Kysymys miehille: Kaunein suomalainen nainen?
Kuka on kaunein suomalainen nainen? Haen miesten mielipidettä, joten mielipiteitä ja peukkuja vain miehiltä, kiitos.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Sofia Ruutu, Mia Frilander, Anna-Sofia Alisisto, Krista Kosonen, Christel Karhu, Nude Yoga Girl eli Vilma P.
Anna-Sofia Ali-Sisto on nätti kuin ranskalainen posliininukke. Symmetriset, kohtalokkaat kasvonpiirteet. Ehdottomasti Suomen kauneimpia nuoria naisia. Taisi mennä just naimisiin? Plussaa myös siitä, että opiskelee yliopistossa/korkeakoulussa, eli ei ole tyhjäpää. - M-88 -
Vierailija kirjoitti:
Krista Kosonen ja Alina Tomnikov on kauniita ilman meikkiäkin. Krista osaa myös näytellä, mutta valitettavasti Alinalta ei luonnistu komedia ja impro.
se Alina on ihan venäläisen näkönen, ei istu mun suomalaiseen makuun.
Mä sanon krista pärmäkoski, vai mikä sen hiihtäjän nimi oli, pärnä vai pärmä, se on mun makuun.
Salkkareiden Alissan näyttelijä. Johanna Puhakka. Kaunis ku mikä!
Se Trivago mainoksen nainen on oikea kunnon nainen isolla N:llä! Sille naiselle ei instagram beibet pärjää lähellekään.
Oma tyttöystäväni ehdottomasti.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_320,dpr_1.0,fl_lossy,f_auto,q_…
Hän eli Krista. Luonnonkaunis.
Sara sieppi ja sabina särkkä, ihanan luonnollisia ja mukavia...
Eräs übersuloinen Päivi Helsingistä. Samalla hän on itse asiassa maailman kaunein nainen myös. <3
Sofia Ruutu, Mia Frilander, Anna-Sofia Alisisto, Krista Kosonen, Christel Karhu, Nude Yoga Girl eli Vilma P.