Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tinderissä 99+tykkäystä

Vierailija
22.02.2018 |

Mutta ei vaan mätciä löydy... Mistä sen mukavan ukkelin löytäisi...? Apua kaipaisin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 10 jatkaa. Olen siis ollut tinderissä vasta reilun vuorokauden.

Rupesin oikein itsekin ajattelemaan, että onko mun naama arvioitu tosi nätiksi.

Siis kerta kaikkiaan kaikki nuo miehet on komistuksia. Kaikki järjestään urheilevat, käyvät salilla, ei yhtään ylipainoista tai alipainoista. Joka toisella on käsivarren komeissa lihaksissa tatuointi.

Mutta ei!!! Mä en tykkää urheilla! En halua enää urheilijamiestä, jonka joka ilta päästävä salille tai lenkille, eikä jää perheelle aikaa!

Olen aika tavallinen kiltti, tavallisesti pukeutuva nainen 40 vuotta. En koe itseäni parisuhteeseen tatuoidun miesmallin kanssa!!

Parisuhteeseen?

-tatuoitu urheileva mies, malliksi ei ole luultu enää vuosiin

Vierailija
42/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opittua miehistä.

1. Miehet ei tajua miten suuren eron meikki, pukeutuminen, filtterit (kännyköissä oletuksena päällä) ja kuvakulmat tekee. Jos olet kuvassa tällättynä 9 ja täysin ilman ehostusta 7, realistisinkin mies olettaa sun olevan luonnontilassa 8½. Jos et ole, pano kelpaa takuulla kun mies vaivautui treffeille asti. Mutta se "8½" jatkaa sitten nätimmän tytyn etsimistä.

2. Miehet jakaa tykkäykset ensin, valkkaa sitten. Tämän joku sanoikin jo. Moni tykkää kaikista. Osa sellaisista joita panisi, eli lähes kaikista. Uusi taktiikka on tykätä epäsuositun oloisista mätsiprosentin parantamiseksi. Ei ole vitsi.

3. Miehet tarjoaa sitä mitä nainen haluaa saadakseen seksiä. Jos haluat että mies on tosissaan kiinnostunut ja osoittaa sen, sitähän on sitten luvassa. On enemmänkin niin päin että mitä voimakkaammin ja nopeammin mies kiinnostusta osoittaa, sitä todennäköisemmin on vain seksin perässä.

Itse häippäsin Tinderistä. Yritin ensin inhorealistisilla kuvilla ja hyvin laaditulla tekstillä jossa sanoin ettei kiinnosta pikaseksi. Ei auttanut sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opittua miehistä.

1. Miehet ei tajua miten suuren eron meikki, pukeutuminen, filtterit (kännyköissä oletuksena päällä) ja kuvakulmat tekee. Jos olet kuvassa tällättynä 9 ja täysin ilman ehostusta 7, realistisinkin mies olettaa sun olevan luonnontilassa 8½. Jos et ole, pano kelpaa takuulla kun mies vaivautui treffeille asti. Mutta se "8½" jatkaa sitten nätimmän tytyn etsimistä.

2. Miehet jakaa tykkäykset ensin, valkkaa sitten. Tämän joku sanoikin jo. Moni tykkää kaikista. Osa sellaisista joita panisi, eli lähes kaikista. Uusi taktiikka on tykätä epäsuositun oloisista mätsiprosentin parantamiseksi. Ei ole vitsi.

3. Miehet tarjoaa sitä mitä nainen haluaa saadakseen seksiä. Jos haluat että mies on tosissaan kiinnostunut ja osoittaa sen, sitähän on sitten luvassa. On enemmänkin niin päin että mitä voimakkaammin ja nopeammin mies kiinnostusta osoittaa, sitä todennäköisemmin on vain seksin perässä.

Itse häippäsin Tinderistä. Yritin ensin inhorealistisilla kuvilla ja hyvin laaditulla tekstillä jossa sanoin ettei kiinnosta pikaseksi. Ei auttanut sekään.

Kannan korteni kekoon, olen 36v mies, ollut Tinderissä vajaan vuoden tällä kertaa ja kerron nyt tässä omat ajatukset tuosta.

1. Tiedän kyllä että naiset panostavat hirveästi kuviin, meikkiä ja filtteriä - ihan normi. En kuvittele, että naiset olisi livenä täysin samannäköisiä, osa ovat jopa olleet nätimpiä livenä, kun kuvissa. Kun olen mennyt treffeille, ei ole missään tapauksessa ollut seksi päällimmäisenä mielessä. Seksi on tullut puheeksi vasta 2-3 treffeillä (jos silloinkaan). Toki olen "päässyt" niin pitkälle ainoastaan 3 kanssa.

2. Totta, näin minäkin teen. Swaippaan n. 30-40% oikealle, ja matchpoolista sitten laitan viestejä sopivimmille. En kuitenkaan hae lähtökohtaisesti seksiä sieltä.

3. Ei mun tapauksessa, jos osoitan kiinnostusta nopeasti ja voimakkaasti, se tarkoittaa että olen aidosti kiinnostunut tästä naisesta. Mikäli on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita, tulevaisuudensuunnitelmat matchaa ja viestittelu tuntuu luistavan, innostun ja haluan tavata. Tämä valitettavasti karkoittaa naisia, uskoisin että ne ajattelevat samalla tavalla kun sinä, eli että olen vaan seksin perässä.

Lopuksi vielä, olen miettinyt laitanko filtteröityjä kuvia tuonne mutta en halua tuottaa pettymystä sitten kun/jos tavataan, joten olen pitänyt aika realistisia kuvia siellä.

Vierailija
44/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opittua miehistä.

Kannan korteni kekoon, olen 36v mies, ollut Tinderissä vajaan vuoden tällä kertaa ja kerron nyt tässä omat ajatukset tuosta.

1. Tiedän kyllä että naiset panostavat hirveästi kuviin, meikkiä ja filtteriä - ihan normi. En kuvittele, että naiset olisi livenä täysin samannäköisiä, osa ovat jopa olleet nätimpiä livenä, kun kuvissa. Kun olen mennyt treffeille, ei ole missään tapauksessa ollut seksi päällimmäisenä mielessä. Seksi on tullut puheeksi vasta 2-3 treffeillä (jos silloinkaan). Toki olen "päässyt" niin pitkälle ainoastaan 3 kanssa.

2. Totta, näin minäkin teen. Swaippaan n. 30-40% oikealle, ja matchpoolista sitten laitan viestejä sopivimmille. En kuitenkaan hae lähtökohtaisesti seksiä sieltä.

3. Ei mun tapauksessa, jos osoitan kiinnostusta nopeasti ja voimakkaasti, se tarkoittaa että olen aidosti kiinnostunut tästä naisesta. Mikäli on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita, tulevaisuudensuunnitelmat matchaa ja viestittelu tuntuu luistavan, innostun ja haluan tavata. Tämä valitettavasti karkoittaa naisia, uskoisin että ne ajattelevat samalla tavalla kun sinä, eli että olen vaan seksin perässä.

Lopuksi vielä, olen miettinyt laitanko filtteröityjä kuvia tuonne mutta en halua tuottaa pettymystä sitten kun/jos tavataan, joten olen pitänyt aika realistisia kuvia siellä.

3. tai että olet liian innokas = epätoivoinen.

Halukkuuden osoittamista on monenlaista. On sellaista epätoivoista "saisinpa naisen"-himokkuutta, ja sitten on kokeneen miehen määrätietoista "tämä saalis on minun ja otan sen"-himokkuutta.

Jokainen mies on tietysti erilainen. Se että mies osoittaa halunsa nopeasti ja voimakkaasti ei tarkoita automaattisesti että mies olisi vain seksiä hakemassa, mutta jos mies on seksiä hakemassa, on hänen yleensä toimittava näin jotta naisen tunteet olisivat riittävän voimakkaita.

Suurin osa miehistä on vakavasti kiinnostuessaan varovaisia. Harva on superitsevarma kaatamisen konkari. Naiset ikävä kyllä mittaavat asioita tunteiden voimakkuuden perusteella ja menevät vahvimman virran mukana. Se kilisee tietty pelimiesten pussiin.

-eri

Vierailija
45/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulle vielä mätkijä löydy :)

Vierailija
46/48 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä 40-v- naiskirjoittaja, joka liittyi tinderiin ja sai vain mallin näköisiä ja lihaksikkaita, tatuoituja komistuksia. Nyt olen ollut tinderissä vajaan viikon, niin enää ei tule tuollaisia huippumalleja kuten alussa,  vaan miehiä laidasta laitaan. Tai oikeastaan nyt tulee aika tavallisia miehiä (ehkä sitä mun tasoa?!).

Nuo päivän timanttipoiminnat on jotenkin hassuja... Kaikkein eniten tykkäyksiä saaneita miehiä tarjotaan minullekin vai? Timanttipoiminnat ovat komistuksia.

Vierailija
47/48 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli lähemmäs 10.000 tykkäystä reilun 3 viikon käytön aikana.

N29

Vierailija
48/48 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko!