Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tinderissä 99+tykkäystä

Vierailija
22.02.2018 |

Mutta ei vaan mätciä löydy... Mistä sen mukavan ukkelin löytäisi...? Apua kaipaisin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli mun aloitus! Huippua, sinä norminainen, mulla aivan samat ajatukset, en etsi salihirmua mutta en ihan turjakettakaan.. että mistä sen normimiehen tavoittaa.?? pääsen vaan svaippailee raksia, mutta tavismiehet ei sit laita viestii, joista toivoisin kuulevani. En siis itse aloita keskustelua. Kyllä miehen pitää tietää haluaako se tutustua vai ei.

Ap

Vierailija
22/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 25+ ja 99+ tykkäystä on vedätystä. Otin Goldin kokeeksi kuukaudeksi (iTunes-laskut menee firman tililtä niin ihan sama), ja ne 99+ tykkäystä olikin todellisuudessa reilut 30 tykkäystä. Lisäksi nämä tykkääjät olivat isoksi osaksi reilusti ikähaitarini vanhemmalta puolelta ja etäisyyskin oli yli 100 kilometriä monen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani ehkä se että laitan raksia nopeesti ja sitten jos tulee mätci odotan että mies aloittaa keskustelun... joskus vastaan.. odotan että mies olisi aktiivinen ja kaikki olisi helppoa...

Ap

Miksi olet noin passiivinen? Jos tulee match, laita ihmeessä viestiä heti.

Vierailija
24/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 25+ ja 99+ tykkäystä on vedätystä. Otin Goldin kokeeksi kuukaudeksi (iTunes-laskut menee firman tililtä niin ihan sama), ja ne 99+ tykkäystä olikin todellisuudessa reilut 30 tykkäystä. Lisäksi nämä tykkääjät olivat isoksi osaksi reilusti ikähaitarini vanhemmalta puolelta ja etäisyyskin oli yli 100 kilometriä monen kohdalla.

Ei ainakaan mulla ollut vedätystä. Mut on yli 1900 tykkäystä.

Vierailija
25/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mun aloitus! Huippua, sinä norminainen, mulla aivan samat ajatukset, en etsi salihirmua mutta en ihan turjakettakaan.. että mistä sen normimiehen tavoittaa.?? pääsen vaan svaippailee raksia, mutta tavismiehet ei sit laita viestii, joista toivoisin kuulevani. En siis itse aloita keskustelua. Kyllä miehen pitää tietää haluaako se tutustua vai ei.

Ap

Olen tullut siihen tulokseen, että se jolle tulee match yleensä laittaa viestiä ensin. Miehet voivat luulla ettei sinua kiinnosta. Tai he kirjoittavat muiden aktiivisempien kanssa. Itse laitan heti viestin, jos tulee match. Muuten kirjoitan sellaisten kanssa, jotka ottaa minuun yhteyttä saadessaan matchin.

Vierailija
26/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopeta tavismiesten tavoittelu. Et sinä sellaista oikeasti halua, oikeasti haluat sen rentun joka rikkoo sydämmesi jonka jälkeen katkeroidut ja haukut kaikki miehet sikaeläimiksi. Jätä tavismiehet rauhaan.

Vierailija
27/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ongelmana passiivisuus. Pitäs AP nähdä vaivaa.

Vierailija
28/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät laita viestiä?  Miksi et itse laita? Jos olet jonossa. Näillä miehillä voi olla 5 keskustelua samaan aikaan. Odota vuoroasi.

Vierailija
29/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli 99+ ja kun otin Goldin niin tykkääjiä oli ~230 kpl.

250 kohdassa laskuri muuttuu 250+ lukemaan. 25+ pysyy kunnes saat yli 99 tykkääjää ja se pysyy kunnes ylität 249.

Ja suurin osa tuossa 99+ numerossa on sellaisia, jotka ovat ulkona omasta ikähaarukastasi ja sellaisia joille muutenkin tod.näk laitat ei.

Goldin ainoa hyöty onkin se, että saa 5 super likeä per päivä ja sitten se että voit asettaa itsesi toiseen maahan/kaupunkiin ja hankkia seuraa etukäteen jo ennen matkaasi.

Sen takia että näet kuka on tykännyt sinusta en ottaisi goldia, koska ne tykkääjät tulee pakassa yleensä ykkösenä sinulle muutenkin.

Vierailija
30/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin pelkän maisemakuvan, koska halusin vain selailla anonyymisti. Silti tuli vuorokaudessa tuo +99 tykkäystä. Joku botti tykkäillyt?

N50

Oikeesti, maisemakuvalla?! 

Kyllä vaan! Ja ilman tekstiä.

Vähän off-topic tässä, mutta entisenä aktiivikäyttäjänä halusin selata profiileja ja vahvistaa omia näkemyksiäni. Viimeisin toivoa herättänyt kontaktini (etsi parisuhdetta) tämän vuoden helmikuulta tuli vastaan lähes välittömästi. Peruutti treffit 5 tuntia ennen, koska ”hän oli nyt vähän tutkiskellut ja kuunnellut itseään, eikä halunnutkaan ajatella suhdetta tai sitoutumista. Pahoittelut.” Väitti myös poistavansa sovelluksen. Ehkä silloin poistikin, mutta siellä on nyt taas etsimässä ”parisuhdetta”. Hah. Näitä riittää.

Vierailija
31/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 10 jatkaa. Olen siis ollut tinderissä vasta reilun vuorokauden.

Rupesin oikein itsekin ajattelemaan, että onko mun naama arvioitu tosi nätiksi.

Siis kerta kaikkiaan kaikki nuo miehet on komistuksia. Kaikki järjestään urheilevat, käyvät salilla, ei yhtään ylipainoista tai alipainoista. Joka toisella on käsivarren komeissa lihaksissa tatuointi.

Mutta ei!!! Mä en tykkää urheilla! En halua enää urheilijamiestä, jonka joka ilta päästävä salille tai lenkille, eikä jää perheelle aikaa!

Olen aika tavallinen kiltti, tavallisesti pukeutuva nainen 40 vuotta. En koe itseäni parisuhteeseen tatuoidun miesmallin kanssa!!

Ei.

Tästä oli se tutkimukseen perustuva artikkeli.

Miehiä on Tinderissä tuplasti enemmän kuin naisia, ja miehet antavat 5-10x helpommin tykkäyksiä kuin naiset. Tästä syystä keskivertonainen saa 10-20x enemmän tykkäyksiä kuin keskivertomies. Siksi algoritmi tulkitsee tavallisen naisen suosituksi ja tavallisen miehen epäsuosituksi.

Naiset yleensä jakavat tykkäyksiä miehille jotka oikeasti miellyttävät. Miehet kenelle tahansa jota voisivat paremman puutteessa kuksaista, tai jopa kaikille.

Vierailija
32/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin pelkän maisemakuvan, koska halusin vain selailla anonyymisti. Silti tuli vuorokaudessa tuo +99 tykkäystä. Joku botti tykkäillyt?

N50

Oikeesti, maisemakuvalla?! 

Kyllä vaan! Ja ilman tekstiä.

Vähän off-topic tässä, mutta entisenä aktiivikäyttäjänä halusin selata profiileja ja vahvistaa omia näkemyksiäni. Viimeisin toivoa herättänyt kontaktini (etsi parisuhdetta) tämän vuoden helmikuulta tuli vastaan lähes välittömästi. Peruutti treffit 5 tuntia ennen, koska ”hän oli nyt vähän tutkiskellut ja kuunnellut itseään, eikä halunnutkaan ajatella suhdetta tai sitoutumista. Pahoittelut.” Väitti myös poistavansa sovelluksen. Ehkä silloin poistikin, mutta siellä on nyt taas etsimässä ”parisuhdetta”. Hah. Näitä riittää.

Ei halunnut vain parisuhdetta sinun kanssasi.

Aina se menee näin, kun joku sanoo ettei halua parisuhdetta. Ei halua juuri sinun kanssa, mutta kun kympin instamalli tulee kysymään parisuhteeseen niin johan haluaa. Sama naisilla.

Vierailija
33/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli sekin hulvaton video jossa mies laittoi meikit naamaan, peruukin päähän ja tekeytyi naiseksi.

Kahdessa tunnissa enemmän mätchejä/viestejä kuin sitä ennen kahdessa vuodessa miehenä.

Vierailija
34/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh tulipahan tästä ketjusta taas nähtyä miten naiset elävät omissa narsistikuplissaan ja miten tinder suorastaan ruokkii tuota sairasta ajatusmaailmaa.

Tuosta johtuen olen nykyisin sinkku. Vaikka joskus ihan kauniitkin naiset kiinnostuvat kunhan vaan olen itse aktiivinen (kun eihän nyt ne kermaperseet itse mitään aloitteita voi tehdä kun ovat liian hienoja ja laiskoja siihen), niin ei niitä naisia jaksa kun ovat nykyisin niin kauheita nirppanokkia. Kiitos vaan hollywood, tinder yms idiooteille jotka ovat pilanneet parisuhdemarkkinat.

Tämäkin palsta on siihen syyllinen "älä sinä 40v yh tyydy mihinkään, kyllä sinäkin ansaitset nuoren komean ahkeran (=hyväpalkkaisen) miehen" tyylisillä viesteillään.

Vierailija
35/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli sekin hulvaton video jossa mies laittoi meikit naamaan, peruukin päähän ja tekeytyi naiseksi.

Kahdessa tunnissa enemmän mätchejä/viestejä kuin sitä ennen kahdessa vuodessa miehenä.

Laiton kerran vahingossa päälle näytä miehet asetuksen tinderissä. Olen siis mies. Ihan vaan muutaman sekunnin ehti olla päällä ja oli tullut lähemmäs 10 mätchiä.

Naisten ei kyllä yhtään kannattaisi kerskua tinder mätchien määrällä.

Vierailija
36/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiton kerran vahingossa päälle näytä miehet asetuksen tinderissä. Olen siis mies. Ihan vaan muutaman sekunnin ehti olla päällä ja oli tullut lähemmäs 10 mätchiä.

Naisten ei kyllä yhtään kannattaisi kerskua tinder mätchien määrällä.

Laitoin itseni kerran Pietariin ja sain lähes 500 mätsiä puolessa päivässä. Suurin osa uskomattomia kaunottaria.

Kyllä se vaan se ihmismäärä on tärkeä pariutumisessa. Kun menet kaupunkiin jossa on +5milj ihmistä niin kyllä sieltä löytyy valinnanvaraa yltäkylläisesti.

Vierailija
37/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan miehenä ehkä 3-4 tykkäystä kuukaudessa, mutta minulla on siellä vain yksi kasvokuva, ei esittelytekstiä ja lisäksi en itseasiassa edes käytä koko sovellusta, en siis selaa profiileja juuri lainkaan niin vasemmalle tai oikealle.

Omituista? Niin onkin.  Mutta elämäntilanne on se etten sieltä seuraa halua hakea, enkä siksi ole tosissani siellä. Koen huonolle itsetunnolleni terapeuttiseksi sen että saan noita tykkäyksiä siellä edes tuon verran noinkin huonolla profiililla, eli siis Tinder on minulle ns. terapeuttinen sovellus tällä hetkellä. Ihan mukavat naiset siellä ovat näyttäneen tykkäävän, eivätkä ole olleet mitään valeprofiileja, ne kyllä tunnistan.

Joka ikinen kerta olen innoissani kun näen sovelluksen ilmoittavan tykkäyksestä. Naisilla ei varmasti samaa tunnetta tule jokaisen tykkäyksen kohdalla.

Varmasti jonkun mielestä tosi säälittävää mutta ei se mua haittaa :D

Kerran huvikseni laitoin myös hakevani miehiä niin aamulla oli monta kymmentä tykkäystä.

Vierailija
38/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset kertovat aika hyvin mistä Tinderissä on kyse.

Miehet tykkäilevät melkein kaikista. Sen jälkeen valkataan kuka oli hutimätsi, ketä voisi ehkä panna, ja kuka saattaisi olla vaimomatskua.

Jos minä pukeutuisin mekkoon + peruukkiin ja laittaisin Tinderiin uuden profiiilin, kysyntää olisi varmasti miesten puolella vaikka ilmoittaisin olevani heteromies ja etsiväni vain vakavaa parisuhdetta :D

Hämmästyttää jos nykypäivänä joku oikeasti kuvittelee että Tinder voisi olla toinen ulottuvuus josta harmaa ja tavallinen keskiluokainen perheenäiti voisi oikeasti löytää miesmalleja ja unelmamiehiä joista valkata kumppaniehdokasta.

Miksi komea mies jolla on pinkka kunnossa tavoittelisi Tinderissä epätoivoisesti tavisnaisia? Eiköhän näillä miehillä käy flaksi livenäkin.

No, Tinderistä haetaan seksiä. Ei tarvitse pyöriä rafloissa tai hankkia pelimiehen mainetta kaatamalla naisia livenä. Tietysti koska pelkkää seksiä haluavia naisia on niin vähän, moni päättää valehdella haluavansa suhdetta. Kun nainen alkaa kärttämään sitoutumista, "olet liian hyvä minulle enkä ole vielä valmis sitoutumaan" tms ja moido.

Vierailija
39/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai niitä muitakin sovelluksia kuin maksa-seurastasi-tinder?

Vierailija
40/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukset kertovat aika hyvin mistä Tinderissä on kyse.

Miehet tykkäilevät melkein kaikista. Sen jälkeen valkataan kuka oli hutimätsi, ketä voisi ehkä panna, ja kuka saattaisi olla vaimomatskua.

Jos minä pukeutuisin mekkoon + peruukkiin ja laittaisin Tinderiin uuden profiiilin, kysyntää olisi varmasti miesten puolella vaikka ilmoittaisin olevani heteromies ja etsiväni vain vakavaa parisuhdetta :D

Hämmästyttää jos nykypäivänä joku oikeasti kuvittelee että Tinder voisi olla toinen ulottuvuus josta harmaa ja tavallinen keskiluokainen perheenäiti voisi oikeasti löytää miesmalleja ja unelmamiehiä joista valkata kumppaniehdokasta.

Miksi komea mies jolla on pinkka kunnossa tavoittelisi Tinderissä epätoivoisesti tavisnaisia? Eiköhän näillä miehillä käy flaksi livenäkin.

No, Tinderistä haetaan seksiä. Ei tarvitse pyöriä rafloissa tai hankkia pelimiehen mainetta kaatamalla naisia livenä. Tietysti koska pelkkää seksiä haluavia naisia on niin vähän, moni päättää valehdella haluavansa suhdetta. Kun nainen alkaa kärttämään sitoutumista, "olet liian hyvä minulle enkä ole vielä valmis sitoutumaan" tms ja moido.

tää on niin totta! :D