Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tinderissä 99+tykkäystä

Vierailija
22.02.2018 |

Mutta ei vaan mätciä löydy... Mistä sen mukavan ukkelin löytäisi...? Apua kaipaisin.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.. kommenttia

Vierailija
2/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta se tinder gold niin näet minkälaiset miehet susta on tykänneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käy hetkeen se alkaa kohta sanoa että sinulla on 460 uutta tykkäystä. Sit jos käyt ja et taas hetkeen käy saat tiedon että sinulla on 357 uutta tykkäystä. Jne. Selvästi uusi keino yrittää houkutella käymään ja käyttämään. Ei saa mua kyllä maksamaan silti.

Vierailija
4/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan.. ja ei mua kuitenkaan kiinnosta mennä kattoon että kuka musta tykänny, koska itse olen laittanu raksia niin paljon. Vois äijät kirjoittaa itsestään jotain niin vois alkuun jo tietää onko mitään yhteistä.. kuvakaan ei kaikkea kerro..

Vierailija
5/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse miten paljon kirjoitellut mielenkiintoisille miehille?

Vierailija
6/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani ehkä se että laitan raksia nopeesti ja sitten jos tulee mätci odotan että mies aloittaa keskustelun... joskus vastaan.. odotan että mies olisi aktiivinen ja kaikki olisi helppoa...

Ap

Vierailija
7/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa goldissa on se hyvä puoli että tosiaan näkee minkälaiset ihmiset on tykänneet, niin tietää ainakin sen että onko omat kriteerit ihan eri tasoa, kuin tarjolla olevat miehet/naiset.

Vierailija
8/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamalaa.. niin sittenhän sen näkisi kuka tykkää ja millä tarkoitusperällä...

Vierailija
9/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan toimintatapaa. Alan laittaa sydäntä peruskivoille.. kaksi jo laitettu, ei viel mätciä. Vapaapäivän huvia.. :)

Vierailija
10/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liityin tinderiin. Laitoin yhden ihan nätin kuvan. Sitten aloin kirjoittaa tekstiä ja lisätä kuvia. Siihen meni ehkä 15 min. Kun avasin haun, niin siinä oli jo, että olen saanut 25 tykkäystä. Kello oli siinä vaiheessa ehkä 23. Menin nukkumaan. Avasin aamulla klo 7.30 sovelluksen ja siinä luki jo, että +99 tykkäystä!

Pitääkö nuo paikkaansa??

Nyt olen vuorokaudessa käynyt läpi ehkä 200 miestä, siis muutamia tunteja, ja tykännyt ehkä 20 miehestä. Saanut 3 mätsiä, joista yhdellä pitkä teksti ja ollaan tosi samanlaisia (mm. lapsia) ja vähän juteltu. 2 mätsiä oli tekstittömiä komeita miehiä, jotka poisti osuman muutaman tunnin päästä.

Oliko tässä joku "algoritmi" juttu, että tinderin mukaan mulla on nätti kuva, kun saan TOSI komeiden miesten kuvia koko ajan. Aiemmin olin suomi24, ja siellä oli ns taso alempaa. En ole saanut ns ruman kuvaa kertaakaan. Siis että rumuuden takia hylkäisin. Nyt hylkään tekstittömyyden tai kuvien sisällön vuoksi (esim. lihaskimput ja salikuvat, koska haluan, että miehellä on aikaa myös minulle eikä vain salille tai omalle ulkonäölleen).

Vierailija
11/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihan automaattisesti Tinder Gold. Minulla ainakin on. Enkä ole maksanut penniäkään koskaan.

Vierailija
12/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ihan automaattisesti Tinder Gold. Minulla ainakin on. Enkä ole maksanut penniäkään koskaan.

Se riippuu ihan ulkonäöstä. Vain kauniille mallin näköisille naisille annetaan ilmainen tinder gold, se tulee heti kun tulee +1000 matchia tietyssä ajassa. Kauniilla se tulee tunnissa kun aloittaa tinderin, ja silloin annetaan lifetime tinder gold.

Jos jollain naisella ei ole tätä, niin ei kai ole kaunis.

Vierailija
13/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 jatkaa. Olen siis ollut tinderissä vasta reilun vuorokauden.

Rupesin oikein itsekin ajattelemaan, että onko mun naama arvioitu tosi nätiksi.

Siis kerta kaikkiaan kaikki nuo miehet on komistuksia. Kaikki järjestään urheilevat, käyvät salilla, ei yhtään ylipainoista tai alipainoista. Joka toisella on käsivarren komeissa lihaksissa tatuointi.

Mutta ei!!! Mä en tykkää urheilla! En halua enää urheilijamiestä, jonka joka ilta päästävä salille tai lenkille, eikä jää perheelle aikaa!

Olen aika tavallinen kiltti, tavallisesti pukeutuva nainen 40 vuotta. En koe itseäni parisuhteeseen tatuoidun miesmallin kanssa!!

Vierailija
14/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#13:lle: vuorokausi ei kerro vielä mitään. Ja sinulla on aina alkuun ns. "Tinder Boost" päällä kun olet aivan upouusi käyttäjä. Eli tällöin profiilisi on "pakan päällä" ensimmäisinä kaikille lähikäyttäjille.

Tinder boostin aikana saadut tulokset ei ole realistisia tuloksia, nauti vielä kun pystyt. Todellisuuden näet viikon - kuukauden päästä, silloin todellinen tasosi näkyy ja sinulle näytetään oman tasosi miehiä.

Vierailija
15/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani ehkä se että laitan raksia nopeesti ja sitten jos tulee mätci odotan että mies aloittaa keskustelun... joskus vastaan.. odotan että mies olisi aktiivinen ja kaikki olisi helppoa...

Ap

Ehkä miehetkin odottaa, että nainen olisi aktiivinen ja kaikki olisi helppoa? Ei kai siinä mitään väärää ole.

Vierailija
16/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin pelkän maisemakuvan, koska halusin vain selailla anonyymisti. Silti tuli vuorokaudessa tuo +99 tykkäystä. Joku botti tykkäillyt?

N50

Vierailija
17/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin pelkän maisemakuvan, koska halusin vain selailla anonyymisti. Silti tuli vuorokaudessa tuo +99 tykkäystä. Joku botti tykkäillyt?

N50

Iso osa miehistä swippaa kaiken oikealle, aivan kaiken, ja sitten vasta valkkaa paremmin mätsien tullessa.

Näin tekemällä yritetään säästää aikaa, mutta todellisuudessa näin tekemällä "ELO-score" kärsii ja saavat huonompia naisia tarjolle tinderissään.

Tinder palkitsee krantut, täten pääsee "pakassa" ylöspäin ja tinder näyttää sinulle parempitasoisia. Mutta tässäkään ei voi huijata, koska jos olet oikeasti ruma ja laitat kaikille vasen niin ei siitä ole mitään hyötyä. Sitä paitsi, tinder penalisoi sitäkin jos laitat liikaa vasemmalle. Kultainen keskitie, seuraa sitä.

Vierailija
18/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Iso osa miehistä swippaa kaiken oikealle, aivan kaiken, ja sitten vasta valkkaa paremmin mätsien tullessa.

Näin tekemällä yritetään säästää aikaa, mutta todellisuudessa näin tekemällä "ELO-score" kärsii ja saavat huonompia naisia tarjolle tinderissään.

Tinder palkitsee krantut, täten pääsee "pakassa" ylöspäin ja tinder näyttää sinulle parempitasoisia. Mutta tässäkään ei voi huijata, koska jos olet oikeasti ruma ja laitat kaikille vasen niin ei siitä ole mitään hyötyä. Sitä paitsi, tinder penalisoi sitäkin jos laitat liikaa vasemmalle. Kultainen keskitie, seuraa sitä.

Ajatella, että seuran hakemisestakin on tehty näin laskelmoitua... o tempora, o mores.

Vierailija
19/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50

Oikeesti, maisemakuvalla?! 

Vierailija
20/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan.. ja ei mua kuitenkaan kiinnosta mennä kattoon että kuka musta tykänny, koska itse olen laittanu raksia niin paljon. Vois äijät kirjoittaa itsestään jotain niin vois alkuun jo tietää onko mitään yhteistä.. kuvakaan ei kaikkea kerro..

Ei ehkä kaikkea, mutta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... varsinkin jos kuvassa on jykeväleukainen mies. 😉