Kysymys naisille: Kaunein suomalainen nainen?
Eli kysymys naisille.
Kuka on kaunein suomalainen nainen?
Kommentit (50)
MFF Laura oli :(
Nyt sitten Nea Lindberg
Vierailija kirjoitti:
Minä
Minäpäs
Oi niitä on niin monta. :-) Ei voi nimetä vain yhtä. :-)
Janina Fry
Johanna Kurkela
Miia Nuutila
Jenni Vartiainen
Eva Wahlström
On niitä monia muitakin, näen kauneutta melkein kaikissa ihmisissä. Eniten pidän luonnollisuudesta ja ulospäin säteilevästä sisäisestä kauneudesta; tekoräpsyttimet, hiustenpidennykset ja hillitön pakkelikerros eivät innosta yhtään.
Muutama mallityttö joita seuraan instassa, ovat kauneimpia koskaan näkemiä suomalaisnaisia. En nyt heidään nimiään tänne laita, koska eivät ole mitenkään julkisuuden henkilöitä.
Miks näitä täytyy kokoajan tehdä?!?!?
Eva Wahlström, Jenni Vartiainen, Sara Sieppi, Susanna Laine, Johanna Pulkkinen
Tykkään bruneteista, mutta Susanna Laine on yksi poikkeus
Hmm. Mun mielestä kaikki on kauniita omalla tavallaan! Ihan kaikki naiset. :)
Sisäinen rumuus tosin tekee ulkoapäinkin rumaksi, eli ikävät ihmiset eivät koskaan ole kauniita. Mukava ihminen on aina kaunis.
Pihla Viitala
Pamela Tola
Varmaan ovat salasiskokset :D
Sara Parikka
Irina Vartia
Jos saisin näyttää keltä tahansa suomalaiselta, nii jompikumpi noista. Muita tosi kauniita:
Laura Birn
Leena Pöysti
Iina Kuustonen
No julkisuuden henkilöistä yksi viehättävä tulee mielee. Laura Birn.
Pihla Viitala on huumaavan kaunis! Myöskin tavallista fiksumpi.
No riippuu mikä kenestäkin on kaunis... Jos nyt ajatellaan kasvojen kauneutta, niin mun mielestä kauneutta on kaunis iho, upea kasvojen luusto ja kaunis leukalinja noin aluksi. Kaunis hymy on tärkeä. Tasapainoiset kasvojen piirteet. Ei pahoja kauneusvirheitä.
Siksi joku Kiira Korpi ei mun mielestä ole kaunis vaan nätti. Hänellä on esim. aivan liian kapea ylähuuli, hymy on vaan yhtä hammasriviä, ei huulia lainkaan. Nenä on vähän sellainen pieni pystynenä, edestä outo. Kasvoissa on vähän sellainen ufofiilis, kun otsa on aika suuri verrattuna leukaan.
Klassisen kauniit piirteet on esimerkiksi Michaela Söderholmilla: kaunis iho, tasapainoiset piirteet, viehättävä hymy. Myös kauniit värit: siniset silmät ja tummat hiukset. Samanlainen on Sara Sieppi, joskin hänen pitäisi luopua ihon ruskettamisesta, liian vahvoista kulmakarvoista ja meikeistä. Jenni Vartiainen on kolmas samat ominaisuudet omaava, hänellekin sopisi luonnollinen look.
Misseistä yksi kauneimpia on ollut Lola Odusoga, ei ihme että menestyi Miss Universum- kisoissa ja voitti Miss Skandinavia -tittelin. Kasvot, iho, kroppa ja se hymy ja säteily.
Myös Pia Pakarinen vai mikä Lamberg se nykyään on, on aika kaunis, erikoisen väriset silmät, joiden kapeutta korostaa, kiva look.
Krista Kosonen.Upea iho, hyvät hampaatja kaikin puolin säännölliset piirteet.Kestää katsella ilman meikkiäkin.
Minä