Trivagon naisesta mainoksessa
Onko kukaan muu samaa mieltä? Vaikuttaa tosi aidolta, mukavalta ja seksikäs ääni. Ei mikään upea kroppa mutta silti tosi miellyttävä jotenkin.
Kommentit (64)
Mä ajattelin että mainoksiinkin otetaan nykyään alle keskitason naisia. Tämä on aivan rehellinen mielipide. Saa loukkaantua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on todella ihana ja kaunis. :) ihmettelen miksei hän näyttele missään sarjoissa ja elokuvissa kun näyttelijä kuitenkin on ja niin kiva olisi katsella häntä enemmänkin.
Teatteri
Teatteri ei vaan tuu mun olohuoneeseen. Onneksi on sentään nuo mainokset.
Jos vuori ei tuu Muhamedin luo, niin Muhamed menee vuoren luo.
Muhamed ei nyt saatana vie tykkää teatterista. Älä tyrkytä sitä enää!
Muhamed tykkäskin vuoresta. Etkö lukee osaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu samaa mieltä? Vaikuttaa tosi aidolta, mukavalta ja seksikäs ääni. Ei mikään upea kroppa mutta silti tosi miellyttävä jotenkin.
Minun mielestä juuri hyvä vartalo.
Eiköhän ne mainoksesta toiseen yhtä tyylittömät asut ole tarkkaan harkittu juttu. Tyylittömät av mammat saavat samaistuspintaa ja kokevat Trivagon omakseen. Tuskin hän omissa vaatteissaan on mainoksissa.
Varmaan joka maassa on oma Trivago-malli, jonka tyyli on valmiiksi mietitty. Yhtä hyvin mainos voisi olla päälle äänitetty tms valmis ja editoitu, kuten se missä Nikke Lignell otti troppia ja tanssi misujen kanssa.
#47 tässä... Tarkistin haulla Trivago Girl, ja kyllä- heitä on useita.
YouTubesta löytyy
Nyt sillä trivagon naisella on vaihtunut vaatteet!
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan kerätä joku adressi, että saataisiin se telkkariin muutenkin kuin vain mainokseen. Minnehän se adressi pitäisi lähettää?
Katselisin häntä mielelläni vaikka panelistina hyvissä ja huonoissa uutisissa ja muuallakin. Tässä nyt pitäisi toimia, sillä noin ihana näyttelijä menee muuten ihan hukkaan.
Jos tekis ihan kansalaisaloitteen eduskuntaan. :)
Ihana nainen. Top vitosessa mitä tvssä nykyään näkyy...
Vierailija kirjoitti:
Nyt sillä trivagon naisella on vaihtunut vaatteet!
Ne alkuperäiset vaatteet sopi sille parhaiten, siitä lähtien on stailaus mennyt ihan mettään.
Löysät perät, lötsähtelee. Aika hyvännäköinen,
Vierailija kirjoitti:
On joo, mutta omituinen hiusraja (Robinin katoava otsa) ja aivan järkyttävät rytkyt. Miten voi kaikki vaatteet roikkua päällä? Kuka sen stailaa?
Joo ne vaatteet. Huolestuttavaa että miehenikin, joka ymmärtää pukeutumisesta ja tyylistä suurinpiirtein yhtä paljon kuin kala polkupyöräilystä, joskus ääneen ihmetteli että uffin laatikostako on sokkona rievut päälle arvottu.
Hiusraja tulee keskelle otsaa niin että otsaa näkyy vain 5x 5 cm alue.
Vierailija kirjoitti:
Löysät perät, lötsähtelee. Aika hyvännäköinen,
Minusta ongelma on lähinnä vääränmalliset ja/tai liian kireät alushousut. Noloa jokatapauksessa, kun tulee sellaiset satulalaukut kävellessä.
Alkuperäiseen kysymykseen sen verran, että minusta ei ole aidon oloinen koskaan ollut. Se tosin voi johtua myös käsikirjoituksesta.
tyytikki kirjoitti:
Ihan miellyttävä on. Hauska huomata etten ole ainoa joka on miettinyt noita vaatteita. Sillä on ollu jos jonkinlaista asua päällä tähän mennessä ja tuntuu ettei mikään niistä istu tai muuten sovi. Ja tosi valjuja ne vaatteet muutenkin.
Tuskin hän itse saa päättää mitä vaatteita siinä mainoksessa käyttää :D
Vierailija kirjoitti:
tyytikki kirjoitti:
Ihan miellyttävä on. Hauska huomata etten ole ainoa joka on miettinyt noita vaatteita. Sillä on ollu jos jonkinlaista asua päällä tähän mennessä ja tuntuu ettei mikään niistä istu tai muuten sovi. Ja tosi valjuja ne vaatteet muutenkin.
Tuskin hän itse saa päättää mitä vaatteita siinä mainoksessa käyttää :D
Ai minä olen jopa ajatellut, että jos ovat omia vaatteita... jospa hänellä on tuollainen tyyli, useat näyttelijät eivät niin kauheasti panosta omaan pukeutumiseen.
Mainoksen aihe on lomat ja hotellit. Joku arvostelee täällä mainostytön vaatteita. On ihan hyvät, samanlaiset kuin me pidämme lomillamme. Ei siellä olla parhaimmissa rytkyissä. Tänä kesänä varsinkin oltiin hikisissä. Mutta ei haittaa, kun joustavasti ja edullisesti pääsemme Trivagosta valitsemaan hotellitkin.
Eli älkää aina arvostelko jokaista joka tulee silmienne eteen.
Kuunnelkaa mieluummin, mitä jollakin on sanottavaa. Voi olla sinulle jopa hyötyä joskus.
Jos katsoo tarkemmin niin ko. henkilön ala hampaat ovat "ristissä". Nevermind the upper gap. Muutenkin Skodan oloinen nainen eli väritön, mauton ja hajuton eli normaali suomalainen nainen sillä erotuksella tosin että vaikuttaisi olevan "jalat maassa" tyyppinen. Suomalainen nainen kun kulkee tuulipuvussa ja luulee olevansa prinsessa....
Mitä vikaa kropassa? Vaatteet tosin huononee mainos mainokselta. Ärsyttävää jankutusta myös.