Seurustelisitko: Miehellä on hampaat suussa miten sattuu
Purukalustoa ei saatu oikomishoidolla läheskään kuntoon, hampaat vielä palautuivat vanhoille paikoilleen. Joutui kuulemma joskus pienenä pulkkalla laskijan yliajamaksi, minkä takia hampaat kasvoivat vinoon.
Kommentit (14)
Miksi tuo haittaisi, jos on seurausta onnettomuudesta eikä hammashygienian laiminlyönnistä?
Eikö se suun hygienia ole tärkeämpi juttu kuin estetiikka? Minä ainakin arvostan enemmän sitä, että ihminen lankaa ja pesee hampaansa kahdesti päivässä.
Minua kyllä haittaisi, olen valitettavasti pinnallinen.
No jaa. Riippuu vähän, jos olisi muuten ihana ja ulkonäkö muuten mielyttää, niin miksei.
Myhdistän vinot hampaat huonoon syyhygieniaan vaikka mies harjaisi hampaansa kolmesti päivässä.
Freddie Mercurya pidetään vieläkin yhtenä maailman seksikkäimpänä miehenä vaikka hän nimenomaan kieltäytyi oikomishoidosta nuorena.
Toisaalta itse juon enkä koskaan harjaa iltaisin, silti reikiä nolla. Absolutistitutullani, joka harjaa joka aamu ja ilta reikä joka hampaassa.
Nykyään on näitä aikuisten invisalign-oikomishoitoja ym, joilla hampaat saa riviin jopa 12 viikossa. Ehdota sellaista.
Siis, kunhan pitää huolta hampaistaan, ja suun hygieniasta, just harjaa 2 krt päivässä, lankaa 1-2 krt päivässä ja käyttää suuvettä, kaikki ok.
En olisi, nätit siistit hampaat on kyllä ehdoton edellytys ja tästä ominaisuudesta pidän kiinni, onhan itsellänikin nätit hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on näitä aikuisten invisalign-oikomishoitoja ym, joilla hampaat saa riviin jopa 12 viikossa. Ehdota sellaista.
Mahtaako pysyä. Vaikka aikuisen oikomishoito kestäisi pari vuotta, tuppaavat hampaat palaamaan entisille paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
En olisi, nätit siistit hampaat on kyllä ehdoton edellytys ja tästä ominaisuudesta pidän kiinni, onhan itsellänikin nätit hampaat.
Siis, mun mielestä tää on jotenkin törkeä kommentti, tai tää osu mulle arkaan paikkaan.
Oon ite ollut lapsena oikomishoidossa, sitä känättiin kunnalta aika pitkään (2.luokalta saakka), lopulta sain raudat 7. luokalla, oikomishoito vähän failasi, hampaat palasi osittain takaisin paikoilleen.
Yksityisellä raudat kalliit, ajattelin oikoa aikuisena, mutta tulos ei pysyvä.
Tai nää on sellaisia asioita, mille ei voi mtn, ja kuitenkin kyse vain hampaista.
Ehkä 18v en olis seurustellut kun olin niin pinnallinen. Nyt 48v arvostan ihan muita asioita enemmän kuin ulkonäköjuttuja.
Tottakai, ei mua häiritse hampaat.