Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Entä ne kauniit muehet?
22.02.2018 |
Tapasin oikeasti miehen josta ei vois sanoa että tämä on komea vaan ainoa parhaiten kuvaava sana on kaunis. Sellaiset kainiit miehet ovat harvassa. Ikäväkyllä meillä ei synkannut, emmekä aio jatkaa seurustelua.
Kommentit (3)
Päivän pikku filosofia:
Kaunis mies
(...tai nainen myös)
pystyvät myös rumuuteen.
Teoissaan , puheissaan, suhtautumistavoissaan, käyttäytymisessään ja
(...vaikka aivan kaikissa)
ajatuksissaan
muista ja muita kanssaihmisiään kohtaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
HEI :D Koitin kommentoida ja havaitsin että nykyään myös sana "s i r o" on kieltolistalla. :DDD
Alue: Aihe vapaa
Se yks uutisten lukija on kanssa kaunis mies, en saa nimeä päähän.