Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kova erektio

Vierailija
22.02.2018 |

Olen noin neljäkymppinen todella hyväkuntoinen mies ja ongelmakseni on alkanut muodostua liian kova erektio. Penikseni on suurehko (23/16), erektiossa kova kuin kivi ja osoittaa yläviistoon noin 45 asteen kulmassa vaakatasoon nähden. Monilta naisilta olen kuullut että rakastelu kanssani tekee kipeää koska penikseni on niin kova ja kestävä ja tuntuu kuulemma kuin penikseni puskisi läpi kehosta. Rakastelukumppanini ovat yleensä parikymppisiä hentoja naisia, joten en tiedä johtuuko kipu siitä että he ovat vielä niin tiukkoja ja ahtaat paikat?
Kysyisinkin onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja löytyykö jotain kikkoja joilla pystyisi rajoittamaan erektiota ja sen kovuutta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, tuon kokoinen ei seiso kovana kuin kivi. Toisekseen, tuollaista ei nainen ottaisi persereikäänsä. Aöoitus on 100% aisuripojan fantasia. Fantasia siitä, että valtava kalu tunkeutuu hänen vaimoonsa.

...häneen.

Vierailija
22/25 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisten naisten pimpsat on yhtä sopeutuvaisia kulloisenkin miehen peniksen kokoon kuin vaikka nelikymppisten. Jos seksi ei tunnu naisesta hyvältä niin nainen ei ole kiihottunut.

Katso netistä kuva siitä miten naisen vagina laajenee naisen kiihottuessa ihan vaginan perälle asti. Kyllä sinne mahtuu isokin kalu.

Seksi on parasta sellaisen kanssa johon on himon lisäksi tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaava ongelma. Kulli tosin hieman suurempi, 5 kg vaahtosammuttimen kokoinen. Ja kivekset kuin karvaiset kookospähkinät. Suihinotossa purkaa paineella ämpärillisen siementä ja moni nainen kakoo sitä nielleessään kun yrittävät ettei tippuisi lattialle. Onko muilla samaa probleemaa ja olisiko ratkaisua.

Vierailija
24/25 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin sellainen muovinen dildo on todella pehmeä verrattuna ap penikseen.

Mistä näitä luusereita riittää?

Vierailija
25/25 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, nytkö se erektio voi olla liian kovakin? Kiva.

Siinä meni se mun ainoa valttikortti pieni- ja ohutmunaisena miehenä, jos ei kivenkovasta erektiostakaan saa enää mitään lisäpisteitä. Näin ne haaveet kaatuu ja penis löystyy.

Parempi tietää totuus kuin ylläpitää haaveita jostain pienimunaisen valttikortista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme