Urheilurintsikoita ei voinut palauttaa - nyt loppui vaatteiden ostaminen Lidlistä
Olen tähän asti ollut pääasiassa tyytyväinen Lidlistä ostamiini urheiluvaatteisiin ja tavallisiin käyttövaatteisiin, mutta nyt ostamani urheilurintaliivit olivat epäsopivat. Kyseisessä kaupassahan ei voi sovittaa vaatteita, jotan kuvittelin, että vaihto tai palauttaminen onnistuu. Ymmärrän, ettei alushousuja voi palauttaa, mutta mikä rintaliivien kohdalla on esteenä. Sehän ei käytännössä eroa mitenkään esim. puserosta, mikäli asiaa tarkastellaan hygieniapuolelta. Päinvastoin puseron kangas osuu kainaloon ja rintaliivin ei, joten miksi ihmeessä puseron palauttaminen on sallittua, mutta rintaliivien ei.
Hitto, että ottaa päähän. Lidl menetti minussa yhden aktiiviostajan.
Kommentit (61)
Minä huomasin kotona ottaneeni väärän kokoiset rintaliivit (Lauttasaaren lidl) ja mukisematta otettiin takaisin.
Muistaakseni lukee ihan Lidlin kuitin lopussa ettei alusvaatteita saa palauttaa.
Ostin myös Lidlistä urheilurintaliivit ja niiden kanssa samankuosiset legginsit, koko S. Eivät kelvanneet saajalle ja yritinbpalauttaa ne avaamattomissa pakkauksissa. Alaosan olisi voinut palautta mutta rintaliivejä ei, koska niitä koskee alusvaatteiden vaihtokielto
saksalaisessa Lidl. Suivaannuin asiasta niin, että jätin siihen paikkaan tiskille ostokseni ja marssin ulos liikkeestä. Vahinko koituu Lidlille menetetystä asiakkaasta. Tervemenoa takasin Saksaan!
Ei tietenkään voi palauttaa, jo ajatus haisevista sovittamistasi rintsikoista kuvoottaa!
Ei pidä paikkaansa ettei alusvaatteta saisi vaihtaa, jos ne ovat alkuperäisessä pakkauksesda käyttämättöminä
Myy löyhkäävät kalsarisi ihan toisilla palstoilla, setiä kiinnostaa, minua ajatuskin kusisista räteistäsi oksettaa.
Kaupat saavat ihan vapaasti määrätä virheettömän palautusoikeudesta. Ei kukaan haluaisi ostaa käytettyjä alusvaatteita. Haluaisitko itse.
Useimmissa liikkeissä ei alusvaatteita vaihdeta. Lukee sovituskopissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat saavat ihan vapaasti määrätä virheettömän palautusoikeudesta.
Jännä juttu että ehkä 99% asiakkaista ei tiedä tätä.
No en minä ainakaan haluaisi olla se seuraava asiakas joka saa käytetyt
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan haluaisi olla se seuraava asiakas joka saa käytetyt
En minäkään, mutta ap:nhan tapauksessa oli kyse vain sovittamisesta. Ja sitä muissa kaupoissa tehdään, joten voi kauheaa – olet saattanut ostaa rintsikat, joita joku on sovittanut.
Toivon mukaan peset vaatteet ennen käyttöä, ihan kemikaalijäämienkin vuoksi jo.
Mutta niin, kaikissahan kaupoissa (ei toki koske verkkokauppoja, joissa palautusoikeus eri) on se käytäntö, ettei alusvaatteita voi palauttaa. Henk.koht. en kyllä ymmärrä, miksei rintaliivejä voi palauttaa, jos laput on tallella jne. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole kuin paidan palauttamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kivijalkakaupassa töissä ja yllättävän usein tulee ihmisiä palauttamaan jotain tuotetta "kun ei sittenkään tykkää".
Ja ovat yllättyneitä kun kaupan purku ei käykään tuosta vaan. Ei vaikka olisi alle 14 pv ostosta. Ei vaikka olisi käyttämätön ja kaikki hintalaput kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kivijalkakaupassa töissä ja yllättävän usein tulee ihmisiä palauttamaan jotain tuotetta "kun ei sittenkään tykkää".
Ja ovat yllättyneitä kun kaupan purku ei käykään tuosta vaan. Ei vaikka olisi alle 14 pv ostosta. Ei vaikka olisi käyttämätön ja kaikki hintalaput kiinni.
miten toimit kun asiakas huutaa (yrittää palauttaa ale-tuotetta) naamapunaisena: En käy enää koskaan täällä, mummoni ei käy, lapseni ei käy ja naapurin mopsikaan ei käy edes kusella oven edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat yllättyneitä kun kaupan purku ei käykään tuosta vaan. Ei vaikka olisi alle 14 pv ostosta. Ei vaikka olisi käyttämätön ja kaikki hintalaput kiinni.miten toimit kun asiakas huutaa (yrittää palauttaa ale-tuotetta) naamapunaisena: En käy enää koskaan täällä, mummoni ei käy, lapseni ei käy ja naapurin mopsikaan ei käy edes kusella oven edessä
Naamapunasena huutaminen ei kyllä koskaan edistä mitään asiaa.
Alusvaatteita ja uima-asuja ei saa palauttaa, ei Lidlissä eikä missään muussakaan marketissa. Se lukee ihan kuitissa ja tyhmäkin tajuaa, että rintaliivit kuuluvat alusvaatteisiin. Se, että joku täällä väittää saaneensa palauttaa, en oikein usko. Joko myyjä on ollut harjoittelija tai sitten kyseessä urheilutoppi, ei rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat yllättyneitä kun kaupan purku ei käykään tuosta vaan. Ei vaikka olisi alle 14 pv ostosta. Ei vaikka olisi käyttämätön ja kaikki hintalaput kiinni.miten toimit kun asiakas huutaa (yrittää palauttaa ale-tuotetta) naamapunaisena: En käy enää koskaan täällä, mummoni ei käy, lapseni ei käy ja naapurin mopsikaan ei käy edes kusella oven edessä
Vaatekaupassa tuollainen urpoilu on aika normaalia mutta käyköhän nämä samat tyypit ruokakaupassa palauttamassa jugurtit jotka ovatkin liian sokerisia ja autokaupassa sittenkin väärän värisen auton?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään voi palauttaa, jo ajatus haisevista sovittamistasi rintsikoista kuvoottaa!
Tuolla logiikalla ihan tavalliset vaatekaupan rintsikat ovat kuvottavia, kun niitä tupataan sovittamaan ennen ostopäätöstä.
Vaihto on eri asia kuin palautus. Itse juuri vaihdoin alkkarit oikeaan kokoon, kun vahingossa ostin väärän koon. Ei tosin Lidlissä.
Mutta olikin sovittamattomat ja paketissa, enkä mennyt nyrpeänä vaatimaan rahaa takaisin. Sitä varmaan aika turha yrittää alusvaatteiden kanssa kivijalkakaupassa.
Naurettavaa, että joku kuvittelee, että kaupan (oli sitte lidl tai joku muu) omistajia tai vielä vähemmän myyjää kiinostaa jonkun raivoamiset, että en täältä enää osta.
Oletteko edes ajatelleet, että se voi olla mieleinen päätös myös kaupalle. Ei ap.n hikiset pennoset ole kuitenkaa niitä joilla lidl pyörii.
Liiterin urheiluliivit on ihan parhaat. Ostin vajaa 3 vuotta nää omani kympilla ja käytän vaa näitä. Lihonukki oon mutta edelleen toimii. EN SOVITTANUT.