Urheilurintsikoita ei voinut palauttaa - nyt loppui vaatteiden ostaminen Lidlistä
Olen tähän asti ollut pääasiassa tyytyväinen Lidlistä ostamiini urheiluvaatteisiin ja tavallisiin käyttövaatteisiin, mutta nyt ostamani urheilurintaliivit olivat epäsopivat. Kyseisessä kaupassahan ei voi sovittaa vaatteita, jotan kuvittelin, että vaihto tai palauttaminen onnistuu. Ymmärrän, ettei alushousuja voi palauttaa, mutta mikä rintaliivien kohdalla on esteenä. Sehän ei käytännössä eroa mitenkään esim. puserosta, mikäli asiaa tarkastellaan hygieniapuolelta. Päinvastoin puseron kangas osuu kainaloon ja rintaliivin ei, joten miksi ihmeessä puseron palauttaminen on sallittua, mutta rintaliivien ei.
Hitto, että ottaa päähän. Lidl menetti minussa yhden aktiiviostajan.
Kommentit (61)
Harmittaa, sillä tähän asti olen pitänyt Lidlin vaatetarjonnasta. Suurin osa paidoistani, topeista ja urheiluvaatteista on sieltä ostettua. Periaattesta kuitenkin alan nyt boikotoimaan Lidliä. ap
Tä? Et sä ap missään voi alusvaatteita palauttaa, jos niistä on otettu laput pois ja niitä on siten käytetty. Niitä kuuluu kokeilla kotona laput päällä ja palauttaa saman tien, jos koko olikin väärä. Noin toimien olen minä ainakin vaihtanut urheilurintsikat Lidlissä.
Ja kyllä rintojen alusta on niitä kropan hikoavimpia paikkoja.
Jos ap olet ottanut laput pois rintiskoista, kauppa ei mitenkään voi niitä uudelleen laputtaa valmistajan lapuilla ja ei voi tietää, oletko käyttänyt niitä paljonkin.
Aina sovitetaan hintalappuineen yms.
Sitä paitsi siitä se Lidlin halpa hinta syntyy, että liike säästää kuluissa, mm. siinä, että myymälätilassa kaikki neliöt on myyntitavaroiden käytössä tehokkaasti, eikä sovitustiloja ole. Jos haluat sovittaa, joudut maksamaan enemmän. Mutta ei muustakaan liikkeistä ostettuja alusvaatteita voi palautella enää, kun niistä on revitty hintalaput irti.
Alusvaatteissa ei ole missään kaupassa palautusoikeutta. Rintaliivit ovat alusvaate.
Sama koskee uima-asuja.
Nyt valitat turhasta.
Alat boikotoimaan koko kauppaa koska et saa palauttaa alusvaatteita? :D no, ihan oma menetyksesihän se on.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olet ottanut laput pois rintiskoista, kauppa ei mitenkään voi niitä uudelleen laputtaa valmistajan lapuilla ja ei voi tietää, oletko käyttänyt niitä paljonkin.
Sitä paitsi siitä se Lidlin halpa hinta syntyy, että liike säästää kuluissa, mm. siinä, että myymälätilassa kaikki neliöt on myyntitavaroiden käytössä tehokkaasti, eikä sovitustiloja ole. Jos haluat sovittaa, joudut maksamaan enemmän. Mutta ei muustakaan liikkeistä ostettuja alusvaatteita voi palautella enää, kun niistä on revitty hintalaput irti.
Laput ovat edelleen kiinni ostamissani urheiluliiveissä. Ostin liivit eilen ja yritin palauttaa ne tänään. Sen voi tarkistaa myös kuitista, joten näkee varmasti, etten ole kyseisiä liivejä käyttänyt. ap
No älä osta niitä urheilurintsikoita (jotka maksaa siellä alle kympin), mutta mikset ostaisi sellaisia muita vaatteita, mitkä olet hyväksi havainnut?
Vierailija kirjoitti:
Sovitinkin liivejä hintalappuineen, mutta vasta kotona, koska Lidlissä ei voi sovittaa vaatteita. ap
Eikö tuo ole ihan itsestään selvää, ettei alus- ja uima-asuilla ole palautusoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Alusvaatteissa ei ole missään kaupassa palautusoikeutta. Rintaliivit ovat alusvaate.
Sama koskee uima-asuja.
Nyt valitat turhasta.
Kyllä minä juuri palautin rintaliivit Timarcon nettikauppaan ja rahat oli palautettu tililleni.
Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tä? Et sä ap missään voi alusvaatteita palauttaa, jos niistä on otettu laput pois ja niitä on siten käytetty. Niitä kuuluu kokeilla kotona laput päällä ja palauttaa saman tien, jos koko olikin väärä. Noin toimien olen minä ainakin vaihtanut urheilurintsikat Lidlissä.
Ja kyllä rintojen alusta on niitä kropan hikoavimpia paikkoja.
Noinhan minä toiminkin. Eilen en kovalla pakkasella tarjennut heti lähteä palauttamaan liivejä, mutta palautin ne tänään. Miksi sinä olet saanut palauttaa urheilurintsikat Lidliin, mutta minä en? ap
Prototyyppi kirjoitti:
Eikö tuo ole ihan itsestään selvää, ettei alus- ja uima-asuilla ole palautusoikeutta.
Jos niitä pystyy sovittamaan kaupassa, niin sitten asia olisi itsestäänselvä, mutta Lidlissä ei ole sovitusmahdollisuutta, jolloin vähintäänkin yläosien palauttamisen pitäisi olla mahdollista.
Meidän Lidlissä on asiakasvessa kassojen vieressä. Onko kellään tietoa, voiko siellä käydä sovittamassa ennen ostopäätöstä?
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti ollut pääasiassa tyytyväinen Lidlistä ostamiini urheiluvaatteisiin ja tavallisiin käyttövaatteisiin, mutta nyt ostamani urheilurintaliivit olivat epäsopivat. Kyseisessä kaupassahan ei voi sovittaa vaatteita, jotan kuvittelin, että vaihto tai palauttaminen onnistuu. Ymmärrän, ettei alushousuja voi palauttaa, mutta mikä rintaliivien kohdalla on esteenä. Sehän ei käytännössä eroa mitenkään esim. puserosta, mikäli asiaa tarkastellaan hygieniapuolelta. Päinvastoin puseron kangas osuu kainaloon ja rintaliivin ei, joten miksi ihmeessä puseron palauttaminen on sallittua, mutta rintaliivien ei.
Hitto, että ottaa päähän. Lidl menetti minussa yhden aktiiviostajan.
Olet siis ollut tyytyväinen, mutta nyt et enää osta? Aika hölmöä logiikkaa, mutta jos haluat vahingoittaa itseäsi ja ostaa sinulle huonompia tuotteita muualla, niin oma on valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee uima-asuja.
Nyt valitat turhasta.
Höpsistä nyt taas, joka kerta olen voinut palauttaa, verkkokaupoista ostan kaiken tarvitsemani.
Kertaakaan ei ole käsiin jäänyt, ja rahat on palautettu, jos olen ennakkoon tuotteen maksanut.
Minä ostan mielelläni nuoren naisen käyttämät hikiset tissiliivit ja pikkarit! Laita YV.
Verkko- ja kotimyynnissä on toki aina palautusoikeus. Mutta kaupat saavat määrittää itse millaista palautusoikeutta asiakkaalleen tarjoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee uima-asuja.
Nyt valitat turhasta.Höpsistä nyt taas, joka kerta olen voinut palauttaa, verkkokaupoista ostan kaiken tarvitsemani.
Kertaakaan ei ole käsiin jäänyt, ja rahat on palautettu, jos olen ennakkoon tuotteen maksanut.
Verkkokauppa on erillainen tilanne.
Miksi jotkut tulivat kommentoimaan, että jos on laput irrotettu, niin tietenkään ei voi palauttaa? Miksi eivät samalla todenneet, että jos on sotien välissä ostettu ne liivit, niin ei niitä tietenkään enää voi palauttaa?
Kukaan ei ole esittänyt järkiperustetta sillekään, miksi kainalohikisen paidan saa palauttaa mutta liivejä ei.
Samoin kävi minulle. En osta enää liivejä koska ei voi palauttaa.