Trivagon naisesta mainoksessa
Onko kukaan muu samaa mieltä? Vaikuttaa tosi aidolta, mukavalta ja seksikäs ääni. Ei mikään upea kroppa mutta silti tosi miellyttävä jotenkin.
Kommentit (64)
Hän on todella ihana ja kaunis. :) ihmettelen miksei hän näyttele missään sarjoissa ja elokuvissa kun näyttelijä kuitenkin on ja niin kiva olisi katsella häntä enemmänkin.
Joo mutta liikaa näkyy joka kanavalla. Välillä tuntuu kuin salkkareita kattelis.
Vierailija kirjoitti:
Hän on todella ihana ja kaunis. :) ihmettelen miksei hän näyttele missään sarjoissa ja elokuvissa kun näyttelijä kuitenkin on ja niin kiva olisi katsella häntä enemmänkin.
Teatteri
On joo, mutta omituinen hiusraja (Robinin katoava otsa) ja aivan järkyttävät rytkyt. Miten voi kaikki vaatteet roikkua päällä? Kuka sen stailaa?
Onko kukaan huomannut sitä rakoa hampaiden välissä alavasemmalla, siis telkkarista katsottuna vasemmalla?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänen nimensä on?
Annika Poijärvi
Seurustelee muuten Munamiehen kanssa
Sivuprofiilissa pakara mukavasti liikkuu kävellessä.
Onko nämä, jotka kommentoivat hiusrajaa ja hammasrakoa, naisia? Jos ovat, niin eipä yllätä... Stailaaja tosin on munkin mielestä huono kyseisissä mainoksissa.
Mikä vika sen naisen kropassa on? Kaunis nainen ja kaunis keho!
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä, jotka kommentoivat hiusrajaa ja hammasrakoa, naisia? Jos ovat, niin eipä yllätä... Stailaaja tosin on munkin mielestä huono kyseisissä mainoksissa.
Olen nainen, mutta huomasin hammasraon vasta, kun mies siitä sanoi.
Riku Niemisen vaimo. En tiennyt ennen! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauhaa p*skaa. Miehet ei tollasia katsele, ainoastaan epävarmat naiset!
Ihan miellyttävä on. Hauska huomata etten ole ainoa joka on miettinyt noita vaatteita. Sillä on ollu jos jonkinlaista asua päällä tähän mennessä ja tuntuu ettei mikään niistä istu tai muuten sovi. Ja tosi valjuja ne vaatteet muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, olen. Turha heiluttaa kateuskorttia, tapana on vaan bongata hiusrajoja. Tässä yksi erikoinen https://www.google.fi/search?q=annika+poij%C3%A4rvi&rlz=1C1ASUT_enFI655…:
Tässä toinen
http://castle.wikia.com/wiki/Dana_Delany
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teatteri
Teatteri ei vaan tuu mun olohuoneeseen. Onneksi on sentään nuo mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauhaa p*skaa. Miehet ei tollasia katsele, ainoastaan epävarmat naiset!
En jauha paskaa. Mistä tiedät, ettei miehet katsele? Enkä ole epävarma, minunkin mielestä tuo trivagon nainen on hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teatteri
Teatteri ei vaan tuu mun olohuoneeseen. Onneksi on sentään nuo mainokset.
Jos vuori ei tuu Muhamedin luo, niin Muhamed menee vuoren luo.
Rikulla on onnen päivät.