalainen nainen?
Eli kysymys naisille.
Kuka on kaunein suomalainen nainen?
Kommentit (50)
Pia Lamberg, Janina Fry, Pamela Tola, Nina Autio, Suvi Tiilikainen
Nyt tulee mieleen Kiira Korpi, mutta on varmaan kauniimpiakin, ei tule nyt mieleen.
Tästäkin ketjusta näkee, että yleensä ottaen eri ihmiset pitävät erilaisia ihmisiä kauniina. En tahdo nimiä laittaa, mutta jotkut ketjujen henkilöistä eivät omasta mielestäni ole kauniita. Vaikka nimi olisi mainittu useammassa ketjussa.
Mulle ei kanssa oikein iske tuo monen mainitsema Kiira Korpi, olen pitänyt outona kun hänen kauneuttaan niin hehkutetaan, minun silmään toki nätti muttei mikään erityinen kaunotar.
Näin äkkiseltään itselle nousivat mieleen Pamela Tola ja Eveliina (vai Evelina, miten lie kirjoitetaan).
Minäkään en jaksa ymmärtää Kiira Korven hehkutusta. Joo, ihan perusnättihän se on, mutta sillähän ei ole huulia ollenkaan, vaan vain sellainen tiukka, kireäreunainen aukko, joka heiluu puhuessa. Sori ilkeät sanani, mutta huuleton suu (etenkin se ylähuulen puuttuminen tässä tapauksessa!) ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en jaksa ymmärtää Kiira Korven hehkutusta. Joo, ihan perusnättihän se on, mutta sillähän ei ole huulia ollenkaan, vaan vain sellainen tiukka, kireäreunainen aukko, joka heiluu puhuessa. Sori ilkeät sanani, mutta huuleton suu (etenkin se ylähuulen puuttuminen tässä tapauksessa!) ei ole kaunis.
Samalla lailla huuleton on Saara Aalto. Puhuminen näyttää irvistykseltä. Molemmat olisivat paremman näköisiä ja antaisivat itsestään fiksumman kuvan kun olisivat hiljaa. No propsit siitä etteivät ole lähteneet huulitäyte-duckface-linjalle.
Ehdottomasti Jenni Vartiainen, vaikkei sitä ääneen tällä palstalla saakaan sanoa. Ehkä mulla subjektiivinen näkökulma koska olen työn puolesta tavannut Jennin useita kertoja, ja hän on mukavimpia julkkiksia mitä olen nähnyt. Eikä ole Jennillä ollut mitään pakkelikerroksia näissä tapaamisissa, ja on todella kaunis myös ilman/vähissä arkimeikeissä. Ja hänessä on jotain sisäistä karismaa joka kyllä paistaa ulospäin.